[Perk]Odporność/HP
Najlepsza odpowiedź d0naciak 26.04.2017 20:42
30 standardowo + 20 pkt inteligencji pewnie - tak jest ustawione jak masz w opisie perku.
Gorzej jak ktos ma już perk i walnie full w kondycje to wtedy fakt nie uwzgledni, a moze to i lepiej - chyba ze zaczna sie wymieniac wtedy to zadziala.
Przejdź do postu
ZenitYatta
17.04.2017
Albo nie umiem dobrze szukać, albo nie znalazłem nigdzie tego, co chcę.
Chodzi o perk z odpornością i HP zależnymi od inteligencji.
Np dodanie tego do statystyk ("Dostajesz 10 wytrzymałości (+int))"
Próbowałem przerobić obrazenia od inta, jednak coś mi nie idzie.
Jest gdzieś coś takiego? Lub czy ktoś mógłby to dla mnie napisać?
Użytkownik SenmiMsS edytował ten post 17.04.2017 16:44
ZenitYatta
17.04.2017
Użytkownik SenmiMsS edytował ten post 17.04.2017 17:19
NEQU#
17.04.2017
Z przelicznikiem 1;1
Użytkownik NEQU# edytował ten post 17.04.2017 17:43
d0naciak
23.04.2017
#include <amxmodx> #include <codmod> new const perk_name[] = "Paczka hp"; new const perk_desc[] = "Dostajesz 30 Zdrowia (+int)"; new ilosc_pkt[33]; public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc); } public cod_perk_enabled(id) { new zycie = ilosc_pkt[id] = 30+cod_get_user_intelligence(id); cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)+zycie); } public cod_perk_disabled(id) { new zycie = ilosc_pkt[id]; cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)-zycie); }
ZenitYatta
26.04.2017
#include <amxmodx> #include <codmod> new const perk_name[] = "Paczka hp"; new const perk_desc[] = "Dostajesz 30 Zdrowia (+int)"; new ilosc_pkt[33]; public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc); } public cod_perk_enabled(id) { new zycie = ilosc_pkt[id] = 30+cod_get_user_intelligence(id); cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)+zycie); } public cod_perk_disabled(id) { new zycie = ilosc_pkt[id]; cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)-zycie); }
Perk daje jednorazowo 50hp bez uwzględniania inta czy innych statów
Najlepsza odpowiedź
d0naciak
26.04.2017
30 standardowo + 20 pkt inteligencji pewnie - tak jest ustawione jak masz w opisie perku.
Gorzej jak ktos ma już perk i walnie full w kondycje to wtedy fakt nie uwzgledni, a moze to i lepiej - chyba ze zaczna sie wymieniac wtedy to zadziala.