Co przechowują te dane w bycie, czy mozna...
rzeznik9871
18.10.2016
Pytanie w nazwie tematu
Engine: EV_VEC_vuser1
EV_VEC_vuser2
EV_VEC_vuser3
EV_VEC_vuser4
EV_ENT_euser1 EV_ENT_euser2 EV_ENT_euser3 EV_ENT_euser4 EV_INT_iuser1 EV_INT_iuser2 EV_INT_iuser3 EV_INT_iuser4 EV_FL_fuser1 EV_FL_fuser2 EV_FL_fuser3 EV_FL_fuser4 lub dla fakemeta: pev_euser1 pev_euser2 pev_euser3 pev_euser4 pev_fuser1 pev_fuser2 pev_fuser3 pev_fuser4
pev_vuser1
pev_vuser2
EV_VEC_vuser2
EV_VEC_vuser3
EV_VEC_vuser4
EV_ENT_euser1 EV_ENT_euser2 EV_ENT_euser3 EV_ENT_euser4 EV_INT_iuser1 EV_INT_iuser2 EV_INT_iuser3 EV_INT_iuser4 EV_FL_fuser1 EV_FL_fuser2 EV_FL_fuser3 EV_FL_fuser4 lub dla fakemeta: pev_euser1 pev_euser2 pev_euser3 pev_euser4 pev_fuser1 pev_fuser2 pev_fuser3 pev_fuser4
pev_vuser1
pev_vuser2
pev_vuser3
pev_vuser4
pev_iuser1 pev_iuser2 pev_iuser3 pev_iuser4
Co te dane w ogóle przechowują w bycie? czy mogę je bezpiecznie modyfikować według własnych potrzeb i jeżeli mogę to w każdym bycie czy tylko w swoim własnym?
***** post mi się zepsuł nie dam rady tego poprawić na touch padzie w laptopie mam nadzieje ze każdy zrozumie
Użytkownik rzeznik9871 edytował ten post 18.10.2016 21:40
_McHappy
19.10.2016
Pev_iuser 1, 2 i 3 są używane przez silnik:
Pev_iuser1 - rodzaj kamery obserwatora
1 - Locked Chase Cam, 2 - Free Chase Cam, 3 - Free Look, 4 - First Person, 5 - Free Overview, 6 - Chase Overview
(tu Cytat z alliedów)
pev_iuser2 - player id that a dead player/spectator is viewing
pev_iuser3 - on death, the player id the camera looks toward (ie. the killer)
Pev_iuser2 dla kamery 'free look' jest id'em serwera czyli 0.
Użytkownik _McHappy edytował ten post 19.10.2016 11:09
Pev_iuser1 - rodzaj kamery obserwatora
1 - Locked Chase Cam, 2 - Free Chase Cam, 3 - Free Look, 4 - First Person, 5 - Free Overview, 6 - Chase Overview
(tu Cytat z alliedów)
pev_iuser2 - player id that a dead player/spectator is viewing
pev_iuser3 - on death, the player id the camera looks toward (ie. the killer)
Pev_iuser2 dla kamery 'free look' jest id'em serwera czyli 0.
Użytkownik _McHappy edytował ten post 19.10.2016 11:09
rzeznik9871
19.10.2016
ok dzięki zawsze to jakas dodatkowa wiedza ale teraz pytanie czy moge tego uzywac dla innych entow niz gracz i nie martwic sie ze silnik gry sam mi zmieni te wartosci? najbardziej interesuje mnie wykorzystanie tego w granatach i w enta stworzonych "recznie"
_McHappy
19.10.2016
Śmiało testowałbym to na pev_iuser4, na pozostałych należałoby sprawdzić, czy przypisana wartość nie jest nadpisywana po pewnym czasie.