←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Sprawdzanie odleglosci miedzy entem a pozo...

  • +
  • -
Linux' - zdjęcie Linux' 12.08.2016

Szukam gotowej funkcji dzięki ktorej sprawdze czy ent znajduje sie w okreslonej odleglosci od reszty bytow. Inaczej mowiac, chodzi o taki gotowy stock funkcji register_touch ktory bedzie mozna zamiescic np w thinku bez koniecznosci rejestracji dotyku. Nie interesuje mnie sprawdzanie odleglosci przez porownywanie classname, myslalem raczej o zastosowaniu xs lub get trace. Jezeli ma ktos jakis pomysl to slucham.

 

Funkcja ma reagowac na wszystkie byty, wraz z graczmi i nie korzystac z engine.

Odpowiedz

  • +
  • -
Master Yoga - zdjęcie Master Yoga 13.08.2016

Nie interesuje mnie sprawdzanie odleglosci przez porownywanie classname,

To główny powód dla którego nie chcesz użyć Engine ?

Bo z tego co pamiętam, Engine oferuję funkcję zwracająca id wszystkich bytów w danym promieniu od określonego położenia, także nie musiałbyś bawić się w porównywanie "classname".
Odpowiedz

  • +
  • -
Linux' - zdjęcie Linux' 13.08.2016

 

Nie interesuje mnie sprawdzanie odleglosci przez porownywanie classname,

To główny powód dla którego nie chcesz użyć Engine ?

Bo z tego co pamiętam, Engine oferuję funkcję zwracająca id wszystkich bytów w danym promieniu od określonego położenia, także nie musiałbyś bawić się w porównywanie "classname".

 

 

Tak wiem o tym. Engine nie chcialbym uzywac poniewaz w ogole nie korzystam z tego modulu.

Odpowiedz