Ciche chodzenie error
Toldi
03.10.2017
Siemka. Robię sklepik na coda w którym mam ciche chodzenie. Niestety zaczęło przez to wywalać taki błąd.
A tu ten kod:
public Koniec_Rundy(id) { for(new i=1;i<33;i++) { set_user_footsteps(i, 0) } }
Pomysły? Widziałem że pisali osoby już o tym. Próbowałem już jednego sposobu ale przez to nie usuwa się ciche chodzenie na koniec rundy.
Użytkownik Toldi edytował ten post 03.10.2017 16:23
Robiin
04.10.2017
Zaczynając od tego, że (przynajmniej z tego co wiem) event koniec rundy często się bugował, więc warto go zmienić na round_start/freezetime end.
Przy okazji zmień też pętle na
for(new i=1; i<get_maxplayers(); i++) set_user_footsteps(i, 0);
Toldi
04.10.2017
Tak by zrobił od razu lecz niektóre klasy będą miały ciche chodzenie i wtedy im je też ta pętla usunie. Chociaż w sumie wpadło mi teraz do głowy że można dać sprawdzenie czy gracz posiada daną flagę i wtedy po przez continue by tę osobę pomijało tak że chyba znalazłem rozwiązanie. Dzięki za info z tym bugiem i za pętle