Efekt lecącego naboju.
K!113r
26.04.2017
Szukam sposobu na wyświetlenie lecącego pocisku od enta do enta, coś podobnego oferował chyba TE_TRACER w AMXX. Czy jest podobna opcja w Sourcemodzie czy trzeba posyłać enta ze spritem z miejsca do miejsca?
Linux'
26.04.2017
TE_SetupBeamPoints(const Float:start[3], const Float:end[3], ModelIndex, HaloIndex, StartFrame, FrameRate, Float:Life, Float:Width, Float:EndWidth, FadeLength, Float:Amplitude, const Color[4], Speed)
K!113r
30.04.2017
W sumie to używałem tego do robienia laserków
Próbowałem z kilkoma różnymi spritesami, z różnymi wartościami ale dalej osiągam efekt ciągłej linii. Nie wiem co robię źle, zły sprite czy złe parametry? Chodzi mi o efekt taki bardziej zbliżony jak ze zwykłej broni
plx211
01.05.2017
Zamiast beampoint zobacz beamlaser
A jak nie to czeka cie zabawa z:
https://wiki.alliedm...mpEnt_Functions + https://wiki.alliedm...lobal_Offensive
Użytkownik plx211 edytował ten post 01.05.2017 01:54
A jak nie to czeka cie zabawa z:
https://wiki.alliedm...mpEnt_Functions + https://wiki.alliedm...lobal_Offensive
Użytkownik plx211 edytował ten post 01.05.2017 01:54
Linux'
01.05.2017
Zamiast beampoint zobacz beamlaser
A jak nie to czeka cie zabawa z:
https://wiki.alliedm...mpEnt_Functions + https://wiki.alliedm...lobal_Offensive
beamlaser nie wyswietla sie w csgo, a w kazdym razie tak bylo gdy to testowalem.