←  Prośby o modyfikacje silników/klas/perków

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Silnik
Lepszy efekt zabójstwa

  • +
  • -
SP3D!'s Photo SP3D! 06.02.2018

Chodzi mi o wybuchy i to co w dziwny sposób zabija np. piorun, rakieta itp aby po zabiciu działało to:

 

https://amxx.pl/topi...plosion-effect/

 

Quote

  • +
  • -
vanillah's Photo vanillah 07.02.2018

przy 32 slotach jak kosci lataja po calej mapie wiesz jakie to lagi?

Quote

  • +
  • -
SP3D!'s Photo SP3D! 07.02.2018

zależy od kompa, ale jak już chcesz pisać to sensownie.

Od razu znalazlem jeszcze jedna rzecz kiedy mam 1/x z he działa jednak kiedy użyłem tego:

if(damagebits & DMG_GRENADE)
cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*1.50, 0.0, idinflictor, damagebits);

Już niema tego efektu


Edited by SP3D!, 07.02.2018 13:50.
Quote

  • +
  • -
Skull.'s Photo Skull. 07.02.2018

Musisz wychwycić zadawanie obrażeń cod.

Quote

  • +
  • -
SP3D!'s Photo SP3D! 08.02.2018

W jaki sposób ?

Quote

  • +
  • -
AwIlL^^'s Photo AwIlL^^ 13.02.2018

W silniku masz coś takiego jak "ZadajObrazenia" ta funkcja się wywołuje kiedy atakujesz rakietą, miną, dynamitem itd...
Możesz zrobić warunek, że kiedy to bedzie zabójczy cios (obrażenia większe lub równe zdrowiu) to ma wywołać efekt zabicia.
Lub zrób forward, który się wywoła podczas używania umiejętności.
To są jedyne sposoby na zrobienie tego co chcesz.
Quote

  • +
  • -
ReCreator's Photo ReCreator 14.02.2018

Nie prościej było by wgrać osobny plugin dla takich efektów?
Jakiś czas temu używałem: https://youtu.be/NVqIrcZWf50
Quote

  • +
  • -
SP3D!'s Photo SP3D! 14.02.2018

Czyli rozumiem że mam ten plugin wrzucić do silnika codmoda?
Quote

  • +
  • -
ReCreator's Photo ReCreator 14.02.2018

Jeśli chcesz taki efekt jak na filmiku to wrzucasz plik amxx i dopisujesz go do plugins.ini nic więcej. 


Edited by ReCreator, 14.02.2018 14:11.
Quote

  • +
  • -
AwIlL^^'s Photo AwIlL^^ 14.02.2018

ja bym na twoim miejscu zrobił natyw, który wywołuje ten efekt i wywoływał ten natyw właśnie w silniku cod moda jeżeli chcesz aby był on wykonywany tylko dla umiejętności z coda :)

Quote

  • +
  • -
SP3D!'s Photo SP3D! 15.02.2018

AwIlL

pomożesz bo sam sb nie radze

Attached Files


Edited by SP3D!, 15.02.2018 06:39.
Quote

  • +
  • -
AwIlL^^'s Photo AwIlL^^ 21.02.2018

plugin explosion_effect możesz usunąć bo przerzuciłem kod do silnika.

Attached Files

Quote

  • +
  • -
SP3D!'s Photo SP3D! 22.02.2018

Wiec działa, ale kiedy posiadamy 1/1 z broni działa lecz kiedy są to procenty czasami zdarza sie tak, że takze wychwytuje czynnik inteligencji.


Edited by SP3D!, 22.02.2018 18:07.
Quote

  • +
  • -
AwIlL^^'s Photo AwIlL^^ 22.02.2018

Jak ominę czynnik inteligencji to nie będzie działać na takie umiejętności jak rakiety, miny...
Ale mógłbym zrobić to przy pomocy sprawdzania typu obrażeń.
Quote

  • +
  • -
SP3D!'s Photo SP3D! 23.02.2018

Ok czekam ;)
Quote

  • +
  • -
AwIlL^^'s Photo AwIlL^^ 08.03.2018

Zapomniałem o tym temacie w ogóle...
Powinno działać na 1/1 z czegokolwiek oraz na umiejętności od int takie jak rakiety itd...
nie będzie działać tylko kiedy masz zwiększone obrażenia z broni palnej od int.

Attached Files


Edited by AwIlL^^, 08.03.2018 15:52.
Quote

  • +
  • -
SP3D!'s Photo SP3D! 09.03.2018

Zapomniałem o tym temacie w ogóle...
Powinno działać na 1/1 z czegokolwiek oraz na umiejętności od int takie jak rakiety itd...
nie będzie działać tylko kiedy masz zwiększone obrażenia z broni palnej od int.

Na 1/1 z broni palnej ma nie działać (teraz jest ok)

na umiejetności działa

a na inteligencje i procenty przy broni palnej jest tak jak przedtem

+ Mógłbyś dodać aby działało na zw granaty


Edited by **Tomeczek**, 09.03.2018 13:54.
Quote