←  Prośby o Klasę/Perk

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Perk
[Perk]Odporność/HP


Najlepsza odpowiedź d0naciak 26.04.2017 20:42

30 standardowo + 20 pkt inteligencji pewnie - tak jest ustawione jak masz w opisie perku.

Gorzej jak ktos ma już perk i walnie full w kondycje to wtedy fakt nie uwzgledni, a moze to i lepiej - chyba ze zaczna sie wymieniac wtedy to zadziala.

Przejdź do postu

  • +
  • -
ZenitYatta - zdjęcie ZenitYatta 17.04.2017

Albo nie umiem dobrze szukać, albo nie znalazłem nigdzie tego, co chcę.

Chodzi o perk z odpornością i HP zależnymi od inteligencji.
Np dodanie tego do statystyk ("Dostajesz 10 wytrzymałości (+int))"

Próbowałem przerobić obrazenia od inta, jednak coś mi nie idzie.

Jest gdzieś coś takiego? Lub czy ktoś mógłby to dla mnie napisać?


Użytkownik SenmiMsS edytował ten post 17.04.2017 16:44
Odpowiedz

  • +
  • -
NEQU# - zdjęcie NEQU# 17.04.2017

daj perki z wytrzymaloscią/hp dorobie ci przeliczniki od inta i tyle.

Odpowiedz

  • +
  • -
ZenitYatta - zdjęcie ZenitYatta 17.04.2017

Spoiler

Spoiler

Użytkownik SenmiMsS edytował ten post 17.04.2017 17:19
Odpowiedz

  • +
  • -
NEQU# - zdjęcie NEQU# 17.04.2017

Spoiler

 

Spoiler

 

Z przelicznikiem 1;1


Użytkownik NEQU# edytował ten post 17.04.2017 17:43
Odpowiedz

  • +
  • -
ZenitYatta - zdjęcie ZenitYatta 17.04.2017

Nie działa

Odpowiedz

  • +
  • -
ZenitYatta - zdjęcie ZenitYatta 22.04.2017

Odświeżam

Odpowiedz

  • +
  • -
d0naciak - zdjęcie d0naciak 23.04.2017

#include <amxmodx>
#include <codmod>
 
new const perk_name[] = "Paczka hp";
new const perk_desc[] = "Dostajesz 30 Zdrowia (+int)";
 
new ilosc_pkt[33];
 
public plugin_init() 
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
 
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
}
public cod_perk_enabled(id)
{
new zycie = ilosc_pkt[id] = 30+cod_get_user_intelligence(id);
cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)+zycie);
}
 
public cod_perk_disabled(id)
{
new zycie = ilosc_pkt[id];
cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)-zycie);
}
Odpowiedz

  • +
  • -
ZenitYatta - zdjęcie ZenitYatta 26.04.2017

#include <amxmodx>
#include <codmod>
 
new const perk_name[] = "Paczka hp";
new const perk_desc[] = "Dostajesz 30 Zdrowia (+int)";
 
new ilosc_pkt[33];
 
public plugin_init() 
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
 
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
}
public cod_perk_enabled(id)
{
new zycie = ilosc_pkt[id] = 30+cod_get_user_intelligence(id);
cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)+zycie);
}
 
public cod_perk_disabled(id)
{
new zycie = ilosc_pkt[id];
cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)-zycie);
}

 

Perk daje jednorazowo 50hp bez uwzględniania inta czy innych statów

Odpowiedz

  • +
  • -
Najlepsza odpowiedź d0naciak - zdjęcie d0naciak 26.04.2017

30 standardowo + 20 pkt inteligencji pewnie - tak jest ustawione jak masz w opisie perku.

Gorzej jak ktos ma już perk i walnie full w kondycje to wtedy fakt nie uwzgledni, a moze to i lepiej - chyba ze zaczna sie wymieniac wtedy to zadziala.

Odpowiedz