Obrażenia zależne od statystyk
Damian3k
18.08.2016
Witam!
Chciałbym, aby ktoś wyjaśnił mi jak zrobić np. żeby klasa zadawała obrażenia : obrażenia+INT, obrażenia+0,3INT, albo była niewidziałna: 255-0,2KON.
Toldi
18.08.2016
Tak od rana już pić. Nic z tego nie rozumiem co ty napisałeś "albo była niewidziałna: 255-0,2KON." Co ci chodzi po głowie?
rzeznik9871
18.08.2016
ja go rozumiem nie wiem co macie za problem :v
jezeli chodzi o obrazenia
public TakeDamagePre(this, inflictor, attacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_alive(this) || !is_user_alive(attacker) || !ma_klase[attacker]) return HAM_IGNORED new Float:nowy_dmg=float(cod_get_user_intelligence(attacker,1,1,0))*0.3+damage SetHamParamFloat(4,nowy_dmg) return HAM_HANDLED }