dodanie 2 skins do paintball
SongBlueX
03.10.2016
Mam Pytanie jesli by miał ktoś chwile Czy Mogę Mieć Prośbę Na Dodanie 2 Modeli
p90 http://gamebanana.com/skins/138377
krowa http://gamebanana.com/skins/129604
Na Flage t
Sma Paintball http://www112.zippys...rLKCm/file.html
Użytkownik Mlody22 edytował ten post 03.10.2016 18:32
Hiko
25.10.2016
nie dodałem to twojego pluginu tylko odzielnny dałem
Skiny na flage T
Edytujesz po prostu tu :
precache_model("models/vip/v_twojskindokrowy.mdl"); precache_model("models/vip/p_twojskindokrowy.mdl"); precache_model("models/vip/v_twojskindop90.mdl"); precache_model("models/vip/p_twojskindop90.mdl");
oraz tu :
if(weapon == CSW_M249 && (get_user_flags(id) & FLAGA)) { entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/vip/v_twojskindokrowy.mdl") } if(weapon == CSW_M249 && (get_user_flags(id) & FLAGA)) { entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/vip/p_twojskindokrowy.mdl") } if(weapon == CSW_P90 && (get_user_flags(id) & FLAGA)) { entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/vip/v_twojskindop90.mdl") } if(weapon == CSW_P90 && (get_user_flags(id) & FLAGA)) { entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/vip/p_twojskindop90.mdl") }
a tutaj kod .sma
#include <amxmodx> #include <cstrike> #include <engine> #include <fakemeta> #define FLAGA ADMIN_LEVEL_H new Array: vArrayModels; new bool: bModels[ 33 ]; public plugin_init(){ register_plugin("Plugin", "0.1", "`Burdavsky") register_forward( FM_UpdateClientData , "fmClientData" , 1 ); register_forward(FM_EmitSound,"Sound_Hook") register_forward(FM_SetModel,"W_Model_Hook",1) register_event("CurWeapon","CurWeapon","be","1=1"); } public plugin_precache(){ precache_model("models/vip/v_twojskindokrowy.mdl"); precache_model("models/vip/p_twojskindokrowy.mdl"); precache_model("models/vip/v_twojskindop90.mdl"); precache_model("models/vip/p_twojskindop90.mdl"); } public client_connect( id ){ bModels[ id ] = true; } public fmClientData( id, sendweapons, cd_handle ){ if( !is_user_connected( id ) || !bModels[ id ] || get_cd( cd_handle , CD_ViewModel ) == 0){ return FMRES_IGNORED; } new iArray[ 3 ] , oldWeapon = get_cd( cd_handle , CD_ViewModel ); for( new i = 0 ; i < ArraySize( vArrayModels ) ; i++ ){ ArrayGetArray( vArrayModels , i , iArray ); if( iArray[ 0 ] == oldWeapon && ( !iArray[ 2 ] || iArray[ 2 ] == get_user_team( id ) ) ){ set_cd( cd_handle , CD_ViewModel , iArray[ 1 ] ); return FMRES_HANDLED; } } return FMRES_IGNORED; } public CurWeapon(id) { new weapon = read_data(2); if(weapon == CSW_M249 && (get_user_flags(id) & FLAGA)) { entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/vip/v_twojskindokrowy.mdl") } if(weapon == CSW_M249 && (get_user_flags(id) & FLAGA)) { entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/vip/p_twojskindokrowy.mdl") } if(weapon == CSW_P90 && (get_user_flags(id) & FLAGA)) { entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/vip/v_twojskindop90.mdl") } if(weapon == CSW_P90 && (get_user_flags(id) & FLAGA)) { entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/vip/p_twojskindop90.mdl") } } /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par } */