problem z animacją
SP3D!
06.03.2018
Mam problem chciałem ustawić aby po naciśnięciu LPM (ATTACK) na kosie działało: set_pev(id, pev_weaponanim, 2); , ale nwm jak to zrobić
AwIlL^^
06.03.2018
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <hamsandwich> #include <fakemeta> #define PLUGIN "Animacja noza dla LPM" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "AwIlL" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "Noz_LPM"); } public Noz_LPM(ent) { static id; id = get_pdata_cbase(ent,41,4); //pobiera id gracza (wlasciciel noza) if(iOwner == 0) { return HAM_IGNORED; } if(!is_user_alive(id)) return HAM_IGNORED; setWeaponAnim(id, 2); } stock setWeaponAnim(id, anim) { set_pev(id, pev_weaponanim, anim) message_begin(MSG_ONE, SVC_WEAPONANIM, {0, 0, 0}, id) write_byte(anim) write_byte(pev(id, pev_body)) message_end() }
AwIlL^^
06.03.2018
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <hamsandwich> #include <fakemeta> #include <codmod> #define PLUGIN nazwa #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "AwIlL" new const nazwa[] = ""; new const opis[] = ""; new const bronie = 0; new const zdrowie = 0; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new bool:ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "Noz_LPM"); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public Noz_LPM(ent) { static id; id = get_pdata_cbase(ent,41,4); //pobiera id gracza (wlasciciel noza) if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) { return HAM_IGNORED; } setWeaponAnim(id, 2); return HAM_IGNORED; } stock setWeaponAnim(id, anim) { set_pev(id, pev_weaponanim, anim) message_begin(MSG_ONE, SVC_WEAPONANIM, {0, 0, 0}, id) write_byte(anim) write_byte(pev(id, pev_body)) message_end() }