Mam problem chcia艂em ustawi膰 aby po naci艣ni臋ciu LPM (ATTACK) na kosie dzia艂a艂o: set_pev(id, pev_weaponanim, 2); , ale nwm jak to zrobi膰
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w wi臋kszo艣ci spo艂eczno艣ci internetowych musisz si臋 zarejestrowa膰 aby m贸c odpowiada膰 lub zak艂ada膰 nowe tematy, ale nie b贸j si臋 to jest prosty proces w kt贸rym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 06.03.2018 15:51
#2
Napisano 06.03.2018 18:38
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <hamsandwich> #include <fakemeta> #define PLUGIN "Animacja noza dla LPM" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "AwIlL" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "Noz_LPM"); } public Noz_LPM(ent) { static id; id = get_pdata_cbase(ent,41,4); //pobiera id gracza (wlasciciel noza) if(iOwner == 0) { return HAM_IGNORED; } if(!is_user_alive(id)) return HAM_IGNORED; setWeaponAnim(id, 2); } stock setWeaponAnim(id, anim) { set_pev(id, pev_weaponanim, anim) message_begin(MSG_ONE, SVC_WEAPONANIM, {0, 0, 0}, id) write_byte(anim) write_byte(pev(id, pev_body)) message_end() }
Potrzebujesz porad do amxx?? Pisz na [PW]
#3
Napisano 06.03.2018 19:02
Przer贸b pod klase zapomnia艂em napisac
#4
Napisano 06.03.2018 19:11
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <hamsandwich> #include <fakemeta> #include <codmod> #define PLUGIN nazwa #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "AwIlL" new const nazwa[] = ""; new const opis[] = ""; new const bronie = 0; new const zdrowie = 0; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new bool:ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "Noz_LPM"); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public Noz_LPM(ent) { static id; id = get_pdata_cbase(ent,41,4); //pobiera id gracza (wlasciciel noza) if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) { return HAM_IGNORED; } setWeaponAnim(id, 2); return HAM_IGNORED; } stock setWeaponAnim(id, anim) { set_pev(id, pev_weaponanim, anim) message_begin(MSG_ONE, SVC_WEAPONANIM, {0, 0, 0}, id) write_byte(anim) write_byte(pev(id, pev_body)) message_end() }
Potrzebujesz porad do amxx?? Pisz na [PW]
#5
Napisano 06.03.2018 19:18
dzi臋ki
R贸wnie偶 z jednym lub wi臋ksz膮 ilo艣ci膮 s艂贸w kluczowych: cod nowy
|
CoD Nowy
[ROZWI膭ZANE] Problem z niewidzialno艣ci膮Napisany przez wojtu1, 16.05.2024 cod nowy |
|
|||
CoD Nowy
perk zwi臋kszaj膮cy wytrzyma艂o艣膰 pekuNapisany przez Rafii, 05.03.2024 cod nowy |
|
||||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07, 11.02.2024 cod nowy |
|
|||
CoD Nowy
Problem z dywizj膮Napisany przez Puni07, 08.02.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09, 08.01.2024 cod nowy |
|
U偶ytkownicy przegl膮daj膮cy ten temat: 1
0 u偶ytkownik贸w, 1 go艣ci, 0 anonimowych