Witam, otóż po zrobieniu VIPa w generatorze z dodaniem perfiksu Mafiozo wyskakuje mi błąd. Polega on na nim, że perfiks przed nicki jest, ale jak napisze wiadomiść na say, to mój nick jest jako s1 a wiadomość s2. Przykład:
[Mafiozo] s1 : s2
Możecie pomóc?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Problem z VIPem na JB
Temat rozp. Abecede, 14.03.2018 10:40
1 odpowiedź w tym temacie
#1
Napisano 14.03.2018 10:40
#2
Napisano 14.03.2018 13:50
Podmień
public handleSayText
na ten
public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt) { new id = get_msg_arg_int(1); if(!is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; new szTmp[192], szTmp2[192]; get_msg_arg_string(2, szTmp, charsmax(szTmp)); new szPrefix[64] = "^x04[Test]"; // Tu ustawiasz jaki chcesz prefix if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){ add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01"); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPrefix); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), " "); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szTmp); } else{ new szPlayerName[64]; get_user_name(id, szPlayerName, charsmax(szPlayerName)); get_msg_arg_string(4, szTmp, charsmax(szTmp)); //4. argument zawiera treść wysłanej wiadomości set_msg_arg_string(4, ""); //Musimy go wyzerować, gdyż gra wykorzysta wiadomość podwójnie co może skutkować crash'em 191+ znaków. add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01"); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPrefix); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x03 "); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPlayerName); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01 : "); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szTmp) } set_msg_arg_string(2, szTmp2); return PLUGIN_CONTINUE; }
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych