←  Problemy z pluginami

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Problem czat s1 s2 - Generator VIP

  • +
  • -
wisniakos - zdjęcie wisniakos 03.12.2017

Witam. Zrobiłem sobie vipa w generatorze i mam taki problem, że gdy piszę coś na say pokazuje się s1 zamiast nicku i s2 zamiast wiadomości. Proszę o pomoc w likwidacji problemu. Płacę +ami
Tu jest kawałek kodu w którym jest błąd - tak myślę.

public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt){
new id = get_msg_arg_int(1);
 
if(is_user_connected(id) && g_Vip[id]){
new szTmp[256],szTmp2[256];
get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax(szTmp))
 
new szPrefix[64] = "^x04[VIP]";
 
if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
add(szTmp2,charsmax(szTmp2)," ");
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szTmp);
}
else{
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),"^x03 %s^x01 :  %s2");
}
set_msg_arg_string(2,szTmp2);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

Użytkownik wisniakos edytował ten post 03.12.2017 19:42
Odpowiedz

  • +
  • -
heniu1111 - zdjęcie heniu1111 03.12.2017

Zapoznaj się z tym tematem.

https://amxx.pl/topi...alizacji/page-2

 

 

Załączone pliki

Odpowiedz

  • +
  • -
wisniakos - zdjęcie wisniakos 03.12.2017

Działa, dzięki bardzo i +  dla CB

Odpowiedz

  • +
  • -
wisniakos - zdjęcie wisniakos 03.12.2017

Jednak nie. Działa tylko jak jest się DEAD.

Odpowiedz

  • +
  • -
Robiin - zdjęcie Robiin 03.12.2017

Wrzuć plugin, który Ci podał heniu pod vip.amxx w plugins.ini

Odpowiedz

  • +
  • -
wisniakos - zdjęcie wisniakos 05.12.2017

Dałem dokładnie pod VIPem i dalej lipa

Odpowiedz

  • +
  • -
Remik - zdjęcie Remik 05.12.2017

A rangi czy cos posiadasz? 

Odpowiedz

  • +
  • -
heniu1111 - zdjęcie heniu1111 05.12.2017

Podmień to

public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt){
new id = get_msg_arg_int(1);
 
if(is_user_connected(id) && g_Vip[id]){
new szTmp[256],szTmp2[256];
get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax(szTmp))
 
new szPrefix[64] = "^x04[VIP]";
 
if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
add(szTmp2,charsmax(szTmp2)," ");
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szTmp);
}
else{
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),"^x03 %s^x01 :  %s2");
}
set_msg_arg_string(2,szTmp2);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

na to

public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt){	

    new id = get_msg_arg_int(1);
    
    if(is_user_connected(id) && g_Vip[id]){  
    
    new szTmp[192], szTmp2[192];
    get_msg_arg_string(2, szTmp, charsmax(szTmp));
    
    new szPrefix[64] = "^x04[VIP]";
    
    if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01");
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPrefix);
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), " ");
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szTmp);
    }
    else{
        new szPlayerName[64];
        get_user_name(id, szPlayerName, charsmax(szPlayerName));
        
        get_msg_arg_string(4, szTmp, charsmax(szTmp)); //4. argument zawiera treść wysłanej wiadomości
        set_msg_arg_string(4, ""); //Musimy go wyzerować, gdyż gra wykorzysta wiadomość podwójnie co może skutkować crash'em 191+ znaków.
    
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01");
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPrefix);
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x03 ");
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPlayerName);
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01 :  ");
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szTmp)
    }
    
    set_msg_arg_string(2, szTmp2);
    }
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

Kompilacja lokalna i śmiga, dodatkowo sprawdź czy jakiś inny plugin nie posiada perfixu 


Użytkownik heniu1111 edytował ten post 05.12.2017 22:08
Odpowiedz

  • +
  • -
wisniakos - zdjęcie wisniakos 08.12.2017

dzięki heniu. leci +

Odpowiedz