←  Szukam pluginu

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CS:GO
[ROZWIĄZANE] Weapon Restrict Problem

Zablokowany

  • +
  • -
Bruno0000 - zdjęcie Bruno0000 21.06.2017

Witam, mam problem z konfiguracją pluginu Weapon Restrict. Problem jest taki, że jak chce żeby były zablokowane dane bronie (generalnie to pistolety ponieważ jest to serwer only awp a na niektórych mapach są deagle) to i tak nic nie jest zablokowane tylko muszę co mapę wpisywać na czacie:

!admin i tam jest dodany ten plugin i muszę robić to ręcznie. W configu mam wszystko dobrze a jak sprawdzam w konsoli "sm plugins list"

lecz nic tam nie ma że nie działa.

Załącze w temacie config i proszę o odpowiedz(to mój pierwszy serwer cs:go)

Załączony plik  Weapon Restrict.rar   2,82 KB   71 Ilość pobrań


Użytkownik Bruno0000 edytował ten post 21.06.2017 15:23
Odpowiedz

  • +
  • -
devil11 - zdjęcie devil11 21.06.2017

Plugin ten blokuje jedynie kupno broni, jeżeli pistolety są dodane standardowo w mapie musisz użyć innego pluginu.

Kiedyś podobny plugin sobie skleiłem, możesz sprawdzić czy zadziała

#include <sourcemod>
#include <sdktools>

public Plugin:myinfo = 
{
	name = "Remove Weapons",
	author = "google",
	description = "Usuwa bronie z mapy na poczatku rundy",
	version = "1.0",
	url = ""
}
public OnPluginStart()
{
	HookEventEx("round_start", Weapon_Remove, EventHookMode_Pre);
}
public Action:Weapon_Remove(Handle:event,const String:name[],bool:dontBroadcast)
{
	new maxent = GetMaxEntities(), String:weapon[64];
	for (new i=GetMaxClients();i<maxent;i++)
	{
		if (IsValidEntity(i) && IsValidEdict(i))
		{
			GetEdictClassname(i, weapon, sizeof(weapon));
			if ( ( StrContains(weapon, "weapon_") != -1 || StrContains(weapon, "item_") != -1 ) && GetEntPropEnt(i, Prop_Data, "m_hOwnerEntity") == -1)
					RemoveEdict(i);
		}
	}	
	return Plugin_Continue;
}
Odpowiedz

  • +
  • -
Bruno0000 - zdjęcie Bruno0000 22.06.2017

Przepraszam ale nie mam pojęcia jak to zrobić

Odpowiedz

  • +
  • -
devil11 - zdjęcie devil11 22.06.2017

Musisz to skompilować, czyli tworzysz sobie nowy plik np. mojplugin.sp po czym musisz użyć kompilatora pod sourcemoda, którego znajdziesz w paczce z sourcemodem


Użytkownik devil11 edytował ten post 22.06.2017 09:53
Odpowiedz

  • +
  • -
Bruno0000 - zdjęcie Bruno0000 22.06.2017

Dzięki + leci

Odpowiedz

  • +
  • -
DarkGL - zdjęcie DarkGL 05.07.2017

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Odpowiedz
Zablokowany