←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Problem z pluginem, nie zmienia modeli

  • +
  • -
heniu1111 - zdjęcie heniu1111 26.04.2017

Witam mam pytanie a mianowicie czemu ten o to kodzik nie działa 

#include <amxmodx> 
#include <amxmisc> 
#include <fakemeta>
 
 
#define PLUGIN "Noze" 
#define VERSION "1.0" 
#define AUTHOR "ejejejeje" 
 
 
new zmiana[33];
new nazwy[][256]={
"Karambit",
"BayOnet",
"Huntsman",
"Flip"
}
new modele[][256]={
"models/knife-mod/v_karambit.mdl",
"models/knife-mod/v_bayonet.mdl",
"models/knife-mod/v_huntsman.mdl",
"models/knife-mod/v_flip.mdl"
}
 
 
public plugin_init(){      
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);      
register_clcmd("say /noz", "xmenu"); 
register_event("CurWeapon", "Event_Change", "be", "1=29")
 
} 
 
public client_connected(id){
zmiana[id] = -1;
}
 
public Event_Change(id){
if(get_user_weapon(id) ==  29 && zmiana[id] != -1){
set_pev(id, pev_viewmodel2, modele[zmiana[id]]); 
}
}
 
public xmenu(id){ 
new menu = menu_create("Wybierz swoj noz:", "wybieranie"); 
for(new i = 0 ;i<sizeof(nazwy);i++){
menu_additem(menu,nazwy[i])
}
 
 
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL); 
 
menu_display(id, menu, 0); 
} 
 
public wybieranie(id, menu, item){ 
if (item == MENU_EXIT){ 
menu_destroy(menu); 
return PLUGIN_HANDLED; 
} 
 
zmiana[id] = item;
menu_destroy(menu); 
return PLUGIN_HANDLED; 
}

Plugin jest odczytywany itp ale nie spełnia swojego zadania czyli nie zmienia modeli :/ czy sama zamiana modeli na "v_" nie wystarcza? 

Odpowiedz

  • +
  • -
d0naciak - zdjęcie d0naciak 26.04.2017

Nie widze plugin_precache, dodatkowo pisz zawsze czy chociaż sprawdzałeś logi, logi prawdę Ci powiedzą ;) 

Odpowiedz

  • +
  • -
rzeznik9871 - zdjęcie rzeznik9871 26.04.2017

register_event("CurWeapon", "Event_Change", "be", "1=29")

->

register_event("CurWeapon", "Event_Change", "be", "1=1")
Odpowiedz

  • +
  • -
heniu1111 - zdjęcie heniu1111 27.04.2017

Dalej nie działa, teraz to modelu nie odczytuje.

Odpowiedz

  • +
  • -
d0naciak - zdjęcie d0naciak 27.04.2017

Zamiast client_connected to client_connect i zamiast get_user_weapon(id) to read_data(2)

Odpowiedz

  • +
  • -
heniu1111 - zdjęcie heniu1111 27.04.2017

Błąd przy kompilowaniu 

Bez

Czegoś mi brakuje :/ 


Użytkownik heniu1111 edytował ten post 27.04.2017 18:54
Odpowiedz

  • +
  • -
heniu1111 - zdjęcie heniu1111 27.04.2017

Dalej nie działa :/

Odpowiedz

  • +
  • -
d0naciak - zdjęcie d0naciak 27.04.2017

Sprawdź to

#include <amxmodx> 
#include <amxmisc> 
#include <fakemeta>
 
 
#define PLUGIN "Noze" 
#define VERSION "1.0" 
#define AUTHOR "ejejejeje" 
 
 
new zmiana[33];
new nazwy[4][256]={
"Karambit",
"BayOnet",
"Huntsman",
"Flip"
}
new modele[4][256]={
"models/knife-mod/v_karambit.mdl",
"models/knife-mod/v_bayonet.mdl",
"models/knife-mod/v_huntsman.mdl",
"models/knife-mod/v_flip.mdl"
}
 
 
public plugin_init(){      
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);      
register_clcmd("say /noz", "xmenu"); 
register_event("CurWeapon", "Event_Change", "be", "1=1")
 
} 
 
public plugin_precache() {
for(new i = 0; i < sizeof modele; i++) {
precache_model(modele[i]);
}
}
 
public client_connect(id){
zmiana[id] = -1;
}
 
public Event_Change(id){
if(read_data(2) == CSW_KNIFE && zmiana[id] != -1){
set_pev(id, pev_viewmodel2, modele[zmiana[id]]); 
}
}
 
public xmenu(id){ 
new menu = menu_create("Wybierz swoj noz:", "wybieranie"); 
for(new i = 0; i<sizeof nazwy; i++){
menu_additem(menu,nazwy[i])
}
 
 
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL); 
 
menu_display(id, menu, 0); 
} 
 
public wybieranie(id, menu, item){ 
if (item == MENU_EXIT){ 
menu_destroy(menu); 
return PLUGIN_HANDLED; 
} 
 
zmiana[id] = item;
menu_destroy(menu); 
return PLUGIN_HANDLED; 
}
Odpowiedz

  • +
  • -
heniu1111 - zdjęcie heniu1111 28.04.2017

 

Sprawdź to

#include <amxmodx> 
#include <amxmisc> 
#include <fakemeta>
 
 
#define PLUGIN "Noze" 
#define VERSION "1.0" 
#define AUTHOR "ejejejeje" 
 
 
new zmiana[33];
new nazwy[4][256]={
"Karambit",
"BayOnet",
"Huntsman",
"Flip"
}
new modele[4][256]={
"models/knife-mod/v_karambit.mdl",
"models/knife-mod/v_bayonet.mdl",
"models/knife-mod/v_huntsman.mdl",
"models/knife-mod/v_flip.mdl"
}
 
 
public plugin_init(){      
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);      
register_clcmd("say /noz", "xmenu"); 
register_event("CurWeapon", "Event_Change", "be", "1=1")
 
} 
 
public plugin_precache() {
for(new i = 0; i < sizeof modele; i++) {
precache_model(modele[i]);
}
}
 
public client_connect(id){
zmiana[id] = -1;
}
 
public Event_Change(id){
if(read_data(2) == CSW_KNIFE && zmiana[id] != -1){
set_pev(id, pev_viewmodel2, modele[zmiana[id]]); 
}
}
 
public xmenu(id){ 
new menu = menu_create("Wybierz swoj noz:", "wybieranie"); 
for(new i = 0; i<sizeof nazwy; i++){
menu_additem(menu,nazwy[i])
}
 
 
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL); 
 
menu_display(id, menu, 0); 
} 
 
public wybieranie(id, menu, item){ 
if (item == MENU_EXIT){ 
menu_destroy(menu); 
return PLUGIN_HANDLED; 
} 
 
zmiana[id] = item;
menu_destroy(menu); 
return PLUGIN_HANDLED; 
}

Dzięki wielkie! Działa! Bóg Ci w dzieciach wynagrodzi.

Mam jeszcze jedną prośbę dało by się go na flagę zrobić? Flaga T


Użytkownik heniu1111 edytował ten post 28.04.2017 23:17
Odpowiedz