←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Inny
Problem z dodaniem DMG


Najlepsza odpowiedź _McHappy 08.11.2017 12:39

public Fw_HamPlayerTakeDamage(iOfiara, iBytUszkadzajacy, iAtakujacy, Float:fObrazenia, bsSumaBitowaTypowObrazen)
{
    static iClip, iAmmo;
    new iWeaponClassID = get_user_weapon( iAtakujacy, iClip, iAmmo )
    
    if(is_user_alive(iAtakujacy))
    {
        switch(iWeaponClassID)
        {
        case CSW_AK47: SetHamParamFloat(4, fObrazenia+500.0);
        case CSW_M4A1: SetHamParamFloat(4, fObrazenia+500.0);
        }
    }
    
    return HAM_IGNORED;
}

3maj.

 

Przejdź do postu

  • +
  • -
OfertaDni - zdjęcie OfertaDni 07.11.2017

Elo, mam problem z dodaniem DMG do broni :( Chciałem dodać +500 dmg dla ak i m4 ale coś mi nie wychodzi.

public Fw_HamPlayerTakeDamage(id, this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)

{

	new szWeapID = get_user_weapon( id, szClip, szAmmo )
	if (is_user_alive(id) && szWeapID == CSW_AK47)
	{
		SetHamParamFloat(4, damage+=500.0)
	}
	if (is_user_alive(id) && szWeapID == CSW_M4A1)
	{
		SetHamParamFloat(4, damage+=500.0)
	}

}
Odpowiedz

  • +
  • -
Najlepsza odpowiedź _McHappy - zdjęcie _McHappy 08.11.2017

public Fw_HamPlayerTakeDamage(iOfiara, iBytUszkadzajacy, iAtakujacy, Float:fObrazenia, bsSumaBitowaTypowObrazen)
{
    static iClip, iAmmo;
    new iWeaponClassID = get_user_weapon( iAtakujacy, iClip, iAmmo )
    
    if(is_user_alive(iAtakujacy))
    {
        switch(iWeaponClassID)
        {
        case CSW_AK47: SetHamParamFloat(4, fObrazenia+500.0);
        case CSW_M4A1: SetHamParamFloat(4, fObrazenia+500.0);
        }
    }
    
    return HAM_IGNORED;
}

3maj.

 

Odpowiedz

  • +
  • -
Asiap - zdjęcie Asiap 08.11.2017

Ham_TakeDamage nie sluzy do zmiany obrazen z broni...

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

const m_pActiveItem = 373;
const m_iId = 43;

public plugin_init()
{
	RegisterHamPlayer(Ham_TraceAttack, "TraceAttack");
}

public TraceAttack(iVictim, iAttacker, Float:fDamage)
{
	if(!is_user_connected(iVictim) || !is_user_connected(iAttacker))
	{
		return HAM_IGNORED;
	}

	if(GetUserWeapon(iAttacker) == CSW_AK47 || GetUserWeapon(iAttacker) == CSW_M4A1)
	{
		SetHamParamFloat(3, fDamage + 500.0);
		return HAM_HANDLED;
	}

	return HAM_IGNORED;
}

stock GetUserWeapon(id)
{
	static iWid;
	return pev_valid((iWid = get_pdata_cbase(id, m_pActiveItem))) == 2 ? get_pdata_int(iWid, m_iId, 4) : 0;
}
Odpowiedz

  • +
  • -
OfertaDni - zdjęcie OfertaDni 08.11.2017

Ham_TakeDamage nie sluzy do zmiany obrazen z broni...

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

const m_pActiveItem = 373;
const m_iId = 43;

public plugin_init()
{
	RegisterHamPlayer(Ham_TraceAttack, "TraceAttack");
}

public TraceAttack(iVictim, iAttacker, Float:fDamage)
{
	if(!is_user_connected(iVictim) || !is_user_connected(iAttacker))
	{
		return HAM_IGNORED;
	}

	if(GetUserWeapon(iAttacker) == CSW_AK47 || GetUserWeapon(iAttacker) == CSW_M4A1)
	{
		SetHamParamFloat(3, fDamage + 500.0);
		return HAM_HANDLED;
	}

	return HAM_IGNORED;
}

stock GetUserWeapon(id)
{
	static iWid;
	return pev_valid((iWid = get_pdata_cbase(id, m_pActiveItem))) == 2 ? get_pdata_int(iWid, m_iId, 4) : 0;
}


Skoro nie służy do tego to dlaczego działa?
Odpowiedz