Rangi DR w HUD
Toldi
19.02.2017
Witam. Robię Dr moda i chciałem dać ilość skoków i nazwę rangi do hud. Skoki wyświetla normalnie tak jak chciałem lecz z rangą jest już gorzej. Zamiast wyświetlać nazwę rangi to pokazuje losowe litery i inne dziwne znaki. Screen poniżej. Dodam że co mniej więcej 3 skokach te litery zmieniają się. Chyba zauważyłem że litery zmieniają się alfabetycznie ale to tylko moje przypuszczenia.
Oczywiście natywy dodane bo inaczej by zresztą skoków nie pokazało jak widać.
native get_user_jumps(id) // Zwraca ilość skoków gracza native get_user_rang(id) // Zwraca rangę gracza
Poniżej łapcie kod wyświetlający HUD zobaczcie może coś źle zrobiłem.
public PokazInformacje(id) { id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE; if(!is_user_connected(id)) { remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE); return PLUGIN_CONTINUE; } if(!is_user_alive(id)) { new target = pev(id, pev_iuser2); if(!target) return PLUGIN_CONTINUE; new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]-1) new Float:fProcent = 0.0; fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0; new zdrowie = get_user_health(target); new skoki = get_user_jumps(target); new ranga = get_user_rang(target); set_hudmessage(255, 0, 0, 0.8, -1.0, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.1); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[DeathRun: 1001 ]^n[Forum: %s ]^n[Klasa: %s]^n[Poziom: %i]^n[Exp: %0.1f%%]^n[Zdrowie: %d]^n[Perk: %s]^n[Skoki: %i]^n[Ranga: %s]" , nazwa_forum, nazwy_klas[klasa_gracza[target]], poziom_gracza[target], fProcent, zdrowie, nazwy_perkow[perk_gracza[target]], skoki, ranga); return PLUGIN_CONTINUE; } new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1) new Float:fProcent = 0.0; fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0; new zdrowie = get_user_health(id); new skoki = get_user_jumps(id); new ranga = get_user_rang(id); if(hud_znika[id]) return PLUGIN_CONTINUE; set_hudmessage(42, 170, 255, 0.11, 0.04, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.1); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[ DeathRun: 1001 ] | [Forum: %s ]^n[ Klasa : %s | Perk: %s ]^n[ Poziom : %i | Exp: %0.1f%% | Zdrowie : %d ]^n[ Skoki: %i | Ranga: %s ]" , nazwa_forum, nazwy_klas[klasa_gracza[id]], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], poziom_gracza[id], fProcent, zdrowie, skoki, ranga); return PLUGIN_CONTINUE; }
Mam nadzieje że mi pomożecie panowie . Za każdą cenną informację podaruje +.
NEQU#
19.02.2017
Użytkownik NEQU# edytował ten post 19.02.2017 12:03
Toldi
19.02.2017
Czy ten natyw na pewno zwraca nazwe rangi a nie np. jej id? Nie powinienes zapisac nazwy w zmiennej i dopiero pokazac odczyt w hud? Najlepiej pokaz funkcje od tego natywu.
Wszystko brałem stąd: https://amxx.pl/topi...i-amxx-sql-www/
Robiin
21.02.2017
Byłoby o wiele łatwiej, gdybyś dał całe *.sma.
Jesteś pewny, że zadeklarowałeś zmienną w odpowiedni sposób? Poparz na sma
new const g_Rangi[][] = enum deathrun { skoki, ranga[64] } public get_user_rang(id) { return stats[id][ranga] }
Toldi
21.02.2017
Byłoby o wiele łatwiej, gdybyś dał całe *.sma.
Jesteś pewny, że zadeklarowałeś zmienną w odpowiedni sposób? Poparz na sma
new const g_Rangi[][] = enum deathrun { skoki, ranga[64] } public get_user_rang(id) { return stats[id][ranga] }