Prośba o 3 klasy - Generał, Wyrzutnik, Kon...
1stADXionC
18.04.2017
Nazwa: Generał
Posiada miny, które wygladaja jak paka !
Nazwa: Wyrzutnik
Opis: Posiada 1/5 na wyrzucenie przeciwnika w powietrze, w tedy zadaje x2 DMG
Nazwa: Konspirant
Opis: Potrafi odbijać pociski (1/6) i za to dostaje XP
1stADXionC
22.04.2017
* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <hamsandwich> new const nazwa[] = "Szeregowiec"; new const opis[] = "Ma 1/10 szansy na odbicie pociskow"; new const bronie = 1<<CSW_GALIL | 1<<CSW_FIVESEVEN | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_SMOKEGRENADE | 1<<CSW_FLASHBANG; new const zdrowie = 0; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new bool:ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); } public cod_class_enabled(id) { new identyfikator[33]; get_user_authid(id, identyfikator, 32); if(!equal(identyfikator, "STEAM_0:0:24092998")) { return COD_STOP; } ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[this]) return HAM_IGNORED; if(random(10)) return HAM_IGNORED; cod_inflict_damage(this, idattacker, damage, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_SUPERCEDE; }Klasa odbija pociski lecz jak dodac ze, gdy odbije pocisk dostaje x xp
d0naciak
23.04.2017
Pod
cod_inflict_damage(this, idattacker, damage, 0.0, idinflictor, damagebits);
dodaj
cod_set_user_xp(this, cod_get-user_xp(this) + 50); //50 to ilosc expa client_print(this, print_center, "Odblies pocisk!");