←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CS:GO
Efekt lecącego naboju.

  • +
  • -
K!113r - zdjęcie K!113r 26.04.2017

Szukam sposobu na wyświetlenie lecącego pocisku od enta do enta, coś podobnego oferował chyba TE_TRACER w AMXX. Czy jest podobna opcja w Sourcemodzie czy trzeba posyłać enta ze spritem z miejsca do miejsca? :D

Odpowiedz

  • +
  • -
Linux' - zdjęcie Linux' 26.04.2017

TE_SetupBeamPoints(const Float:start[3], const Float:end[3], ModelIndex, HaloIndex, StartFrame, FrameRate, Float:Life, 
                Float:Width, Float:EndWidth, FadeLength, Float:Amplitude, const Color[4], Speed)
Odpowiedz

  • +
  • -
K!113r - zdjęcie K!113r 30.04.2017

W sumie to używałem tego do robienia laserków :D

Próbowałem z kilkoma różnymi spritesami, z różnymi wartościami ale dalej osiągam efekt ciągłej linii. Nie wiem co robię źle, zły sprite czy złe parametry? Chodzi mi o efekt taki bardziej zbliżony jak ze zwykłej broni :)

Odpowiedz

  • +
  • -
plx211 - zdjęcie plx211 01.05.2017

Zamiast beampoint zobacz beamlaser
A jak nie to czeka cie zabawa z:
https://wiki.alliedm...mpEnt_Functions + https://wiki.alliedm...lobal_Offensive
Użytkownik plx211 edytował ten post 01.05.2017 01:54
Odpowiedz

  • +
  • -
Linux' - zdjęcie Linux' 01.05.2017

Zamiast beampoint zobacz beamlaser
A jak nie to czeka cie zabawa z:
https://wiki.alliedm...mpEnt_Functions + https://wiki.alliedm...lobal_Offensive

 

beamlaser nie wyswietla sie w csgo, a w kazdym razie tak bylo gdy to testowalem.

Odpowiedz