Witam jest jakiś plugin który podmienia daną broń TYLKO dla drużyny terrorystów na daną flagę? jeśli tak to proszę o link! ++
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Podmiana broni dla TT na flage
Najlepsza odpowiedź Skull., 21.01.2017 15:34
Łap
#include <amxmodx> #include <engine> new PLUGIN[] = "Podmiana modelu knife" new VERSION[] = "1.0" new AUTHOR[] = "Skull [t]" new v_MODEL[] = "models/KnifeTT/v_knife.mdl" new p_MODEL[] = "models/KnifeTT/p_knife.mdl" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1"); } public plugin_precache() { precache_model(v_MODEL); precache_model(p_MODEL); } public Event_CurWeapon(id) { if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE && get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) { if(get_user_team(id) == 1) { entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, v_MODEL); entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, p_MODEL); } else return PLUGIN_HANDLED; } return PLUGIN_CONTINUE; }
Modele wrzuć według tych ścieżek:
models/KnifeTT/v_knife.mdl models/KnifeTT/p_knife.mdl
Lub zmień sobie ścieżki w kodzie, w takim miejscu:
new v_MODEL[] = "models/KnifeTT/v_knife.mdl" new p_MODEL[] = "models/KnifeTT/p_knife.mdl"
Ps. Nie zapomnij utworzyć pliku z formatem .sma i wrzucić tam kod, oraz skompilować plugin.
Przejdź do postu#1
Napisano 19.01.2017 03:08
#2
Napisano 19.01.2017 11:56
Podaj bronie jakie chcesz podmienić, będzie najwygodniej.
#3
Napisano 19.01.2017 23:03
#4
Napisano 20.01.2017 00:10
Mu chodzi o to zebyś mu podał model Broni czy Knife w linku
#5
Napisano 20.01.2017 02:01
Podaj jakie masz dokładnie rodzaje tego knife
Rodzaje są takie:
- v_nazwa.mdl - To jest ten co widzimy my trzynmając bron/knife w rencę
- p_nazwa.mdl - To widza wszyscy inni gracze gdy patrzą na nas
- w_nazwa.mdl - To gdy bron/knife leży na ziemi
#6
Napisano 21.01.2017 06:33
- v_nazwa.mdl - To jest ten co widzimy my trzynmając bron/knife w rencę
- p_nazwa.mdl - To widza wszyscy inni gracze gdy patrzą na nas
#7
Napisano 21.01.2017 15:34 Najlepsza odpowiedź
Łap
#include <amxmodx> #include <engine> new PLUGIN[] = "Podmiana modelu knife" new VERSION[] = "1.0" new AUTHOR[] = "Skull [t]" new v_MODEL[] = "models/KnifeTT/v_knife.mdl" new p_MODEL[] = "models/KnifeTT/p_knife.mdl" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1"); } public plugin_precache() { precache_model(v_MODEL); precache_model(p_MODEL); } public Event_CurWeapon(id) { if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE && get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) { if(get_user_team(id) == 1) { entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, v_MODEL); entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, p_MODEL); } else return PLUGIN_HANDLED; } return PLUGIN_CONTINUE; }
Modele wrzuć według tych ścieżek:
models/KnifeTT/v_knife.mdl models/KnifeTT/p_knife.mdl
Lub zmień sobie ścieżki w kodzie, w takim miejscu:
new v_MODEL[] = "models/KnifeTT/v_knife.mdl" new p_MODEL[] = "models/KnifeTT/p_knife.mdl"
Ps. Nie zapomnij utworzyć pliku z formatem .sma i wrzucić tam kod, oraz skompilować plugin.
Użytkownik Mr.Skull edytował ten post 21.01.2017 15:35
#8
Napisano 27.01.2017 18:54
gdzie tutaj jest napisane o tym ze zmienia to tylko dla TT?
#9
Napisano 27.01.2017 23:16
gdzie tutaj jest napisane o tym ze zmienia to tylko dla TT?
if(get_user_team(id) == 1)
Czyli jak widać funkcja sprawdzania Teamu jest w kodzie.
Użytkownik Mr.Skull edytował ten post 27.01.2017 23:20
#10
Napisano 28.01.2017 12:40
Dobra gitarka, łap plusy wbij na gg
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych