Skocz do zawarto艣ci

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w wi臋kszo艣ci spo艂eczno艣ci internetowych musisz si臋 zarejestrowa膰 aby m贸c odpowiada膰 lub zak艂ada膰 nowe tematy, ale nie b贸j si臋 to jest prosty proces w kt贸rym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz si臋 do temat贸w i for, aby otrzymywa膰 automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza spo艂eczno艣ciowego
  • Stw贸rz sw贸j w艂asny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe do艣wiadczenia

Do艂膮czona grafika Do艂膮czona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdj臋cie
CoD Nowy

problem z animacj膮

cod nowy

  • Nie mo偶esz napisa膰 tematu
  • Zaloguj si臋, aby doda膰 odpowied藕
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 SP3D!

    Profesjonalista

  • U偶ytkownik

Reputacja: 15
Pocz膮tkuj膮cy

  • Post贸w:201
  • Imi臋:Tomek
Offline

Napisano 06.03.2018 15:51

Mam problem chcia艂em ustawi膰 aby po naci艣ni臋ciu LPM (ATTACK) na kosie dzia艂a艂o: set_pev(id, pev_weaponanim, 2); , ale nwm jak to zrobi膰


  • +
  • -
  • 0

#2 AwIlL^^

    Magiczny Go艣膰

  • U偶ytkownik

Reputacja: 135
Zaawansowany

  • Post贸w:263
  • Steam:steam
  • Imi臋:Eryk
  • Lokalizacja:Gda艅sk
Offline

Napisano 06.03.2018 18:38

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "Animacja noza dla LPM"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "AwIlL"

public plugin_init() 
{ 
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
	
	RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "Noz_LPM");
}

public Noz_LPM(ent)
{
	static id;
	id = get_pdata_cbase(ent,41,4); //pobiera id gracza (wlasciciel noza)
	if(iOwner == 0)
	{
		return HAM_IGNORED;
	}
	if(!is_user_alive(id))
		return HAM_IGNORED;
		
	setWeaponAnim(id, 2);
}

stock setWeaponAnim(id, anim) 
{
	set_pev(id, pev_weaponanim, anim)
	
	message_begin(MSG_ONE, SVC_WEAPONANIM, {0, 0, 0}, id)
	write_byte(anim)
	write_byte(pev(id, pev_body))
	message_end()
}

  • +
  • -
  • 1

Potrzebujesz porad do amxx?? Pisz na [PW]


#3 SP3D!

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • U偶ytkownik

Reputacja: 15
Pocz膮tkuj膮cy

  • Post贸w:201
  • Imi臋:Tomek
Offline

Napisano 06.03.2018 19:02

Przer贸b pod klase zapomnia艂em napisac


  • +
  • -
  • 0

#4 AwIlL^^

    Magiczny Go艣膰

  • U偶ytkownik

Reputacja: 135
Zaawansowany

  • Post贸w:263
  • Steam:steam
  • Imi臋:Eryk
  • Lokalizacja:Gda艅sk
Offline

Napisano 06.03.2018 19:11

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <codmod>

#define PLUGIN nazwa
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "AwIlL"

new const nazwa[]   = "";
new const opis[]    = "";
new const bronie    = 0;
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init() 
{ 
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	
	RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "Noz_LPM");
}

public cod_class_enabled(id)
{
	ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id)
{
    ma_klase[id] = false;
}

public Noz_LPM(ent)
{
	static id;
	id = get_pdata_cbase(ent,41,4); //pobiera id gracza (wlasciciel noza)
	if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
	{
		return HAM_IGNORED;
	}
		
	setWeaponAnim(id, 2);
	return HAM_IGNORED;
}

stock setWeaponAnim(id, anim) 
{
	set_pev(id, pev_weaponanim, anim)
	
	message_begin(MSG_ONE, SVC_WEAPONANIM, {0, 0, 0}, id)
	write_byte(anim)
	write_byte(pev(id, pev_body))
	message_end()
}

  • +
  • -
  • 1

Potrzebujesz porad do amxx?? Pisz na [PW]


#5 SP3D!

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • U偶ytkownik

Reputacja: 15
Pocz膮tkuj膮cy

  • Post贸w:201
  • Imi臋:Tomek
Offline

Napisano 06.03.2018 19:18

dzi臋ki ;)


  • +
  • -
  • 0





R贸wnie偶 z jednym lub wi臋ksz膮 ilo艣ci膮 s艂贸w kluczowych: cod nowy

U偶ytkownicy przegl膮daj膮cy ten temat: 1

0 u偶ytkownik贸w, 1 go艣ci, 0 anonimowych