←  Problemy z pluginami

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Rangi DR w HUD

  • +
  • -
Toldi - zdjęcie Toldi 19.02.2017

Witam. Robię Dr moda i chciałem dać ilość skoków i nazwę rangi do hud. Skoki wyświetla normalnie tak jak chciałem lecz z rangą jest już gorzej. Zamiast wyświetlać nazwę rangi to pokazuje losowe litery i inne dziwne znaki. Screen poniżej. Dodam że co mniej więcej 3 skokach te litery zmieniają się. Chyba zauważyłem że litery zmieniają się alfabetycznie ale to tylko moje przypuszczenia.

 

http://imgur.com/a/Z8tb4

 

Oczywiście natywy dodane bo inaczej by zresztą skoków nie pokazało jak widać. 

native get_user_jumps(id) // Zwraca ilość skoków gracza
native get_user_rang(id) // Zwraca rangę gracza

 

Poniżej łapcie kod wyświetlający HUD zobaczcie może coś źle zrobiłem.

 

public PokazInformacje(id) 
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;


if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
return PLUGIN_CONTINUE;
}


if(!is_user_alive(id))
{       
new target = pev(id, pev_iuser2);


if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;         


new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]-1)
new Float:fProcent = 0.0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;


new zdrowie = get_user_health(target);
new skoki = get_user_jumps(target);
new ranga = get_user_rang(target);


set_hudmessage(255, 0, 0, 0.8, -1.0, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.1);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[DeathRun: 1001 ]^n[Forum: %s ]^n[Klasa: %s]^n[Poziom: %i]^n[Exp: %0.1f%%]^n[Zdrowie: %d]^n[Perk: %s]^n[Skoki: %i]^n[Ranga: %s]"
, nazwa_forum, nazwy_klas[klasa_gracza[target]], poziom_gracza[target], fProcent, zdrowie, nazwy_perkow[perk_gracza[target]], skoki, ranga);
return PLUGIN_CONTINUE;         


}  
new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1)
new Float:fProcent = 0.0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;
new zdrowie = get_user_health(id);
new skoki = get_user_jumps(id);
new ranga = get_user_rang(id);


if(hud_znika[id])
return PLUGIN_CONTINUE;


set_hudmessage(42, 170, 255, 0.11, 0.04, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.1);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[ DeathRun: 1001 ] | [Forum: %s ]^n[ Klasa : %s | Perk: %s ]^n[ Poziom : %i | Exp: %0.1f%% | Zdrowie : %d ]^n[ Skoki: %i | Ranga: %s ]"
, nazwa_forum, nazwy_klas[klasa_gracza[id]], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], poziom_gracza[id], fProcent, zdrowie, skoki, ranga);


return PLUGIN_CONTINUE;
}

Mam nadzieje że mi pomożecie panowie :). Za każdą cenną informację podaruje +.

 

 

Odpowiedz

  • +
  • -
NEQU# - zdjęcie NEQU# 19.02.2017

Czy ten natyw na pewno zwraca nazwe rangi a nie np. jej id? Nie powinienes zapisac nazwy w zmiennej i dopiero pokazac odczyt w hud? Najlepiej pokaz funkcje od tego natywu.
Użytkownik NEQU# edytował ten post 19.02.2017 12:03
Odpowiedz

  • +
  • -
Toldi - zdjęcie Toldi 19.02.2017

Czy ten natyw na pewno zwraca nazwe rangi a nie np. jej id? Nie powinienes zapisac nazwy w zmiennej i dopiero pokazac odczyt w hud? Najlepiej pokaz funkcje od tego natywu.

Wszystko brałem stąd: https://amxx.pl/topi...i-amxx-sql-www/

Odpowiedz

  • +
  • -
Toldi - zdjęcie Toldi 21.02.2017

Pomoże ktoś??

Odpowiedz

  • +
  • -
Robiin - zdjęcie Robiin 21.02.2017

Byłoby o wiele łatwiej, gdybyś dał całe *.sma.

 

Jesteś pewny, że zadeklarowałeś zmienną w odpowiedni sposób? Poparz na sma

new const g_Rangi[][] = 
enum deathrun
{
	skoki,
	ranga[64]
}
public get_user_rang(id)
{
	return stats[id][ranga]
}
Odpowiedz

  • +
  • -
Toldi - zdjęcie Toldi 21.02.2017

 

Byłoby o wiele łatwiej, gdybyś dał całe *.sma.

 

Jesteś pewny, że zadeklarowałeś zmienną w odpowiedni sposób? Poparz na sma

new const g_Rangi[][] = 
enum deathrun
{
	skoki,
	ranga[64]
}
public get_user_rang(id)
{
	return stats[id][ranga]
}

Załączone pliki

Odpowiedz