←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
Dodatkowe dmg dla klasy

  • +
  • -
1stADXionC - zdjęcie 1stADXionC 06.12.2016

Jak będzie wyglądał kod aby klasa miała +15% dmg więcej z każdej bronii?

Odpowiedz

  • +
  • -
Perexx - zdjęcie Perexx 30.05.2017

Biblioteki:

 

 

#include <hamsandwich>

 

Pod includami:

 

#define DMG_BULLET (1<<1)

 

 

Rejestrujemy:

 

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

 

I na koncu sma:

 

 

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)

{
        if(!is_user_connected(idattacker))
                return HAM_IGNORED;

        if(!ma_klase[idattacker])
                return HAM_IGNORED;

        if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET)

                cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.0, idinflictor, damagebits);



        return HAM_IGNORED;

}

Odpowiedz

  • +
  • -
d0naciak - zdjęcie d0naciak 31.05.2017

+15% z każdej broni, a nie + 5 dmg z AK47, tutaj poprawiony public TakeDamage 

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
 
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
 
if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, damage * 0.15, 0.0, idinflictor, damagebits);
 
 
 
return HAM_IGNORED;
 
}
Odpowiedz