←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
Obrażenia zależne od statystyk

  • +
  • -
Damian3k's Photo Damian3k 18.08.2016

Witam!

Chciałbym, aby ktoś wyjaśnił mi jak zrobić np. żeby klasa zadawała obrażenia : obrażenia+INT, obrażenia+0,3INT, albo była niewidziałna: 255-0,2KON.

 

Quote

  • +
  • -
Toldi's Photo Toldi 18.08.2016

Tak od rana już pić. Nic z tego nie rozumiem co ty napisałeś "albo była niewidziałna: 255-0,2KON." Co ci chodzi po głowie?  

Quote

  • +
  • -
heniu1111's Photo heniu1111 18.08.2016

Jaśniej kolego c: 

Quote

  • +
  • -
rzeznik9871's Photo rzeznik9871 18.08.2016

ja go rozumiem nie wiem co macie za problem :v

jezeli chodzi o obrazenia 

public TakeDamagePre(this, inflictor, attacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_alive(this) || !is_user_alive(attacker) || !ma_klase[attacker])
		return HAM_IGNORED
		
	new Float:nowy_dmg=float(cod_get_user_intelligence(attacker,1,1,0))*0.3+damage
	SetHamParamFloat(4,nowy_dmg)
	
	return HAM_HANDLED
}
Quote

  • +
  • -
BaRaSC's Photo BaRaSC 18.08.2016

To teraz o co chodz o niewidzialność koń 

Quote