1/x przez V sekund
SP3D!
21.11.2017
Chodzi mi o to, że by po uzyciu skilla Przez V Sekund zmieniało nam model X na Model Y a Także Dodawało 1/1 z Kosy. Po Minieciu V sek wszystko wraca do normy
Próbowałem przerobić z Quad Damage ale nie udało mi się
Robiin
21.11.2017
Utwórz funkcję, na przykład coś w stylu
change_model(id, path[])
Odpalaj ją taskiem co ileś sekund z ifem, jeśli nie użył jeszcze umiejętności.
Funkcji 1/1 masz pełno.
SP3D!
21.11.2017
aSik Ja nie czaję aż tak amxx'a, mi albo musisz w hu** dokładnie albo gotowca. Średnio wiem co to jest ta funkcja.
Użytkownik SP3D! edytował ten post 21.11.2017 17:12
ChrisN
21.11.2017
aSik Ja nie czaję aż tak amxx'a, mi albo musisz w hu** dokładnie albo gotowca. Średnio wiem co to jest ta funkcja.
https://amxx.pl/doku...a/f120/set_task
SP3D!
21.11.2017
Myślisz, że teraz będe się uczył amxx ?
Nawet połowy nie zrozumiałem.
Użytkownik SP3D! edytował ten post 21.11.2017 22:26
Ziome3eg
21.11.2017
Chodzi mi o to, że by po uzyciu skilla Przez V Sekund zmieniało nam model X na Model Y a Także Dodawało 1/1 z Kosy. Po Minieciu V sek wszystko wraca do normy
Próbowałem przerobić z Quad Damage ale nie udało mi się
mam rozumieć,że chcesz zrobić 1/1 z kosy i zmieniać jej model na 5 sekund?
Robiin
22.11.2017
Prosisz o ->>>> POMOC <<<<- Jak chcesz dostać gotowca co zapraszam do działu zlecenia płatne.
Pomoc = pomagają Ci w napisaniu swojego kodu.
Ziome3eg
22.11.2017
Prosisz o ->>>> POMOC <<<<- Jak chcesz dostać gotowca co zapraszam do działu zlecenia płatne.
Pomoc = pomagają Ci w napisaniu swojego kodu.
że co proszę ?
Dział nazywa się " Prośby o modyfikacje silników/klas/perków" to może dostać gotowca bo nie wszyscy lecą na hajs za dodanie paru linijek do kodu klasy,
wracając jak wyśle sma klasy to mu za darmo zrobię... rozumiałbym zasadę płacenie za klasy gdyby to była jakaś unikalna funkcja jak np.podmiana hudu kupywania broni poprzez plugin a nie kilka kodów z generatora klas i dodanie,że plugin działa tylko 5 sekund
Ziome3eg
22.11.2017
po użyciu ma 1/1 z noża i model. Proste
to 1/1 ma być tylko z prawego przycisku ??
Robiin
22.11.2017
Prosisz o ->>>> POMOC <<<<- Jak chcesz dostać gotowca co zapraszam do działu zlecenia płatne.
Pomoc = pomagają Ci w napisaniu swojego kodu.
że co proszę ?
Dział nazywa się " Prośby o modyfikacje silników/klas/perków" to może dostać gotowca bo nie wszyscy lecą na hajs za dodanie paru linijek do kodu klasy,
wracając jak wyśle sma klasy to mu za darmo zrobię... rozumiałbym zasadę płacenie za klasy gdyby to była jakaś unikalna funkcja jak np.podmiana hudu kupywania broni poprzez plugin a nie kilka kodów z generatora klas i dodanie,że plugin działa tylko 5 sekund
"Myślisz, że teraz będe się uczył amxx ?
Nawet połowy nie zrozumiałem."
Prosi o pomoc, ale nie chce nic sam zrobić, jeszcze strzela focha, że coś robić mu się każe. Spójrz na moje poprzednie posty w działach tego pokroju, udzielałem pomocy ludziom - nawet dając im po prostu gotowy kod - bez pieniędzy. Problem leży w jego nastawieniu. Jeśli kogoś o coś prosisz, to raczej robisz to grzecznie, podporządkowując się tej osobie, nie strzelając fochy, bo nie daje Ci gotowego rozwiązania. Sam kod potrzebny do rozwiązania jego problemu nie jest trudny do napisania, ale nie w tym rzecz
SP3D!
22.11.2017
aSik Ja nie czaję aż tak amxx'a, mi albo musisz w hu** dokładnie albo gotowca. Średnio wiem co to jest ta funkcja.
Myślisz, że teraz będe się uczył amxx ?
Nawet połowy nie zrozumiałem.
Trochę tą pierwszą rzecz żle ująłem. Po prostu nie rozumiem tego umiem jedynie przerobić gotowca/zrobić coś małego na podstawie czegoś, a za to 2 to sory ponosło mnie .
Macie sma (opisane) klasy niżej.
Załączone pliki
ChrisN
22.11.2017
No przepraszam ale jak chcesz postawić serwer nie ucząc się "amxxa", pawn to podstawa do takiej rzeczy nikt za ciebie wszystkiego nie będzie robił, a jak już ci się tego nie chce uczyć to w sumie przerzuć się na source bo 1.6 powoli się kończy ps. będę jutro na kompie po pracy to ci to zrobie chyba, że mnie ktoś uprzedzi.aSik Ja nie czaję aż tak amxx'a, mi albo musisz w hu** dokładnie albo gotowca. Średnio wiem co to jest ta funkcja.
Myślisz, że teraz będe się uczył amxx ?
Nawet połowy nie zrozumiałem.
Trochę tą pierwszą rzecz żle ująłem. Po prostu nie rozumiem tego umiem jedynie przerobić gotowca/zrobić coś małego na podstawie czegoś, a za to 2 to sory ponosło mnie .
Macie sma (opisane) klasy niżej.
Użytkownik chrisN edytował ten post 22.11.2017 19:36
Ziome3eg
22.11.2017
Prosisz o ->>>> POMOC <<<<- Jak chcesz dostać gotowca co zapraszam do działu zlecenia płatne.
Pomoc = pomagają Ci w napisaniu swojego kodu.
że co proszę ?
Dział nazywa się " Prośby o modyfikacje silników/klas/perków" to może dostać gotowca bo nie wszyscy lecą na hajs za dodanie paru linijek do kodu klasy,
wracając jak wyśle sma klasy to mu za darmo zrobię... rozumiałbym zasadę płacenie za klasy gdyby to była jakaś unikalna funkcja jak np.podmiana hudu kupywania broni poprzez plugin a nie kilka kodów z generatora klas i dodanie,że plugin działa tylko 5 sekund
"Myślisz, że teraz będe się uczył amxx ?
Nawet połowy nie zrozumiałem."
Prosi o pomoc, ale nie chce nic sam zrobić, jeszcze strzela focha, że coś robić mu się każe. Spójrz na moje poprzednie posty w działach tego pokroju, udzielałem pomocy ludziom - nawet dając im po prostu gotowy kod - bez pieniędzy. Problem leży w jego nastawieniu. Jeśli kogoś o coś prosisz, to raczej robisz to grzecznie, podporządkowując się tej osobie, nie strzelając fochy, bo nie daje Ci gotowego rozwiązania. Sam kod potrzebny do rozwiązania jego problemu nie jest trudny do napisania, ale nie w tym rzecz
zwracam honor
Ziome3eg
22.11.2017
łap
zmieniasz nazwe klasy, ścieżki modeli i "nazwa" na swoją nazwę oczywiście chodzi tu o nazwę pliku
Załączone pliki
Użytkownik Ziome3eg edytował ten post 22.11.2017 22:46
SP3D!
23.11.2017
To miało być na V sekund, a na przyszłość kod z generatora (1/1 z kosy) nie działa.
rzeznik9871
23.11.2017
nie mam cod moda zeby sprawdzic ale sie kompiluje
#include <amxmodx> #include <hamsandwich> #include <fakemeta> #define model "models/v_cod_class_knife.mdl" forward cod_class_enabled(id, klasa) forward cod_class_disabled(id, klasa) forward cod_class_skill_used(id) native cod_register_class(const nazwa[], const opis[], bronie, punkty_zdrowia, punkty_kondycji, punkty_inteligencji, punkty_wytrzymalosci) new bool:g_player_has_class[33],Float:g_player_item_time[33] public plugin_precache() precache_model(model) public plugin_init() { register_plugin("cod class nazwa klasy", "1.0", "fresh") cod_register_class("Nazwa","Opis",0,0,0,0,0) RegisterHam(Ham_TakeDamage,"player","bacon_player_takedamage_pre",false) RegisterHam(Ham_Killed,"player","bacon_player_killed_post",true) register_event("CurWeapon","event_curweapon","be","1=1","2=29") } public cod_class_enabled(id) g_player_has_class[id] = true public cod_class_disabled(id) g_player_has_class[id] = false public cod_class_skill_used(id) { set_task(5.0,"task_remove_knife_model",id) g_player_item_time[id] = get_gametime() + 5.0 static weapon; weapon = get_pdata_cbase(id, 370) if(pev_valid(weapon)) ExecuteHam(Ham_Item_Deploy,weapon) } public bacon_player_takedamage_pre(id,inflictor,attacker,Float:damage,damagetype) { if(!is_user_alive(attacker) || !g_player_has_class[attacker] || get_gametime() > g_player_item_time[attacker]) return HAM_IGNORED static button button = pev(attacker,pev_button) if((button & IN_ATTACK2) && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && inflictor == attacker) { static Float:health pev(id,pev_health,health) SetHamParamFloat(4,health*10.0) return HAM_HANDLED } return HAM_IGNORED } public bacon_player_killed_post(id,attacker,shouldgib) if(task_exists(id)) remove_task(id) public event_curweapon(id) { if(!is_user_alive(id) || !g_player_has_class[id] || get_gametime() > g_player_item_time[id]) return; set_pev(id,pev_viewmodel2,model) } public task_remove_knife_model(id) { if(!g_player_has_class[id]) return; static weapon; weapon = get_user_weapon(id) if(weapon != CSW_KNIFE) return; static viewmodel[64] pev(id,pev_viewmodel2,viewmodel,63) if(equal(viewmodel,model)) { weapon = get_pdata_cbase(id, 370) if(pev_valid(weapon)) ExecuteHam(Ham_Item_Deploy,weapon) } }
Użytkownik rzeznik9871 edytował ten post 23.11.2017 13:44
SP3D!
23.11.2017
znalazłem 2 błędy: 1. mniej ważny po uzyciu trzeba zmienić broń na inną i zpowrotem aby model się wczytał, a 2 ważnejszy można tego używać cały czas (co minie 5 sek można to znów włączyć)
I jeszcze pytanko Zmieniając
if((button & IN_ATTACK2) && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && inflictor == attacker)
Na
if((button & IN_ATTACK) && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && inflictor == attacker)
Bd działało na LPM ?