←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Fireball można użyć 5 razy

Zablokowany

  • +
  • -
M4G!K - zdjęcie M4G!K 24.10.2009

Witam

Mam prośbę, czy mógłby mi ktoś napisać jak przerobić fireballa, żebym mógł go użyć maksymalnie 5 razy?
( Tak jak w przypadku min, możemy położyć maksymalnie 3 )

public item_fireball(id)
{
	if (fired[id] > 0)
	{
		hudmsg(id,2.0,"Ognistej kuli mozesz uzyc raz na runde!")
		return PLUGIN_HANDLED
	}
	
	if (fired[id] == 0 && player_b_fireball[id] > 0 && is_user_alive(id) == 1)
	{
		fired[id] = 1
		new Float:vOrigin[3]
		new fEntity
		entity_get_vector(id,EV_VEC_origin, vOrigin)
		fEntity = create_entity("info_target")
		entity_set_model(fEntity, "models/rpgrocket.mdl")
		entity_set_origin(fEntity, vOrigin)
		entity_set_int(fEntity,EV_INT_effects,64)
		entity_set_string(fEntity,EV_SZ_classname,"fireball")
		entity_set_int(fEntity, EV_INT_solid, SOLID_BBOX)
		entity_set_int(fEntity,EV_INT_movetype,5)
		entity_set_edict(fEntity,EV_ENT_owner,id)
		
		
		
		//Send forward
		new Float:fl_iNewVelocity[3]
		VelocityByAim(id, 500, fl_iNewVelocity)
		entity_set_vector(fEntity, EV_VEC_velocity, fl_iNewVelocity)
		
		
		message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY) 
		write_byte(22) 
		write_short(fEntity) 
		write_short(sprite_beam) 
		write_byte(45) 
		write_byte(4) 
		write_byte(255) 
		write_byte(0) 
		write_byte(0) 
		write_byte(25)
		message_end() 
	}	
	return PLUGIN_HANDLED
}


Z góry dziękuję za pomoc
++ Pomógł

Pozdrawiam
Odpowiedz
Zablokowany