GunGame mod - pytanie o cvary
kijkol
15.03.2017
Witam
Czy ktoś może posiada opis cvarów do GunGame Moda v 2.12 ?
Albo chociaż powie jak ustawić, aby po zabiciu członka ze swojej drużyny dostajemy również punkt za zabicie jak za przeciwnika ?
; GunGame AMXX 2.12
// basic cvarsgg_enabled 1gg_vote_setting 2gg_vote_custom ""gg_changelevel_custom ""gg_map_setup "mp_timelimit 45; mp_winlimit 0; sv_alltalk 1; mp_- 10"gg_endmap_setup ""gg_join_msg 1gg_colored_messages 1gg_save_temp 300gg_status_display 1gg_map_iterations 1gg_ignore_bots 0gg_block_equips 0gg_leader_display 1gg_leader_display_x -1.0gg_leader_display_y 0.0gg_allow_changeteam 2gg_disable_money 1gg_winner_motd 1gg_afk_protection 0// autovote cvarsgg_autovote_mode 0gg_autovote_rounds 1gg_autovote_delay 8.0gg_autovote_ratio 0.51gg_autovote_time 10.0// stats cvarsgg_stats_file "gungame.stats"gg_stats_ip 0gg_stats_prune 2592000gg_stats_mode 2gg_stats_winbonus 1.5// deathmatch cvarsgg_dm 1gg_dm_sp_time 1.0gg_dm_sp_mode 1gg_dm_spawn_random 1gg_dm_start_random 1gg_dm_spawn_delay 0.0gg_dm_spawn_afterplant 1gg_dm_corpses 1gg_dm_countdown 2// objective cvarsgg_block_objectives 1gg_bomb_defuse_lvl 1gg_host_touch_reward 2gg_host_rescue_reward 2gg_host_kill_reward 1gg_host_kill_penalty 1// teamplay cvarsgg_teamplay 0gg_teamplay_melee_mod 0.33gg_teamplay_nade_mod 0.50gg_teamplay_timeratio 1// gameplay cvarsgg_ff_auto 1gg_weapon_order "glock18,usp,p228,deagle,fiveseven,elite,m3,xm1014,tmp,mac10,mp5navy,ump45,p90,galil,famas,ak47,scout,awp,m4a1,sg552,aug,m249,hegrenade,knife"gg_max_lvl 3gg_triple_on 0gg_turbo 1gg_knife_pro 1gg_knife_elite 0gg_suicide_penalty 1gg_worldspawn_suicide 1gg_pickup_others 0gg_handicap_on 1gg_top10_handicap 1gg_warmup_timer_setting 30gg_warmup_weapon "knife"gg_warmup_multi 0gg_nade_glock 1gg_nade_smoke 0gg_nade_flash 0gg_extra_nades 1gg_nade_refresh 5.0gg_kills_per_lvl 2gg_kills_botmod 1.0gg_give_armor 100gg_give_helmet 1gg_ammo_amount 200gg_refill_on_kill 1gg_tk_penalty 0gg_awp_oneshot 1gg_bots_skipnade 0// sound cvarsgg_sound_levelup "sound/gungame/gg_levelup.wav"gg_sound_leveldown "sound/ambience/xtal_down1.wav"gg_sound_levelsteal "sound/turret/tu_die.wav"gg_sound_nade "sound/gungame/gg_nade_level.wav"gg_sound_knife "sound/gungame/gg_knife_level.wav"gg_sound_welcome "sound/gungame/gg_welcome.wav"gg_sound_triple "sound/gungame/gg_triple.wav"gg_sound_winner "media/Half-Life03.mp3;media/Half-Life08.mp3;media/Half-Life11.mp3;media/Half-Life17.mp3"gg_sound_takenlead "sound/gungame/gg_takenlead.wav"gg_sound_tiedlead "sound/gungame/gg_tiedlead.wav"gg_sound_lostlead "sound/gungame/gg_lostlead.wav"gg_lead_sounds 0.8// random weapon order cvars (leave blank to disable)gg_weapon_order1 ""gg_weapon_order2 ""gg_weapon_order3 ""gg_weapon_order4 ""gg_weapon_order5 ""gg_weapon_order6 ""gg_weapon_order7 ""gg_weapon_order8 ""gg_weapon_order9 ""gg_weapon_order10 ""// valid weapon names for gg_weapon_order://// ak47, aug, awp, deagle, elite, famas, fiveseven, g3sg1, galil, glock18, hegrenade, knife,// m249, m3, m4a1, mac10, mp5navy, p228, p90, scout, sg550, sg552, tmp, ump45, usp, xm1014
Szybki Mati
30.09.2020
Proszę bardzo, google nie gryzie
Basic cvars gg_enabled 1 - gun game (dalej zwane gg) czy ma być właczone (bezużyteczna opcja) gg_vote_setting 1 - głosowanie na mapę (jak zostanie się komuś ostatni lvl) czy z czytać mapę z pliku z mapami (gungame_mapcycle.txt) gg_vote_custom "" - jeżeli posiadasz jakiegoś innego votera map gg_changelevel_custom "" zmienia na konkretną mapę po zakończeniu - jeżeli ustawisz gg_vote_setting 0 i tu zostawisz puste to będzie wybierał z nextmap gg_map_setup "mp_timelimit 45; mp_winlimit 0; sv_alltalk 0; mp_chattime 10; mp_c4timer 25" - ustawienia mapy (server.cfg jest ignorowane na czas rozgrywki) gg_endmap_setup "" - jeżeli tu wpiszesz np. server.cfg to po zakończeniu mapy załaduje confing server.cfg gg_join_msg 1 - pokazuje po podłączeniu do serwera "wiadomość powitalną" gg_colored_messages 1 - czy wiadomości są kolorowe gg_save_temp 300 - zapamiętuje ustawienia gracza co [wartość] i jak się połączy ponownie to będzie zaczynał od tej wartości gg_status_display 0 - wyświetla specjalny status - legenda - 1=broń lidera, 2=Twoja broń, 3=Ilość do zabicia do następnego lvlu, 4=zabójstwa w tym lvlu, 0=standardowe gg_map_iterations 1 - nie wiem o co chodzi podaje angielski opis: How many GunGame rounds to play before switching map gg_ignore_bots 0 - jeżeli grasz z botami to czy gungame ma im dawać lvl gg_block_equips 0 - też nie rozumiem tej funkcji - angielski opis - If set to 1, stops game_player_equip's from working, and if set to 2, additionally stops player_weaponstrip's from working. Autovote Cvars gg_autovote_rounds 0 - ile ma być rund przed starem vote gg_autovote_delay 6.0 - ile sekund po ma być start rundy gg_autovote_ratio 0.51 - wiadomo 6/10 musi zagłosować gg_autovote_time 10.0 - 10 sekund na zagłosowanie Stats cvars gg_stats_file "gungame.stats" - zostawiamy gg_stats_ip 0 - zapisuje statystyki albo na steamid (0) albo na ip (1) gg_stats_prune 2592000 - jak stare (w sekundach) mają być statystyki gg_stats_mode 1 zapisuje statystyki co lvl (1) co punkty (2) stosuje się punkty w przypadku winbonus (jak gracz wygrywa to coś tam dostaje osobiście odradzam tą opcję) gg_stats_winbonus 1.5 (sam nie wiem dokładnie o co w tym chodzi) Deathmatch Cvars gg_dm (0) - wyłącza respawn (1) włącza gg_dm_sp_time - ile czasu od zabicia do odrodzenia ma minąć (sekundy) standardowo 1 sekunda odradzane są mniejsze wartości gg_dm_sp_mode ochrona spawnu chodzi o to że by drużyna wygrywająca nie raszowała na spawnie i nie dała się nikomu odrodzić (po prostu pojawiasz się nie zdążasz się odwrócić i nie żyjesz i tak w kółko) 1 - normalne działanie (widać Cię ale po strzelaniu nie schodzi energia (widać otoczkę)) 2 - jesteś kompletnie nie widoczny 0 - wyłącza gg_dm_spawn_random jeżeli posiadasz CSDM to ustaw na 1 w przeciwnym razie ustaw 0 gg_dm_start_random - czy CSDM ma dawać rożne miejsca respawnu czy stałe (oczywiście w praktyce jak są to małe mapy nie standardowe - do gg gdzie nie ma pliku z miejscami można ustawić 0) gg_dm_spawn_delay - czas ochrony po odrodzeniu gg_dm_spawn_afterplant - czy po podłożeniu bomby będzie można nadal się odradzać gg_dm_corpses - czy można stąpać po ziemi (nie rozumiem tego ale cóż...) gg_dm_countdown - pokazywać czas do końca? 1=wypowiedź w say, 2= wiadomość typu HUD, 3=both (nie wiem) Objective Cvars gg_block_objectives 0 - usuwa bombę z mapy i hostessy (nie obsługuje map typu as) gg_bomb_defuse_lvl 1 - czy gracz podkładający i rozbrajający ma dostać lvl za to gg_host_touch_reward 0 - nagroda za "dotknięcie" hostessy gg_host_rescue_reward 0 - nagroda za uwolnienie hostessy gg_host_kill_reward 0 - extra nagroda dla terrorystów kiedy zabiją ct eskortującego hostessy gg_host_kill_penalty 0 - zabiera jedno zabójstwo za zabicie jednej hostessy Gameplay cvars gg_ff_auto 1 - włącza automatyczne firlendy fire przez gg (zwykle jest włączone jak najlepszy gracz osiągnie poziom granata) gg_max_lvl 3 - maksymalny lvl do zdobycia na osobę gg_triple_on 0 - gracze są 10 sekundową gwiazdą (?) gg_turbo 0 - włącza turbo mode - 1 zabicie nowy lvl gg_knife_pro 0 - pozwala na kradnięcie lvl nożem (zabawa przednia) gg_worldspawn_suicide 1 śmierć poprzez *worldspawn* (światowe odrodzenie?) jest traktowana jako samobójstwo gg_allow_changeteam 0 - polecam dać na 0 a w zamian włączyć PTB gg_pickup_others 0 - gracze mogą podnosić bronie nie ze swojego lvlu (bez sensu) gg_handicap_on 1 - jeżeli jest 1 to gracze (nowi) podłączający się do serwera mają średni lvl a z kolei jeżeli jest 2 to do najższego na serwerze - 0 nowi gracze po podłączeniu zaczynają gre od początku gg_top10_handicap 1 - pokazuje graczy którzy skorzystali z funkcji handicap gg_warmup_timer_setting 60 - czas rundy rogrzewkowej gg_knife_warmup 1 - podczas rundy rozgrzewkowej mają być dostępne tylko noże? gg_warmup_multi 0 urozmaicona rozgrzewka (?) gg_nade_glock 0 - lvl z granatem będzie dostępny po zabicu 4 osób z magazynkiem 50 naboi gg_nade_smoke 0 - dostępny granat dymny gg_nade_flash 0 - dostępny flashbang gg_extra_nades 0 - gracze mogą podnieść innego granata z planszy i zabić czym kolwiek z planszy gg_nade_refresh 0.0 - gracze dostają granata typu HE automatycznie co (ilość w sekundach) gg_kills_per_lvl 1 - zabójstwa wymagane do następnego lvl (polecam 4) gg_give_armor 100 - ilość pancerza na starcie gg_give_helmet 1 - pancerz z ochroną głowy? gg_ammo_amount 200 - ilość amunicji do dowolnej broni gg_refill_on_kill 1 - gracze mogą zbierać z planszy "akcesoria" tzn. amunicję i pancerz gg_tk_penalty 0 - punkty karne za tk (jeżeli używasz ATAC (który się nie gryzie)) daj na 0 gg_awp_oneshot 1 - jeżeli masz awp to możesz wykonać tylko jeden strzał i później jest przeładowanie, jeżeli kogoś trafisz i zabijesz to automatycznie nie musisz przeładowywać
Szybki Mati
30.09.2020
Proszę bardzo, google nie gryzie
Basic cvars gg_enabled 1 - gun game (dalej zwane gg) czy ma być właczone (bezużyteczna opcja) gg_vote_setting 1 - głosowanie na mapę (jak zostanie się komuś ostatni lvl) czy z czytać mapę z pliku z mapami (gungame_mapcycle.txt) gg_vote_custom "" - jeżeli posiadasz jakiegoś innego votera map gg_changelevel_custom "" zmienia na konkretną mapę po zakończeniu - jeżeli ustawisz gg_vote_setting 0 i tu zostawisz puste to będzie wybierał z nextmap gg_map_setup "mp_timelimit 45; mp_winlimit 0; sv_alltalk 0; mp_chattime 10; mp_c4timer 25" - ustawienia mapy (server.cfg jest ignorowane na czas rozgrywki) gg_endmap_setup "" - jeżeli tu wpiszesz np. server.cfg to po zakończeniu mapy załaduje confing server.cfg gg_join_msg 1 - pokazuje po podłączeniu do serwera "wiadomość powitalną" gg_colored_messages 1 - czy wiadomości są kolorowe gg_save_temp 300 - zapamiętuje ustawienia gracza co [wartość] i jak się połączy ponownie to będzie zaczynał od tej wartości gg_status_display 0 - wyświetla specjalny status - legenda - 1=broń lidera, 2=Twoja broń, 3=Ilość do zabicia do następnego lvlu, 4=zabójstwa w tym lvlu, 0=standardowe gg_map_iterations 1 - nie wiem o co chodzi podaje angielski opis: How many GunGame rounds to play before switching map gg_ignore_bots 0 - jeżeli grasz z botami to czy gungame ma im dawać lvl gg_block_equips 0 - też nie rozumiem tej funkcji - angielski opis - If set to 1, stops game_player_equip's from working, and if set to 2, additionally stops player_weaponstrip's from working. Autovote Cvars gg_autovote_rounds 0 - ile ma być rund przed starem vote gg_autovote_delay 6.0 - ile sekund po ma być start rundy gg_autovote_ratio 0.51 - wiadomo 6/10 musi zagłosować gg_autovote_time 10.0 - 10 sekund na zagłosowanie Stats cvars gg_stats_file "gungame.stats" - zostawiamy gg_stats_ip 0 - zapisuje statystyki albo na steamid (0) albo na ip (1) gg_stats_prune 2592000 - jak stare (w sekundach) mają być statystyki gg_stats_mode 1 zapisuje statystyki co lvl (1) co punkty (2) stosuje się punkty w przypadku winbonus (jak gracz wygrywa to coś tam dostaje osobiście odradzam tą opcję) gg_stats_winbonus 1.5 (sam nie wiem dokładnie o co w tym chodzi) Deathmatch Cvars gg_dm (0) - wyłącza respawn (1) włącza gg_dm_sp_time - ile czasu od zabicia do odrodzenia ma minąć (sekundy) standardowo 1 sekunda odradzane są mniejsze wartości gg_dm_sp_mode ochrona spawnu chodzi o to że by drużyna wygrywająca nie raszowała na spawnie i nie dała się nikomu odrodzić (po prostu pojawiasz się nie zdążasz się odwrócić i nie żyjesz i tak w kółko) 1 - normalne działanie (widać Cię ale po strzelaniu nie schodzi energia (widać otoczkę)) 2 - jesteś kompletnie nie widoczny 0 - wyłącza gg_dm_spawn_random jeżeli posiadasz CSDM to ustaw na 1 w przeciwnym razie ustaw 0 gg_dm_start_random - czy CSDM ma dawać rożne miejsca respawnu czy stałe (oczywiście w praktyce jak są to małe mapy nie standardowe - do gg gdzie nie ma pliku z miejscami można ustawić 0) gg_dm_spawn_delay - czas ochrony po odrodzeniu gg_dm_spawn_afterplant - czy po podłożeniu bomby będzie można nadal się odradzać gg_dm_corpses - czy można stąpać po ziemi (nie rozumiem tego ale cóż...) gg_dm_countdown - pokazywać czas do końca? 1=wypowiedź w say, 2= wiadomość typu HUD, 3=both (nie wiem) Objective Cvars gg_block_objectives 0 - usuwa bombę z mapy i hostessy (nie obsługuje map typu as) gg_bomb_defuse_lvl 1 - czy gracz podkładający i rozbrajający ma dostać lvl za to gg_host_touch_reward 0 - nagroda za "dotknięcie" hostessy gg_host_rescue_reward 0 - nagroda za uwolnienie hostessy gg_host_kill_reward 0 - extra nagroda dla terrorystów kiedy zabiją ct eskortującego hostessy gg_host_kill_penalty 0 - zabiera jedno zabójstwo za zabicie jednej hostessy Gameplay cvars gg_ff_auto 1 - włącza automatyczne firlendy fire przez gg (zwykle jest włączone jak najlepszy gracz osiągnie poziom granata) gg_max_lvl 3 - maksymalny lvl do zdobycia na osobę gg_triple_on 0 - gracze są 10 sekundową gwiazdą (?) gg_turbo 0 - włącza turbo mode - 1 zabicie nowy lvl gg_knife_pro 0 - pozwala na kradnięcie lvl nożem (zabawa przednia) gg_worldspawn_suicide 1 śmierć poprzez *worldspawn* (światowe odrodzenie?) jest traktowana jako samobójstwo gg_allow_changeteam 0 - polecam dać na 0 a w zamian włączyć PTB gg_pickup_others 0 - gracze mogą podnosić bronie nie ze swojego lvlu (bez sensu) gg_handicap_on 1 - jeżeli jest 1 to gracze (nowi) podłączający się do serwera mają średni lvl a z kolei jeżeli jest 2 to do najższego na serwerze - 0 nowi gracze po podłączeniu zaczynają gre od początku gg_top10_handicap 1 - pokazuje graczy którzy skorzystali z funkcji handicap gg_warmup_timer_setting 60 - czas rundy rogrzewkowej gg_knife_warmup 1 - podczas rundy rozgrzewkowej mają być dostępne tylko noże? gg_warmup_multi 0 urozmaicona rozgrzewka (?) gg_nade_glock 0 - lvl z granatem będzie dostępny po zabicu 4 osób z magazynkiem 50 naboi gg_nade_smoke 0 - dostępny granat dymny gg_nade_flash 0 - dostępny flashbang gg_extra_nades 0 - gracze mogą podnieść innego granata z planszy i zabić czym kolwiek z planszy gg_nade_refresh 0.0 - gracze dostają granata typu HE automatycznie co (ilość w sekundach) gg_kills_per_lvl 1 - zabójstwa wymagane do następnego lvl (polecam 4) gg_give_armor 100 - ilość pancerza na starcie gg_give_helmet 1 - pancerz z ochroną głowy? gg_ammo_amount 200 - ilość amunicji do dowolnej broni gg_refill_on_kill 1 - gracze mogą zbierać z planszy "akcesoria" tzn. amunicję i pancerz gg_tk_penalty 0 - punkty karne za tk (jeżeli używasz ATAC (który się nie gryzie)) daj na 0 gg_awp_oneshot 1 - jeżeli masz awp to możesz wykonać tylko jeden strzał i później jest przeładowanie, jeżeli kogoś trafisz i zabijesz to automatycznie nie musisz przeładowywać
Szybki Mati
30.09.2020
Proszę bardzo, google nie gryzie
Basic cvars gg_enabled 1 - gun game (dalej zwane gg) czy ma być właczone (bezużyteczna opcja) gg_vote_setting 1 - głosowanie na mapę (jak zostanie się komuś ostatni lvl) czy z czytać mapę z pliku z mapami (gungame_mapcycle.txt) gg_vote_custom "" - jeżeli posiadasz jakiegoś innego votera map gg_changelevel_custom "" zmienia na konkretną mapę po zakończeniu - jeżeli ustawisz gg_vote_setting 0 i tu zostawisz puste to będzie wybierał z nextmap gg_map_setup "mp_timelimit 45; mp_winlimit 0; sv_alltalk 0; mp_chattime 10; mp_c4timer 25" - ustawienia mapy (server.cfg jest ignorowane na czas rozgrywki) gg_endmap_setup "" - jeżeli tu wpiszesz np. server.cfg to po zakończeniu mapy załaduje confing server.cfg gg_join_msg 1 - pokazuje po podłączeniu do serwera "wiadomość powitalną" gg_colored_messages 1 - czy wiadomości są kolorowe gg_save_temp 300 - zapamiętuje ustawienia gracza co [wartość] i jak się połączy ponownie to będzie zaczynał od tej wartości gg_status_display 0 - wyświetla specjalny status - legenda - 1=broń lidera, 2=Twoja broń, 3=Ilość do zabicia do następnego lvlu, 4=zabójstwa w tym lvlu, 0=standardowe gg_map_iterations 1 - nie wiem o co chodzi podaje angielski opis: How many GunGame rounds to play before switching map gg_ignore_bots 0 - jeżeli grasz z botami to czy gungame ma im dawać lvl gg_block_equips 0 - też nie rozumiem tej funkcji - angielski opis - If set to 1, stops game_player_equip's from working, and if set to 2, additionally stops player_weaponstrip's from working. Autovote Cvars gg_autovote_rounds 0 - ile ma być rund przed starem vote gg_autovote_delay 6.0 - ile sekund po ma być start rundy gg_autovote_ratio 0.51 - wiadomo 6/10 musi zagłosować gg_autovote_time 10.0 - 10 sekund na zagłosowanie Stats cvars gg_stats_file "gungame.stats" - zostawiamy gg_stats_ip 0 - zapisuje statystyki albo na steamid (0) albo na ip (1) gg_stats_prune 2592000 - jak stare (w sekundach) mają być statystyki gg_stats_mode 1 zapisuje statystyki co lvl (1) co punkty (2) stosuje się punkty w przypadku winbonus (jak gracz wygrywa to coś tam dostaje osobiście odradzam tą opcję) gg_stats_winbonus 1.5 (sam nie wiem dokładnie o co w tym chodzi) Deathmatch Cvars gg_dm (0) - wyłącza respawn (1) włącza gg_dm_sp_time - ile czasu od zabicia do odrodzenia ma minąć (sekundy) standardowo 1 sekunda odradzane są mniejsze wartości gg_dm_sp_mode ochrona spawnu chodzi o to że by drużyna wygrywająca nie raszowała na spawnie i nie dała się nikomu odrodzić (po prostu pojawiasz się nie zdążasz się odwrócić i nie żyjesz i tak w kółko) 1 - normalne działanie (widać Cię ale po strzelaniu nie schodzi energia (widać otoczkę)) 2 - jesteś kompletnie nie widoczny 0 - wyłącza gg_dm_spawn_random jeżeli posiadasz CSDM to ustaw na 1 w przeciwnym razie ustaw 0 gg_dm_start_random - czy CSDM ma dawać rożne miejsca respawnu czy stałe (oczywiście w praktyce jak są to małe mapy nie standardowe - do gg gdzie nie ma pliku z miejscami można ustawić 0) gg_dm_spawn_delay - czas ochrony po odrodzeniu gg_dm_spawn_afterplant - czy po podłożeniu bomby będzie można nadal się odradzać gg_dm_corpses - czy można stąpać po ziemi (nie rozumiem tego ale cóż...) gg_dm_countdown - pokazywać czas do końca? 1=wypowiedź w say, 2= wiadomość typu HUD, 3=both (nie wiem) Objective Cvars gg_block_objectives 0 - usuwa bombę z mapy i hostessy (nie obsługuje map typu as) gg_bomb_defuse_lvl 1 - czy gracz podkładający i rozbrajający ma dostać lvl za to gg_host_touch_reward 0 - nagroda za "dotknięcie" hostessy gg_host_rescue_reward 0 - nagroda za uwolnienie hostessy gg_host_kill_reward 0 - extra nagroda dla terrorystów kiedy zabiją ct eskortującego hostessy gg_host_kill_penalty 0 - zabiera jedno zabójstwo za zabicie jednej hostessy Gameplay cvars gg_ff_auto 1 - włącza automatyczne firlendy fire przez gg (zwykle jest włączone jak najlepszy gracz osiągnie poziom granata) gg_max_lvl 3 - maksymalny lvl do zdobycia na osobę gg_triple_on 0 - gracze są 10 sekundową gwiazdą (?) gg_turbo 0 - włącza turbo mode - 1 zabicie nowy lvl gg_knife_pro 0 - pozwala na kradnięcie lvl nożem (zabawa przednia) gg_worldspawn_suicide 1 śmierć poprzez *worldspawn* (światowe odrodzenie?) jest traktowana jako samobójstwo gg_allow_changeteam 0 - polecam dać na 0 a w zamian włączyć PTB gg_pickup_others 0 - gracze mogą podnosić bronie nie ze swojego lvlu (bez sensu) gg_handicap_on 1 - jeżeli jest 1 to gracze (nowi) podłączający się do serwera mają średni lvl a z kolei jeżeli jest 2 to do najższego na serwerze - 0 nowi gracze po podłączeniu zaczynają gre od początku gg_top10_handicap 1 - pokazuje graczy którzy skorzystali z funkcji handicap gg_warmup_timer_setting 60 - czas rundy rogrzewkowej gg_knife_warmup 1 - podczas rundy rozgrzewkowej mają być dostępne tylko noże? gg_warmup_multi 0 urozmaicona rozgrzewka (?) gg_nade_glock 0 - lvl z granatem będzie dostępny po zabicu 4 osób z magazynkiem 50 naboi gg_nade_smoke 0 - dostępny granat dymny gg_nade_flash 0 - dostępny flashbang gg_extra_nades 0 - gracze mogą podnieść innego granata z planszy i zabić czym kolwiek z planszy gg_nade_refresh 0.0 - gracze dostają granata typu HE automatycznie co (ilość w sekundach) gg_kills_per_lvl 1 - zabójstwa wymagane do następnego lvl (polecam 4) gg_give_armor 100 - ilość pancerza na starcie gg_give_helmet 1 - pancerz z ochroną głowy? gg_ammo_amount 200 - ilość amunicji do dowolnej broni gg_refill_on_kill 1 - gracze mogą zbierać z planszy "akcesoria" tzn. amunicję i pancerz gg_tk_penalty 0 - punkty karne za tk (jeżeli używasz ATAC (który się nie gryzie)) daj na 0 gg_awp_oneshot 1 - jeżeli masz awp to możesz wykonać tylko jeden strzał i później jest przeładowanie, jeżeli kogoś trafisz i zabijesz to automatycznie nie musisz przeładowywać