witam.
chciałbym prosić kogoś kto się lepiej zna na scriptingu o przerobienie/dodanie do pluginu R3X'a - Use Button Once... 2 dodatkowych opcji
na wstępie zaznaczę jakie zazwyczaj panują zasady podczas trybu FreeRun -
to tryb kiedy TT przepuszcza CT przez mapę aby walczyć z nimi fair = na noże
sprawa 1
otóż gdy tt wpisuje /free ryzykuje ...
bo nie może być pewny że CT będą na tyle wyrozumiali że będą z nim walczyć na noże
nawet jak usp dla CT jest wyłączone to przecież na końcu każdej mapy leży broń .. której jakiś nieogar z ct moze użyć mimo freerun
przechodząc do sedna sprawy czy byłby ktoś w stanie dodać do tego pluginu kawałek kodu, ktory by definiował że podczas trybu freerun, ct wyrzucają usp .. a biorąc ją z powrotem albo jakąkolwiek inną broń z końca mapy - nie mogą ich użyć ... tzn są zablokowane a używać mogą tylko noży
od razu dodam linka do pluginu, ktory działa na podobnej zasadzie
Knife Duel PL
zasada działania:
jak jest 1v1 to po potarciu nożem o ściane i zgodzie przeciwnika,.. broń automatycznie zamienia sie na noz i nie da się jej zmienić
podobnie miało by działać w tym pluginie ... gdyby był uruchomiony tryb /freerun to blokowało by bronie i wszyscy gracze mieliby tylko kosy
sprawa 2
rownież odnosi sie do freerun...
konkretniej zablokowanie możliwosci uruchomienia tego trybu (czy to w ogolnym vote czy wymuszeniu przez TT tj. gdy amx_freerun_tt_privilege 1 i amx_allow_ct_vote 0) jeśli TT użył którejś z pułapek ...
żeby nie było sytuacji że TT przez całą mapę normalnie używa pułapek, a na końcu jak jakiemuś CT się uda przejść mapę/ to wymusza freerun i CT musi z nim walczyć na kosy.
czy byłby ktoś w stanie to zrobić
sam r3x pewnie jest bardzo zajęty (pisałem do niego ale chyba sie nie doczekam odp)
a to by na pewno umiliło grę na DR'ach
proszę o pomoc
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
6 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 26.10.2009 20:49
#2
Napisano 26.10.2009 23:23
To odnośnie sprawy 1
Jednak no ;d nie mam jak sprawdzić bo nie posiadam include colorchat a późno i nie chce mi się szukać
Jednak no ;d nie mam jak sprawdzić bo nie posiadam include colorchat a późno i nie chce mi się szukać
Załączone pliki
#3
Napisano 27.10.2009 20:36
dzięki ofc +
tylko teraz żeby było fair w drugą stronę czy ktoś wie jak się zabrać za sprawę nr 2
tylko teraz żeby było fair w drugą stronę czy ktoś wie jak się zabrać za sprawę nr 2
#4
Napisano 27.10.2009 22:25
Masz inc colorchar? Jak tak to mi shostuj bo nie wiem czy sie kompiluje Odnośnie 2 ;0
#5
Napisano 28.10.2009 15:59
/* colorchat.inc by teame06 * * This file is provided as is (no warranties). */ #if defined _colorchat_included #endinput #endif #define _colorchat_included enum Color { YELLOW = 1, GREEN, TEAM_COLOR, GREY, RED, BLUE } new TERRORIST[] = "TERRORIST" new CT[] = "CT" new NOTHING[] = "" new SPEC[] = "SPECTATOR" public ColorChat(id, Color:type, const msg[], {Float, Sql, Result, _}:...) { if(is_user_bot(id)) return; static message[256] switch(type) { case YELLOW: { message[0] = 0x01; } case GREEN: { message[0] = 0x04; } default: { message[0] = 0x03; } } vformat(message[1], sizeof message - 1, msg, 4); message[192] = '^0'; new team, did; if(id) { team = get_user_team(id); did = color_selection(id, type); show_message(id, message); if(did) teamselection(id, team); } else { static players[32], num; get_players(players, num, "ch"); for(new i = 0 ; i < num ; i++) { if(!is_user_connected(players[i])) continue; team = get_user_team(players[i]); did = color_selection(players[i], type); show_message(players[i], message); if(did) teamselection(players[i], team); } } } public show_message(id, message[]) { message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("SayText"), _, id); write_byte(id); write_string(message); message_end(); } public team_info(id, team[]) { message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("TeamInfo"), _, id); write_byte(id); write_string(team); message_end(); return 1; } public color_selection(index, Color:type) { switch(type) { case RED: { return team_info(index, TERRORIST); } case BLUE: { return team_info(index, CT); } case GREY: { return team_info(index, NOTHING); } } return 0 } public teamselection(index, team) { switch(team) { case 0: { team_info(index, NOTHING); } case 1: { team_info(index, TERRORIST); } case 2: { team_info(index, CT); } case 3: { team_info(index, SPEC); } } }
#6
Napisano 28.10.2009 20:54
Możesz spróbować kompilować się kompiluję ;d
Załączone pliki
#7
Napisano 28.10.2009 22:18
Vertricus, jesteś wielki
o to chodziło, działa jak należy, +
można zamknąć
o to chodziło, działa jak należy, +
można zamknąć
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Modyfikacja
Inny
Dodanie Broni do PaintBallNapisany przez One ShooT, 05.02.2024 inny, modyfikacja |
|
||||
Modyfikacja
prośba o przerobienie pluginuprośba Napisany przez bili, 06.02.2021 modyfikacja |
|
||||
Modyfikacja
Prośba o dodanie modelu do vipa z generatoraNapisany przez Vanilla, 01.02.2021 modyfikacja |
|
||||
Modyfikacja
Plugin na przenikanie/spadochron pod komendąNapisany przez Polonez, 22.01.2021 modyfikacja |
|
||||
|
[ROZWIĄZANE] Modyfikacja pluginuNapisany przez _.-*`PaniQ*-._, 11.01.2021 modyfikacja |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych