←  Pluginy AMXX

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Podnoszenie broni jak w CSGO.

  • +
  • -
daedhelil - zdjęcie daedhelil 19.01.2018

opis
Podnoszenie broni jak w CSGO. Wystarczy podejść do broni, nacelować na nią i wywołać +use (domyślnie pod klawiszem E).

instalacja
Instalacja standardowa.

wymagane moduly
AMXMODX
ENGINE
HAMSANDWICH

Załączone pliki

Odpowiedz

  • +
  • -
daedhelil - zdjęcie daedhelil 19.01.2018

1.009
Zmieniłem wysokość, na którą zostanie przeniesiona nowa broń. Jak są blisko siebie, to można wziąć obie - jedna zostawała w powietrzu.

Poprosiłbym o sugestie, co zrobić/czego nie robić, aby usprawnić działanie.
Ukryjecie kod z pierwszego wpisu?

Załączone pliki


Użytkownik daedhelil edytował ten post 19.01.2018 09:24
Odpowiedz

  • +
  • -
Erka - zdjęcie Erka 20.01.2018

Plugin fajny działa lecz czy ja wem czy ktokolwiek będzie chciał się bawić w realizm z CSGO 

Może posiadacze serwerów CSGO MOD

 

Żeby nie było negowac nie neguje za pomysł plusik leci oczywiście.

 

Odpowiedz

  • +
  • -
daedhelil - zdjęcie daedhelil 20.01.2018

Od teraz podnosi tylko jedną broń. Przed chwilką sprawdzałem. Działa bez zastrzeżeń.

Prosiłbym moderatora o:
- usunięcie podglądu z pierwszego wpisu

- podmianę wtyczki z pierwszego wpisu na tę z tego

- podmianę "innych informacji" na:

Poprosiłbym o sugestie, co zrobić/czego nie robić, aby usprawnić działanie.
W poniedziałek spróbuję to zrobić sam. Dodam też opcjonalną możliwość podnoszenia granatów.

- usunięcie wszystkich moich poprzednich wpisów (łącznie z tym)

Załączone pliki


Użytkownik daedhelil edytował ten post 20.01.2018 20:47
Odpowiedz

  • +
  • -
daedhelil - zdjęcie daedhelil 20.01.2018

Dodaję wideo. Przepraszam za jakość, ale do poniedziałku korzystam z internetu w telefonie.
 

https://www.youtube.com/watch?v=IGuPbkiaeZM

Wiem, że mogłem użyć FM_CmdStart:giggle:
@R.1 O dziwo takie podnoszenie czasem się przydaje - nie trzeba wychylać się całym ciałem.


Użytkownik daedhelil edytował ten post 20.01.2018 22:37
Odpowiedz

  • +
  • -
Robiin - zdjęcie Robiin 20.01.2018

Jak będzie się to sprawowało z floating weapons?

Odpowiedz

  • +
  • -
daedhelil - zdjęcie daedhelil 20.01.2018

Jak będzie się to sprawowało z floating weapons?

Właśnie sprawdziłem. Jest problem z podnoszeniem - trzeba przycelować niżej.

 

Zaraz wrzucę poprawioną wersję, bo jak gracz podnosi kucając, to broń pojawia się pod ziemią.  :facepalm2:

Poprawiłem. Podziękowania dla ConnorMcLeod z AM.

 

W poniedziałek zoptymalizuję.  :crazy:

Załączone pliki


Użytkownik daedhelil edytował ten post 20.01.2018 23:16
Odpowiedz

  • +
  • -
daedhelil - zdjęcie daedhelil 21.01.2018

Chyba trochę poprawiłem. Zamiast Client_Prethink próbowałem użyć Ham_ObjectCaps, ale niestety się nie udało (głównie dlatego, że nie chciałem FM). FM_CmdStart nie użyłem, bo jakoś wolałem engine + hamsandwich.

RegisterHam(Ham_ObjectCaps, "player", "fwdObjectCaps"); // HS
...
const m_afButtonPressed = 246;
const m_afButtonReleased = 247;
get_pdata_int(id, m_afButtonPressed, 5); // FM <-- tego nie chciałem, więc próbowałem z get_user_button(id);
get_user_button(id); // Engine <-- niestety tutaj zawodzi; albo jestem niedorozwojem :'D

Skompilował ktoś AMXX Profiler pod 1.8.3?  :wstyd:
https://svn.alliedmo...r/?root=amxmodx

Załączone pliki


Użytkownik daedhelil edytował ten post 21.01.2018 09:12
Odpowiedz

  • +
  • -
daedhelil - zdjęcie daedhelil 25.01.2018

Wcześniej użyłem funkcji client_cmd, przez co niektórym graczom nie dało się wyrzucić broni. Podziękowania dla użytkownika @Defekt muzgó za poinformowanie o funkcji engclient_cmd, która wykonuje polecenie na graczu po stronie serwera.

Załączone pliki


Użytkownik daedhelil edytował ten post 25.01.2018 23:53
Odpowiedz