←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Problem cod MW

  • +
  • -
Dlugi - zdjęcie Dlugi 12.11.2017

Witam.Pobrałem COD MW od DarkGL
 

https://amxx.pl/topic/148579-global-war-mod-unikalna-paczka-serwera/

 i mam problemy

1.Jak naprawić prefixy w tym modzie?
2.Gdzie znajde plik odpowiedzialny za vipa?

Jest w stanie mi ktoś pomóc?

Odpowiedz

  • +
  • -
Dlugi - zdjęcie Dlugi 12.11.2017

ok to wiem ale nadal nie wiem gdzie to wkleić w tym SMA tego moda

Odpowiedz

  • +
  • -
Paweł. - zdjęcie Paweł. 12.11.2017

ok to wiem ale nadal nie wiem gdzie to wkleić w tym SMA tego moda

DarkGL chyba nie udostępnił sma, poczytaj posty w tym temacie

Spoiler

Odpowiedz

  • +
  • -
Dlugi - zdjęcie Dlugi 12.11.2017

jak nie udostepnia jak mod jest oparty tylko na sma ehh

Odpowiedz

  • +
  • -
klqs99 - zdjęcie klqs99 12.11.2017

	if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){
		add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
		add(szTmp2,charsmax(szTmp2)," ");
		add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szTmp);
	}
	else{
		add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
		add(szTmp2,charsmax(szTmp2),"^x03 %s1^x01 :  %s2");
	}

na

    if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01");
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPrefix);
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), " ");
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szTmp);
    }
    else{
        new szPlayerName[64];
        get_user_name(id, szPlayerName, charsmax(szPlayerName));
        
        get_msg_arg_string(4, szTmp, charsmax(szTmp)); //4. argument zawiera treść wysłanej wiadomości
        set_msg_arg_string(4, ""); //Musimy go wyzerować, gdyż gra wykorzysta wiadomość podwójnie co może skutkować crash'em 191+ znaków.
    
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01");
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPrefix);
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x03 ");
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPlayerName);
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01 :  ");
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szTmp)
    }

linijka 1036

 

A VIP jest w silniku


Użytkownik klqs99 edytował ten post 12.11.2017 20:08
Odpowiedz

  • +
  • -
Dlugi - zdjęcie Dlugi 12.11.2017

w silniku to znaczy bo nie bardzo wiem gdzie?

 

Odpowiedz

  • +
  • -
klqs99 - zdjęcie klqs99 12.11.2017

plik GWM.sma

Odpowiedz

  • +
  • -
Dlugi - zdjęcie Dlugi 12.11.2017

a moze ktoś mi powiedzieć czemu po zainstalowaniu dproto z instalatoro 1sk1 crashuje sie serwer okolo 1 minuta przed zmiana mapy?

 

/home/servers/bin/games/CS_1.6.sh: Linia 66: 17.705 Segmentacja wina LD_LIBRARY_PATH = "bin .:" start-stop-daemon --start --chuid $ USER: $ GROUP -m --pidfile $ PID_FILE --chdir $ USER_DIR / $ BIN_DIR --exec $ USER_DIR / $ BIN_DIR / $ BIN_NAME - $ GAME_PARAMS

Użytkownik Dlugi edytował ten post 12.11.2017 23:38
Odpowiedz