Problem cod MW
Dlugi
12.11.2017
Witam.Pobrałem COD MW od DarkGL
https://amxx.pl/topic/148579-global-war-mod-unikalna-paczka-serwera/
i mam problemy
1.Jak naprawić prefixy w tym modzie?
2.Gdzie znajde plik odpowiedzialny za vipa?
Jest w stanie mi ktoś pomóc?
Paweł.
12.11.2017
klqs99
12.11.2017
if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){ add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix); add(szTmp2,charsmax(szTmp2)," "); add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szTmp); } else{ add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix); add(szTmp2,charsmax(szTmp2),"^x03 %s1^x01 : %s2"); }
na
if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){ add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01"); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPrefix); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), " "); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szTmp); } else{ new szPlayerName[64]; get_user_name(id, szPlayerName, charsmax(szPlayerName)); get_msg_arg_string(4, szTmp, charsmax(szTmp)); //4. argument zawiera treść wysłanej wiadomości set_msg_arg_string(4, ""); //Musimy go wyzerować, gdyż gra wykorzysta wiadomość podwójnie co może skutkować crash'em 191+ znaków. add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01"); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPrefix); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x03 "); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPlayerName); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01 : "); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szTmp) }
linijka 1036
A VIP jest w silniku
Użytkownik klqs99 edytował ten post 12.11.2017 20:08
Dlugi
12.11.2017
a moze ktoś mi powiedzieć czemu po zainstalowaniu dproto z instalatoro 1sk1 crashuje sie serwer okolo 1 minuta przed zmiana mapy?
/home/servers/bin/games/CS_1.6.sh: Linia 66: 17.705 Segmentacja wina LD_LIBRARY_PATH = "bin .:" start-stop-daemon --start --chuid $ USER: $ GROUP -m --pidfile $ PID_FILE --chdir $ USER_DIR / $ BIN_DIR --exec $ USER_DIR / $ BIN_DIR / $ BIN_NAME - $ GAME_PARAMS
Użytkownik Dlugi edytował ten post 12.11.2017 23:38