←  Pytania dotyczące pluginów

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Jak sprawdzić czy gracz zabił CT

  • +
  • -
BaRaSC - zdjęcie BaRaSC 20.08.2016

Witam, jaką funkcją sprawdzić czy gracz zabił CT, chodzi mi o to chce zrobić questa, zabij 10 CTków ( nie wrogów ) i nie wiem jak taki KOD zrobić :/

 

Mam tylko coś takiego.

public ham_td(this, idinflict, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
                if(this == idattacker)
                                return 1;
                if(get_user_team(this) == get_user_team(idattacker))
                                return 1;
                if(!idattacker)
                                return 1;

                quest_add_status(idattacker, qHandle1, floatround(damage));
                return 1;
}

}

 

 

Odpowiedz

  • +
  • -
Toldi - zdjęcie Toldi 20.08.2016

Dokumentacja się prosi.

 

https://amxx.pl/dokumentacja/

 

(get_user_team(id) ==1) // Terrorysta
(get_user_team(id) ==2)// Anty terrorysta

 

Odpowiedz

  • +
  • -
BaRaSC - zdjęcie BaRaSC 20.08.2016

Stary i co mi to da?

 

@EDIT

 

to zadziała?

public ham_td(this, idinflict, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
                if(this == idattacker)
                                return 1;
                if(get_user_team(this) == get_user_team(idattacker))
                                return 1;
                if(!idattacker)
                                return 1;
                
                if(get_user_team(idattacker) == 1)
                quest_add_status(idattacker, qHandle1, floatround(damage));
                return 1;
}

Użytkownik BaRaSC edytował ten post 20.08.2016 11:00
Odpowiedz

  • +
  • -
dredek - zdjęcie dredek 21.08.2016

 

Stary i co mi to da?

 

@EDIT

 

to zadziała?

public ham_td(this, idinflict, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
                if(this == idattacker)
                                return 1;
                if(get_user_team(this) == get_user_team(idattacker))
                                return 1;
                if(!idattacker)
                                return 1;
                
                if(get_user_team(idattacker) == 1)
                quest_add_status(idattacker, qHandle1, floatround(damage));
                return 1;
}

 

To zależy co chcesz uzyskać bo na chwile obecną jeśli warunek

if(get_user_team(idattacker) == 1)

zostanie spełniony to wykona się

quest_add_status(idattacker, qHandle1, floatround(damage));
Odpowiedz

  • +
  • -
BaRaSC - zdjęcie BaRaSC 22.08.2016

 

 

Stary i co mi to da?

 

@EDIT

 

to zadziała?

public ham_td(this, idinflict, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
                if(this == idattacker)
                                return 1;
                if(get_user_team(this) == get_user_team(idattacker))
                                return 1;
                if(!idattacker)
                                return 1;
                
                if(get_user_team(idattacker) == 1)
                quest_add_status(idattacker, qHandle1, floatround(damage));
                return 1;
}

 

To zależy co chcesz uzyskać bo na chwile obecną jeśli warunek

if(get_user_team(idattacker) == 1)

zostanie spełniony to wykona się

quest_add_status(idattacker, qHandle1, floatround(damage));

O to mi chodziło, do zamknięcia. Zawsze najprostsze rozwiązania przychodzą najpóźniej, też tak macie?

Odpowiedz