Jak sprawdzić czy gracz zabił CT
BaRaSC
20.08.2016
Witam, jaką funkcją sprawdzić czy gracz zabił CT, chodzi mi o to chce zrobić questa, zabij 10 CTków ( nie wrogów ) i nie wiem jak taki KOD zrobić
Mam tylko coś takiego.
public ham_td(this, idinflict, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(this == idattacker) return 1; if(get_user_team(this) == get_user_team(idattacker)) return 1; if(!idattacker) return 1; quest_add_status(idattacker, qHandle1, floatround(damage)); return 1; }
}
Toldi
20.08.2016
Dokumentacja się prosi.
(get_user_team(id) ==1) // Terrorysta (get_user_team(id) ==2)// Anty terrorysta
BaRaSC
20.08.2016
Stary i co mi to da?
@EDIT
to zadziała?
public ham_td(this, idinflict, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(this == idattacker) return 1; if(get_user_team(this) == get_user_team(idattacker)) return 1; if(!idattacker) return 1; if(get_user_team(idattacker) == 1) quest_add_status(idattacker, qHandle1, floatround(damage)); return 1; }
Użytkownik BaRaSC edytował ten post 20.08.2016 11:00
dredek
21.08.2016
Stary i co mi to da?
@EDIT
to zadziała?
public ham_td(this, idinflict, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(this == idattacker) return 1; if(get_user_team(this) == get_user_team(idattacker)) return 1; if(!idattacker) return 1; if(get_user_team(idattacker) == 1) quest_add_status(idattacker, qHandle1, floatround(damage)); return 1; }
To zależy co chcesz uzyskać bo na chwile obecną jeśli warunek
if(get_user_team(idattacker) == 1)
zostanie spełniony to wykona się
quest_add_status(idattacker, qHandle1, floatround(damage));
BaRaSC
22.08.2016
Stary i co mi to da?
@EDIT
to zadziała?
public ham_td(this, idinflict, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(this == idattacker) return 1; if(get_user_team(this) == get_user_team(idattacker)) return 1; if(!idattacker) return 1; if(get_user_team(idattacker) == 1) quest_add_status(idattacker, qHandle1, floatround(damage)); return 1; }
To zależy co chcesz uzyskać bo na chwile obecną jeśli warunek
if(get_user_team(idattacker) == 1)zostanie spełniony to wykona się
quest_add_status(idattacker, qHandle1, floatround(damage));
O to mi chodziło, do zamknięcia. Zawsze najprostsze rozwiązania przychodzą najpóźniej, też tak macie?