←  Prośby o modyfikacje silników/klas/perków

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Klasa
1/x przez V sekund

  • +
  • -
SP3D! - zdjęcie SP3D! 21.11.2017

Chodzi mi o to, że by po uzyciu skilla Przez V Sekund zmieniało nam model X na Model Y a Także Dodawało 1/1 z Kosy. Po Minieciu V sek wszystko wraca do normy

 

Próbowałem przerobić z Quad Damage ale nie udało mi się

Odpowiedz

  • +
  • -
Robiin - zdjęcie Robiin 21.11.2017

Utwórz funkcję, na przykład coś w stylu

change_model(id, path[])

Odpalaj ją taskiem co ileś sekund z ifem, jeśli nie użył jeszcze umiejętności.

 

Funkcji 1/1 masz pełno.

Odpowiedz

  • +
  • -
SP3D! - zdjęcie SP3D! 21.11.2017

aSik Ja nie czaję aż tak amxx'a, mi albo musisz w hu** dokładnie albo gotowca. Średnio wiem co to jest ta funkcja.


Użytkownik SP3D! edytował ten post 21.11.2017 17:12
Odpowiedz

  • +
  • -
ChrisN - zdjęcie ChrisN 21.11.2017

aSik Ja nie czaję aż tak amxx'a, mi albo musisz w hu** dokładnie albo gotowca. Średnio wiem co to jest ta funkcja.


https://amxx.pl/doku...a/f120/set_task
Odpowiedz

  • +
  • -
SP3D! - zdjęcie SP3D! 21.11.2017

Myślisz, że teraz będe się uczył amxx ?

Nawet połowy nie zrozumiałem.


Użytkownik SP3D! edytował ten post 21.11.2017 22:26
Odpowiedz

  • +
  • -
Ziome3eg - zdjęcie Ziome3eg 21.11.2017

Chodzi mi o to, że by po uzyciu skilla Przez V Sekund zmieniało nam model X na Model Y a Także Dodawało 1/1 z Kosy. Po Minieciu V sek wszystko wraca do normy

 

Próbowałem przerobić z Quad Damage ale nie udało mi się

 mam rozumieć,że chcesz zrobić 1/1 z kosy i zmieniać jej model na 5 sekund?

Odpowiedz

  • +
  • -
SP3D! - zdjęcie SP3D! 22.11.2017

po użyciu ma 1/1 z noża i model. Proste

Odpowiedz

  • +
  • -
Ziome3eg - zdjęcie Ziome3eg 22.11.2017

po użyciu ma 1/1 z noża i model. Proste

Można prosić sma klasy ?

Odpowiedz

  • +
  • -
Robiin - zdjęcie Robiin 22.11.2017

Prosisz o ->>>> POMOC <<<<- Jak chcesz dostać gotowca co zapraszam do działu zlecenia płatne.

Pomoc = pomagają Ci w napisaniu swojego kodu.

Odpowiedz

  • +
  • -
Ziome3eg - zdjęcie Ziome3eg 22.11.2017

Prosisz o ->>>> POMOC <<<<- Jak chcesz dostać gotowca co zapraszam do działu zlecenia płatne.

Pomoc = pomagają Ci w napisaniu swojego kodu.

 

że co proszę ?

Dział nazywa się " Prośby o modyfikacje silników/klas/perków" to może dostać gotowca bo nie wszyscy lecą na hajs za dodanie paru linijek do kodu klasy,

wracając jak wyśle sma klasy to mu za darmo zrobię... rozumiałbym zasadę płacenie za klasy gdyby to była jakaś unikalna funkcja jak np.podmiana hudu kupywania broni poprzez plugin a nie kilka kodów z generatora klas i dodanie,że plugin działa tylko 5 sekund 

Odpowiedz

  • +
  • -
Ziome3eg - zdjęcie Ziome3eg 22.11.2017

po użyciu ma 1/1 z noża i model. Proste

to 1/1 ma być tylko z prawego przycisku ??

Odpowiedz

  • +
  • -
Robiin - zdjęcie Robiin 22.11.2017

 

Prosisz o ->>>> POMOC <<<<- Jak chcesz dostać gotowca co zapraszam do działu zlecenia płatne.

Pomoc = pomagają Ci w napisaniu swojego kodu.

 

że co proszę ?

Dział nazywa się " Prośby o modyfikacje silników/klas/perków" to może dostać gotowca bo nie wszyscy lecą na hajs za dodanie paru linijek do kodu klasy,

wracając jak wyśle sma klasy to mu za darmo zrobię... rozumiałbym zasadę płacenie za klasy gdyby to była jakaś unikalna funkcja jak np.podmiana hudu kupywania broni poprzez plugin a nie kilka kodów z generatora klas i dodanie,że plugin działa tylko 5 sekund 

 

 

 

"Myślisz, że teraz będe się uczył amxx ?

Nawet połowy nie zrozumiałem."

 

Prosi o pomoc, ale nie chce nic sam zrobić, jeszcze strzela focha, że coś robić mu się każe. Spójrz na moje poprzednie posty w działach tego pokroju, udzielałem pomocy ludziom - nawet dając im po prostu gotowy kod - bez pieniędzy. Problem leży w jego nastawieniu. Jeśli kogoś o coś prosisz, to raczej robisz to grzecznie, podporządkowując się tej osobie, nie strzelając fochy, bo nie daje Ci gotowego rozwiązania.  Sam kod potrzebny do rozwiązania jego problemu nie jest trudny do napisania, ale nie w tym rzecz :)

Odpowiedz

  • +
  • -
SP3D! - zdjęcie SP3D! 22.11.2017

aSik Ja nie czaję aż tak amxx'a, mi albo musisz w hu** dokładnie albo gotowca. Średnio wiem co to jest ta funkcja.

 

Myślisz, że teraz będe się uczył amxx ?
Nawet połowy nie zrozumiałem.

 
Trochę tą pierwszą rzecz żle ująłem. Po prostu nie rozumiem tego umiem jedynie przerobić gotowca/zrobić coś małego na podstawie czegoś, a za to 2 to sory ponosło mnie :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm:.
Macie sma (opisane) klasy niżej.

Załączone pliki

Odpowiedz

  • +
  • -
ChrisN - zdjęcie ChrisN 22.11.2017

aSik Ja nie czaję aż tak amxx'a, mi albo musisz w hu** dokładnie albo gotowca. Średnio wiem co to jest ta funkcja.


Myślisz, że teraz będe się uczył amxx ?
Nawet połowy nie zrozumiałem.


Trochę tą pierwszą rzecz żle ująłem. Po prostu nie rozumiem tego umiem jedynie przerobić gotowca/zrobić coś małego na podstawie czegoś, a za to 2 to sory ponosło mnie :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm:.
Macie sma (opisane) klasy niżej.
No przepraszam ale jak chcesz postawić serwer nie ucząc się "amxxa", pawn to podstawa do takiej rzeczy nikt za ciebie wszystkiego nie będzie robił, a jak już ci się tego nie chce uczyć to w sumie przerzuć się na source bo 1.6 powoli się kończy ;) ps. będę jutro na kompie po pracy to ci to zrobie chyba, że mnie ktoś uprzedzi.
Użytkownik chrisN edytował ten post 22.11.2017 19:36
Odpowiedz

  • +
  • -
Ziome3eg - zdjęcie Ziome3eg 22.11.2017

 

 

Prosisz o ->>>> POMOC <<<<- Jak chcesz dostać gotowca co zapraszam do działu zlecenia płatne.

Pomoc = pomagają Ci w napisaniu swojego kodu.

 

że co proszę ?

Dział nazywa się " Prośby o modyfikacje silników/klas/perków" to może dostać gotowca bo nie wszyscy lecą na hajs za dodanie paru linijek do kodu klasy,

wracając jak wyśle sma klasy to mu za darmo zrobię... rozumiałbym zasadę płacenie za klasy gdyby to była jakaś unikalna funkcja jak np.podmiana hudu kupywania broni poprzez plugin a nie kilka kodów z generatora klas i dodanie,że plugin działa tylko 5 sekund 

 

 

 

"Myślisz, że teraz będe się uczył amxx ?

Nawet połowy nie zrozumiałem."

 

Prosi o pomoc, ale nie chce nic sam zrobić, jeszcze strzela focha, że coś robić mu się każe. Spójrz na moje poprzednie posty w działach tego pokroju, udzielałem pomocy ludziom - nawet dając im po prostu gotowy kod - bez pieniędzy. Problem leży w jego nastawieniu. Jeśli kogoś o coś prosisz, to raczej robisz to grzecznie, podporządkowując się tej osobie, nie strzelając fochy, bo nie daje Ci gotowego rozwiązania.  Sam kod potrzebny do rozwiązania jego problemu nie jest trudny do napisania, ale nie w tym rzecz :)

 

zwracam honor

Odpowiedz

  • +
  • -
Ziome3eg - zdjęcie Ziome3eg 22.11.2017

łap
zmieniasz nazwe klasy, ścieżki modeli i "nazwa" na swoją nazwę oczywiście chodzi tu o nazwę pliku

Załączone pliki


Użytkownik Ziome3eg edytował ten post 22.11.2017 22:46
Odpowiedz

  • +
  • -
Ziome3eg - zdjęcie Ziome3eg 22.11.2017

ups poprawka, źle dodałem 1/1 z kosy

Załączone pliki

Odpowiedz

  • +
  • -
SP3D! - zdjęcie SP3D! 23.11.2017

To miało być na V sekund, a na przyszłość kod z generatora (1/1 z kosy) nie działa.

Odpowiedz

  • +
  • -
rzeznik9871 - zdjęcie rzeznik9871 23.11.2017

nie mam cod moda zeby sprawdzic ale sie kompiluje

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>

#define model "models/v_cod_class_knife.mdl"

forward cod_class_enabled(id, klasa)
forward cod_class_disabled(id, klasa)
forward cod_class_skill_used(id)

native cod_register_class(const nazwa[], const opis[], bronie, punkty_zdrowia, punkty_kondycji, punkty_inteligencji, punkty_wytrzymalosci)

new bool:g_player_has_class[33],Float:g_player_item_time[33]

public plugin_precache()
	precache_model(model)
	
public plugin_init() {
	register_plugin("cod class nazwa klasy", "1.0", "fresh")
	
	cod_register_class("Nazwa","Opis",0,0,0,0,0)
	
	RegisterHam(Ham_TakeDamage,"player","bacon_player_takedamage_pre",false)
	RegisterHam(Ham_Killed,"player","bacon_player_killed_post",true)
	
	register_event("CurWeapon","event_curweapon","be","1=1","2=29")
}

public cod_class_enabled(id)
	g_player_has_class[id] = true

public cod_class_disabled(id)
	g_player_has_class[id] = false
	
public cod_class_skill_used(id)
{	
	set_task(5.0,"task_remove_knife_model",id)
	g_player_item_time[id] = get_gametime() + 5.0
	
	static weapon;
	weapon = get_pdata_cbase(id, 370)
	if(pev_valid(weapon))
		ExecuteHam(Ham_Item_Deploy,weapon)
}

public bacon_player_takedamage_pre(id,inflictor,attacker,Float:damage,damagetype)
{
	if(!is_user_alive(attacker) || !g_player_has_class[attacker] || get_gametime() > g_player_item_time[attacker])
		return HAM_IGNORED
	
	static button
	button = pev(attacker,pev_button)
	if((button & IN_ATTACK2) && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && inflictor == attacker) 
	{
		static Float:health
		pev(id,pev_health,health)
		SetHamParamFloat(4,health*10.0)	
		return HAM_HANDLED
	}
	
	return HAM_IGNORED
}

public bacon_player_killed_post(id,attacker,shouldgib)
	if(task_exists(id))
		remove_task(id)

public event_curweapon(id)
{
	if(!is_user_alive(id) || !g_player_has_class[id] || get_gametime() > g_player_item_time[id])
		return;
	
	set_pev(id,pev_viewmodel2,model)
}
	
public task_remove_knife_model(id)
{
	if(!g_player_has_class[id])
		return;
		
	static weapon;
	weapon = get_user_weapon(id)
	if(weapon != CSW_KNIFE)
		return;
		
	static viewmodel[64]
	pev(id,pev_viewmodel2,viewmodel,63)
	if(equal(viewmodel,model))
	{
		weapon = get_pdata_cbase(id, 370)
		if(pev_valid(weapon))
			ExecuteHam(Ham_Item_Deploy,weapon)
	}
}

Użytkownik rzeznik9871 edytował ten post 23.11.2017 13:44
Odpowiedz

  • +
  • -
SP3D! - zdjęcie SP3D! 23.11.2017

znalazłem 2 błędy: 1. mniej ważny po uzyciu trzeba zmienić broń na inną i zpowrotem aby model się wczytał, a 2 ważnejszy można tego używać cały czas (co minie 5 sek można to znów włączyć)

 

I jeszcze pytanko Zmieniając

 

if((button & IN_ATTACK2) && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && inflictor == attacker) 

 

Na

 

if((button & IN_ATTACK) && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && inflictor == attacker) 

 

Bd działało na LPM ?

Odpowiedz