wystarczy ustawić 0 pancerze ofierze co wejdzie 1/1
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[] = "Komandos";
new const opis[] = "Dostaje: DEAGLE'a, natychmiastowe zabicie z noza (PPM), 140 HP, 135% biegu, 100 Pancerza.";
new const bronie = (1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 35;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Hans Landa");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0 && random_num(1, 1) == 1){
cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}