Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Modyfikacja

Use button once

Modyfikacja

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 per_b.

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:34
  • Lokalizacja:..
Offline

Napisano 26.10.2009 20:49

witam.
chciałbym prosić kogoś kto się lepiej zna na scriptingu o przerobienie/dodanie do pluginu R3X'a - Use Button Once... 2 dodatkowych opcji

na wstępie zaznaczę jakie zazwyczaj panują zasady podczas trybu FreeRun -
to tryb kiedy TT przepuszcza CT przez mapę aby walczyć z nimi fair = na noże

sprawa 1
otóż gdy tt wpisuje /free ryzykuje ...
bo nie może być pewny że CT będą na tyle wyrozumiali że będą z nim walczyć na noże
nawet jak usp dla CT jest wyłączone to przecież na końcu każdej mapy leży broń .. której jakiś nieogar z ct moze użyć mimo freerun

przechodząc do sedna sprawy czy byłby ktoś w stanie dodać do tego pluginu kawałek kodu, ktory by definiował że podczas trybu freerun, ct wyrzucają usp .. a biorąc ją z powrotem albo jakąkolwiek inną broń z końca mapy - nie mogą ich użyć ... tzn są zablokowane a używać mogą tylko noży
od razu dodam linka do pluginu, ktory działa na podobnej zasadzie
Knife Duel PL
zasada działania:
jak jest 1v1 to po potarciu nożem o ściane i zgodzie przeciwnika,.. broń automatycznie zamienia sie na noz i nie da się jej zmienić

podobnie miało by działać w tym pluginie ... gdyby był uruchomiony tryb /freerun to blokowało by bronie i wszyscy gracze mieliby tylko kosy

sprawa 2
rownież odnosi sie do freerun...
konkretniej zablokowanie możliwosci uruchomienia tego trybu (czy to w ogolnym vote czy wymuszeniu przez TT tj. gdy amx_freerun_tt_privilege 1 i amx_allow_ct_vote 0) jeśli TT użył którejś z pułapek ...

żeby nie było sytuacji że TT przez całą mapę normalnie używa pułapek, a na końcu jak jakiemuś CT się uda przejść mapę/ to wymusza freerun i CT musi z nim walczyć na kosy.


czy byłby ktoś w stanie to zrobić
sam r3x pewnie jest bardzo zajęty (pisałem do niego ale chyba sie nie doczekam odp)
a to by na pewno umiliło grę na DR'ach
proszę o pomoc
  • +
  • -
  • 0

#2 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 26.10.2009 23:23

To odnośnie sprawy 1 :)
Jednak no ;d nie mam jak sprawdzić bo nie posiadam include colorchat a późno i nie chce mi się szukać ;)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#3 per_b.

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:34
  • Lokalizacja:..
Offline

Napisano 27.10.2009 20:36

dzięki :] ofc +

tylko teraz żeby było fair w drugą stronę ;P czy ktoś wie jak się zabrać za sprawę nr 2
  • +
  • -
  • 0

#4 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 27.10.2009 22:25

Masz inc colorchar? Jak tak to mi shostuj bo nie wiem czy sie kompiluje :D Odnośnie 2 ;0
  • +
  • -
  • 0

#5 per_b.

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:34
  • Lokalizacja:..
Offline

Napisano 28.10.2009 15:59

/* colorchat.inc by teame06

*

* This file is provided as is (no warranties).

*/



#if defined _colorchat_included

#endinput

#endif

#define _colorchat_included



enum Color

{

	YELLOW = 1,

	GREEN, 		

	TEAM_COLOR, 	

	GREY,	

	RED,	

	BLUE

}



new TERRORIST[] = "TERRORIST"

new CT[] 	= "CT"

new NOTHING[] 	= ""

new SPEC[] 	= "SPECTATOR"



public ColorChat(id, Color:type, const msg[], {Float, Sql, Result, _}:...) {

	

	if(is_user_bot(id))

		return;

	

	static message[256]

	

	switch(type)

	{

		case YELLOW: { message[0] = 0x01; }

		case GREEN: { message[0] = 0x04; }

		default: { message[0] = 0x03; }

	}

	

	vformat(message[1], sizeof message - 1, msg, 4);

	message[192] = '^0';

	

	new team, did;

	if(id)

	{

		team = get_user_team(id);

		

		did = color_selection(id, type);

		show_message(id, message);

		

		if(did)

			teamselection(id, team);

	}

	else

	{

		static players[32], num;

		get_players(players, num, "ch");

		

		for(new i = 0 ; i < num ; i++)

		{

			if(!is_user_connected(players[i]))

				continue;

			

			team = get_user_team(players[i]);

			

			did = color_selection(players[i], type);

			show_message(players[i], message);

			

			if(did)

				teamselection(players[i], team);

		}

	}

}



public show_message(id, message[])

{

	message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("SayText"), _, id);

	write_byte(id);

	write_string(message);

	message_end();

}



public team_info(id, team[])

{

	message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("TeamInfo"), _, id);

	write_byte(id);

	write_string(team);

	message_end();

	

	return 1;

}



public color_selection(index, Color:type)

{

	switch(type)

	{

		case RED: { return team_info(index, TERRORIST); }

		case BLUE: { return team_info(index, CT); }

		case GREY: { return team_info(index, NOTHING); }

	}

	return 0

}



public teamselection(index, team)

{

	switch(team)

	{

		case 0: { team_info(index, NOTHING); }

		case 1: { team_info(index, TERRORIST); }

		case 2: { team_info(index, CT); }

		case 3: { team_info(index, SPEC); }

	}

}

  • +
  • -
  • 0

#6 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 28.10.2009 20:54

Możesz spróbować kompilować się kompiluję ;d

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#7 per_b.

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:34
  • Lokalizacja:..
Offline

Napisano 28.10.2009 22:18

Vertricus, jesteś wielki
o to chodziło, działa jak należy, :] +

można zamknąć
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Modyfikacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych