Podnoszenie broni jak w CSGO.
daedhelil
19.01.2018
Podnoszenie broni jak w CSGO. Wystarczy podejść do broni, nacelować na nią i wywołać +use (domyślnie pod klawiszem E).
Instalacja standardowa.
AMXMODX
ENGINE
HAMSANDWICH
Załączone pliki
daedhelil
19.01.2018
1.009
Zmieniłem wysokość, na którą zostanie przeniesiona nowa broń. Jak są blisko siebie, to można wziąć obie - jedna zostawała w powietrzu.
Poprosiłbym o sugestie, co zrobić/czego nie robić, aby usprawnić działanie.
Ukryjecie kod z pierwszego wpisu?
Załączone pliki
Użytkownik daedhelil edytował ten post 19.01.2018 09:24
Erka
20.01.2018
Plugin fajny działa lecz czy ja wem czy ktokolwiek będzie chciał się bawić w realizm z CSGO
Może posiadacze serwerów CSGO MOD
Żeby nie było negowac nie neguje za pomysł plusik leci oczywiście.
daedhelil
20.01.2018
Od teraz podnosi tylko jedną broń. Przed chwilką sprawdzałem. Działa bez zastrzeżeń.
Prosiłbym moderatora o:
- usunięcie podglądu z pierwszego wpisu
- podmianę wtyczki z pierwszego wpisu na tę z tego
- podmianę "innych informacji" na:
Poprosiłbym o sugestie, co zrobić/czego nie robić, aby usprawnić działanie.
W poniedziałek spróbuję to zrobić sam. Dodam też opcjonalną możliwość podnoszenia granatów.
- usunięcie wszystkich moich poprzednich wpisów (łącznie z tym)
Załączone pliki
Użytkownik daedhelil edytował ten post 20.01.2018 20:47
daedhelil
20.01.2018
Dodaję wideo. Przepraszam za jakość, ale do poniedziałku korzystam z internetu w telefonie.
https://www.youtube.com/watch?v=IGuPbkiaeZM
Wiem, że mogłem użyć FM_CmdStart.
@R.1 O dziwo takie podnoszenie czasem się przydaje - nie trzeba wychylać się całym ciałem.
Użytkownik daedhelil edytował ten post 20.01.2018 22:37
daedhelil
20.01.2018
Jak będzie się to sprawowało z floating weapons?
Właśnie sprawdziłem. Jest problem z podnoszeniem - trzeba przycelować niżej.
Zaraz wrzucę poprawioną wersję, bo jak gracz podnosi kucając, to broń pojawia się pod ziemią.
Poprawiłem. Podziękowania dla ConnorMcLeod z AM.
W poniedziałek zoptymalizuję.
Załączone pliki
Użytkownik daedhelil edytował ten post 20.01.2018 23:16
daedhelil
21.01.2018
Chyba trochę poprawiłem. Zamiast Client_Prethink próbowałem użyć Ham_ObjectCaps, ale niestety się nie udało (głównie dlatego, że nie chciałem FM). FM_CmdStart nie użyłem, bo jakoś wolałem engine + hamsandwich.
RegisterHam(Ham_ObjectCaps, "player", "fwdObjectCaps"); // HS ... const m_afButtonPressed = 246; const m_afButtonReleased = 247; get_pdata_int(id, m_afButtonPressed, 5); // FM <-- tego nie chciałem, więc próbowałem z get_user_button(id); get_user_button(id); // Engine <-- niestety tutaj zawodzi; albo jestem niedorozwojem :'D
Skompilował ktoś AMXX Profiler pod 1.8.3?
https://svn.alliedmo...r/?root=amxmodx
Załączone pliki
Użytkownik daedhelil edytował ten post 21.01.2018 09:12
daedhelil
25.01.2018
Wcześniej użyłem funkcji client_cmd, przez co niektórym graczom nie dało się wyrzucić broni. Podziękowania dla użytkownika @Defekt muzgó za poinformowanie o funkcji engclient_cmd, która wykonuje polecenie na graczu po stronie serwera.
Załączone pliki
Użytkownik daedhelil edytował ten post 25.01.2018 23:53