Witam
Chciałem zrobić cvary do poszczególnych komend np. +tank
Mam swój skrypt napisany
I mam komendę +tank domyślna wartość 1000, a w cvar chciałem zrobić tak aby można było zmieniać tą wartość
Dzięki serdeczne i liczę na pomoc
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Jak robić cvary?
Temat rozp. Komiks007, 08.10.2016 15:24
Najlepsza odpowiedź rzeznik9871, 09.10.2016 14:22
new cvar_jakis_cvar public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) } public plugin_precache() { cvar_jakis_cvar = register_cvar("jakis_cvar","1000") //rejestrujesz cvar z jego standardowa wartoscia } public funkcja(id) { new ilosc_hp=get_pcvar_num(cvar_jakis_cvar) // pobierasz wartosc cvara }Przejdź do postu
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 08.10.2016 15:24
#2
Napisano 09.10.2016 09:45
Jaśniej wąski..
#3
Napisano 09.10.2016 12:58
Jaśniej wąski..
Hmm.. Jest np. wartość domyślna 1000 hp, i gdy zmienię w grze ilość na np. 300hp. Żeby po aktywowaniu to zostało..
#4
Napisano 09.10.2016 14:22 Najlepsza odpowiedź
new cvar_jakis_cvar public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) } public plugin_precache() { cvar_jakis_cvar = register_cvar("jakis_cvar","1000") //rejestrujesz cvar z jego standardowa wartoscia } public funkcja(id) { new ilosc_hp=get_pcvar_num(cvar_jakis_cvar) // pobierasz wartosc cvara }
Cześć
#5
Napisano 09.10.2016 15:09
new cvar_jakis_cvar public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) } public plugin_precache() { cvar_jakis_cvar = register_cvar("jakis_cvar","1000") //rejestrujesz cvar z jego standardowa wartoscia } public funkcja(id) { new ilosc_hp=get_pcvar_num(cvar_jakis_cvar) // pobierasz wartosc cvara }
Dzięki! Wszystko działa oczywiście +
//Temat do zamknięcia.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych