Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
#1
Napisano 30.08.2016 19:52
blokujemy_dzwieki.sma 1,11 KB 61 Ilość pobrań
blokujemy_dzwieki.amxx
#2
Napisano 30.08.2016 20:02
zobacz to
Załączone pliki
#3
Napisano 30.08.2016 20:21
zobacz to
Unlucky nie. W tej wersji blokuje dźwięki bez względu na wszystko, ogólnie trzeba to jakoś zrobić z opcja włączania/wyłączania, 1 stronna komenda odpada.
Użytkownik NEQU# edytował ten post 30.08.2016 20:43
#4
Napisano 30.08.2016 21:13
#pragma semicolon 0#include <amxmisc>#include <fakemeta>new iEvents[] = {20,12,18,17,23,24,15,10,11,22,13,21,14,16,27,28,4,6,3,7,8,9,2,1,5}new bool:g_dzwieki[33];public plugin_init() {register_plugin("Blokujemy dzwieki", "1.0", "DarkGL")register_forward(FM_PlaybackEvent, "fwPlaybackEvent");register_clcmd("say /dzwieki", "wycisz_dzwieki");}public wycisz_dzwieki(id)g_dzwieki[id] = true;public client_putinserver(id)g_dzwieki[id] = false;public fwPlaybackEvent( flags, id, eventindex,Float: delay, Float: origin[3], Float: angles[3], Float: fparam1, Float: fparam2, iparam1, iparam2, bparam1, bparam2) {if(g_dzwiek[id]){new bool:bFind = false;for(new i = 0;i < sizeof iEvents;i++){if(eventindex == iEvents[i]){bFind = true;break;}}if(!bFind) return FMRES_IGNORED;}return FMRES_SUPERCEDE;}a to
#5
Napisano 30.08.2016 21:13
#include <amxmisc> #include <fakemeta> new iEvents[] = {20,12,18,17,23,24,15,10,11,22,13,21,14,16,27,28,4,6,3,7,8,9,2,1,5} new bool:g_dzwieki[33]; public plugin_init() { register_plugin("Blokujemy dzwieki", "1.0", "DarkGL") register_forward(FM_PlaybackEvent, "fwPlaybackEvent"); register_clcmd("say /dzwieki", "wycisz_dzwieki"); } public wycisz_dzwieki(id) { if(g_dzwieki[id]) { client_print(id,3,"Dzwieki zostaly wylaczone") g_dzwieki[id] = false; } else { client_print(id,3,"Dzwieki zostaly wlaczone") g_dzwieki[id]=true } } public client_putinserver(id) g_dzwieki[id] = true; public fwPlaybackEvent( flags, id, eventindex,Float: delay, Float: origin[3], Float: angles[3], Float: fparam1, Float: fparam2, iparam1, iparam2, bparam1, bparam2) { if(g_dzwiek[id]) return FMRES_IGNORED; new bool:bFind = false; for(new i = 0;i < sizeof iEvents;i++){ if(eventindex == iEvents[i]){ bFind = true; break; } } if(!bFind) return FMRES_IGNORED; return FMRES_SUPERCEDE; }
?
Cześć
#6
Napisano 30.08.2016 21:27
Info wyświetla dobrze, jednak bez względu na to czy g_dzwieki = true czy false wciąż blokuje dźwięki.#include <amxmisc> #include <fakemeta> new iEvents[] = {20,12,18,17,23,24,15,10,11,22,13,21,14,16,27,28,4,6,3,7,8,9,2,1,5} new bool:g_dzwieki[33]; public plugin_init() { register_plugin("Blokujemy dzwieki", "1.0", "DarkGL") register_forward(FM_PlaybackEvent, "fwPlaybackEvent"); register_clcmd("say /dzwieki", "wycisz_dzwieki"); } public wycisz_dzwieki(id) { if(g_dzwieki[id]) { client_print(id,3,"Dzwieki zostaly wylaczone") g_dzwieki[id] = false; } else { client_print(id,3,"Dzwieki zostaly wlaczone") g_dzwieki[id]=true } } public client_putinserver(id) g_dzwieki[id] = true; public fwPlaybackEvent( flags, id, eventindex,Float: delay, Float: origin[3], Float: angles[3], Float: fparam1, Float: fparam2, iparam1, iparam2, bparam1, bparam2) { if(g_dzwiek[id]) return FMRES_IGNORED; new bool:bFind = false; for(new i = 0;i < sizeof iEvents;i++){ if(eventindex == iEvents[i]){ bFind = true; break; } } if(!bFind) return FMRES_IGNORED; return FMRES_SUPERCEDE; }?
@tytus też sprawdziłem, ta sama sytuacja co poprzednio, blokuje dźwięki cały czas bez względu na komendę.
Użytkownik NEQU# edytował ten post 30.08.2016 21:37
#7
Napisano 30.08.2016 21:43
tak btw jakie to ma blokowac dzwieki? bo wgralem na locala pochodzilem postrzelalem i u mnie nic nie blokuje
Cześć
#8
Napisano 31.08.2016 11:47
Blokuje dzwieki strzalow twojego teamu.tak btw jakie to ma blokowac dzwieki? bo wgralem na locala pochodzilem postrzelalem i u mnie nic nie blokuje
#9
Napisano 31.08.2016 16:42
Niestety, nie mogę edytować posta.
A więc tak, próbowałem w ten sposób i jedyne co udało mi się osiągnąć to bugujące się strzały co 2 pocisk jest wyciszony, oprócz tego wycisza je nawet osobie strzelającej, nie tylko jego sojusznikom.
#include <amxmisc> #include <fakemeta> new iEvents[] = {20,12,18,17,23,24,15,10,11,22,13,21,14,16,27,28,4,6,3,7,8,9,2,1,5} new bool:g_dzwieki[33]; public plugin_init() { register_plugin("Blokujemy dzwieki", "1.0", "DarkGL") register_forward(FM_PlaybackEvent, "fwPlaybackEvent"); register_clcmd("say /dzwieki", "wycisz_dzwieki"); } public wycisz_dzwieki(id) { if(g_dzwieki[id]) { client_print(id,3,"Dzwieki zostaly wylaczone") g_dzwieki[id] = false; } else { client_print(id,3,"Dzwieki zostaly wlaczone") g_dzwieki[id] = true; } } public client_putinserver(id) g_dzwieki[id] = true; public fwPlaybackEvent( flags, id, eventindex,Float: delay, Float: origin[3], Float: angles[3], Float: fparam1, Float: fparam2, iparam1, iparam2, bparam1, bparam2) { if (g_dzwieki[id]) { g_dzwieki[id] = false; new bool:bFind = false; for(new i = 0;i < sizeof iEvents;i++) { if(eventindex == iEvents[i]){ bFind = true; break; } } if(!bFind) return FMRES_IGNORED; return FMRES_SUPERCEDE; } else { g_dzwieki[id] = true; } return FMRES_SUPERCEDE; }
#10
Napisano 02.09.2016 23:45
Funkcja chyba nie zwraca ID gracza, więc takie blokowanie na próżno.
(int flags, const edict_t *pInvoker, unsigned short eventindex, float delay, float *origin, float *angles, float fparam1, float fparam2, int iparam1, int iparam2, int bparam1, int bparam2)
Użytkownik klqs99 edytował ten post 03.09.2016 00:01
#12
Napisano 03.09.2016 20:43
Co Ty zrobiłeś? Ja Ci podałem co zwraca funkcja. To, że Dark sobie nazwał to "id" nie znaczy, ze zwraca to id gracza. Niech się wypowie jakaś osoba doświadczona, ja takimi rzeczami się nie interesuje
#13
Napisano 04.09.2016 00:06
Co Ty zrobiłeś? Ja Ci podałem co zwraca funkcja. To, że Dark sobie nazwał to "id" nie znaczy, ze zwraca to id gracza. Niech się wypowie jakaś osoba doświadczona, ja takimi rzeczami się nie interesuje
Wiedzy nie mam, doświadczenia też nie, także kombinowałem.
Temat wciąż aktualny
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: problem
Spawn protection - problemNapisany przez Fusion122 , 01.12.2020 problem, spawn, protection |
|
|
|||
|
Zombie Plague 4.3
Klasa Tesla VIP dodanie flagi adminaTesla vip brak flagi admina Napisany przez Haq.? , 13.04.2020 zombie plague 4.3, tesla, klasa i 5 więcej |
|
|
||
[PROBLEM] Wgrywanie paczki[PROBLEM] Wgrywanie paczki Napisany przez n3LLy. , 02.04.2020 problem, paczka, amxx, cs 1.6 |
|
|
|||
|
[ROZWIĄZANE] Niedziałający VIPVIP z generatora mi nie dziala Napisany przez Assorri , 01.04.2020 vip, problem |
|
|
||
Problem z CodModemCrashuje serwer, wywala segemnt fault Napisany przez PomocnyCichy , 21.01.2019 problem, segment fault, cod mod |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych