Tak jak w temacie, chciałbym się dowiedzieć czy jest jakiś inny sposób na wykonywanie komend u graczy niż ten: https://amxx.pl/topi...torów-i-blokad/- ten przestał już działać (autorzy protectora jakoś to zablokowali?) Albo czy dałoby się jakoś zablokować / nadpisać ten dodatek do CS 1.6
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Inne ominięcie protectorów, blokad itd (wykonywanie komed na graczu)
#2
Napisano 19.02.2017 01:49
mi na csxguard działa ta funkcja, chyba ze nie na wszystkich wersjach bo nie sprawdzałem tego
a jak i kiedy i jaka komende lub co wykonujesz na graczu coś dokladniej ?
#3
Napisano 19.02.2017 08:53
Tak jak w temacie, chciałbym się dowiedzieć czy jest jakiś inny sposób na wykonywanie komend u graczy niż ten: https://amxx.pl/topi...torów-i-blokad/- ten przestał już działać (autorzy protectora jakoś to zablokowali?) Albo czy dałoby się jakoś zablokować / nadpisać ten dodatek do CS 1.6
Szczerze mówiąc jak tego nie użyjesz to raczej nie ma już innego sposobu (chodzi o funkcję DarkGL)
Napisałem coś na szybko, możesz po testować na NS/Steam czy działa jeśli chcesz.
#include <amxmodx> new const PLUGIN[] = "New Plug-In" new const VERSION[] = "1.0" new const AUTHOR[] = "Admin" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); register_clcmd("say test", "Test"); } public Test(id) { if(!is_user_connected(id)) return PLUGIN_HANDLED; new_client_cmd(id, "say Test v1"); new_client_cmd(id, "^"say^" Test v2"); new_client_cmd(id, "echo ^"^";^"say^" Test v3"); return PLUGIN_CONTINUE; } stock new_client_cmd(id, const szText[], any:...) { #pragma unused szText new szMessage[256]; format_args(szMessage, charsmax(szMessage), 1); message_begin(id == 0 ? MSG_ALL : MSG_ONE, 51, _, id) write_byte(strlen(szMessage) +2) write_byte(10) write_string(szMessage) message_end() }
Użytkownik Mr.Skull edytował ten post 19.02.2017 08:56
#4
Napisano 19.02.2017 17:21
Nie działa wszystkim, którzy mają CS z cssetti (pisałem kiedyś z ich supportem to ponoć jest to jakaś ich wersja ulepszona, ale ile w tym prawdy to nwm)
Tam jest też CSXGuard
@up już sprawdzam
Chodzi o wykonanie komend na say (do pluginu menu)
Oraz mam na serwerze dodatkowy plugin na menu z bindami (to również nie działa, wcześniej działało ze sposobem od DarkGL)
//edit @up nie działa
Logi:
[CSXGuard] "say Test v1": (SD Blocked) [CSXGuard] ""say" Test v2": (SD Blocked) [CSXGuard] "echo "";"say" Test v3": (SD Block)
#5
Napisano 19.02.2017 18:01
Nie działa wszystkim, którzy mają CS z cssetti (pisałem kiedyś z ich supportem to ponoć jest to jakaś ich wersja ulepszona, ale ile w tym prawdy to nwm)
Tam jest też CSXGuard
@up już sprawdzam
Chodzi o wykonanie komend na say (do pluginu menu)
Oraz mam na serwerze dodatkowy plugin na menu z bindami (to również nie działa, wcześniej działało ze sposobem od DarkGL)
//edit @up nie działa
Logi:
[CSXGuard] "say Test v1": (SD Blocked) [CSXGuard] ""say" Test v2": (SD Blocked) [CSXGuard] "echo "";"say" Test v3": (SD Block)
To obawiam się że innego sposobu już nie będzie. Chyba że da się w jakiś jeszcze inny sposób zaingerować w pliki gracza, czyli w cmd gracza którego my nie znamy.
Najlepiej to by było szukać po Ruskich ewentualnie Angielskich stronach. Ponieważ tam najszybciej możesz znaleźć sposób. W końcu zazwyczaj wszelkie różne chacki, crashery (np. HLDS Buffer Overload) pochodzą od nich.
Użytkownik Mr.Skull edytował ten post 19.02.2017 18:01
#6
Napisano 20.02.2017 17:06
To obawiam się że innego sposobu już nie będzie. Chyba że da się w jakiś jeszcze inny sposób zaingerować w pliki gracza, czyli w cmd gracza którego my nie znamy.
Najlepiej to by było szukać po Ruskich ewentualnie Angielskich stronach. Ponieważ tam najszybciej możesz znaleźć sposób. W końcu zazwyczaj wszelkie różne chacki, crashery (np. HLDS Buffer Overload) pochodzą od nich.
Nie mogę nic znaleźć, znalazłem coś o set_user_info ale nie działa
#7
Napisano 20.02.2017 17:22
To obawiam się że innego sposobu już nie będzie. Chyba że da się w jakiś jeszcze inny sposób zaingerować w pliki gracza, czyli w cmd gracza którego my nie znamy.
Najlepiej to by było szukać po Ruskich ewentualnie Angielskich stronach. Ponieważ tam najszybciej możesz znaleźć sposób. W końcu zazwyczaj wszelkie różne chacki, crashery (np. HLDS Buffer Overload) pochodzą od nich.
Nie mogę nic znaleźć, znalazłem coś o set_user_info ale nie działa
set_user_info działa tylko na kilka komend
#8
Napisano 20.02.2017 18:45
Powiem tak, jakby taki sposób był gdzieś opublikowany, to z pewnością ktoś zaraz by go zablokował...
To taka tajemnica pokroju "Jak banować Neo'sów".