Sprawdzanie odleglosci miedzy entem a pozo...
Linux'
12.08.2016
Szukam gotowej funkcji dzięki ktorej sprawdze czy ent znajduje sie w okreslonej odleglosci od reszty bytow. Inaczej mowiac, chodzi o taki gotowy stock funkcji register_touch ktory bedzie mozna zamiescic np w thinku bez koniecznosci rejestracji dotyku. Nie interesuje mnie sprawdzanie odleglosci przez porownywanie classname, myslalem raczej o zastosowaniu xs lub get trace. Jezeli ma ktos jakis pomysl to slucham.
Funkcja ma reagowac na wszystkie byty, wraz z graczmi i nie korzystac z engine.
Master Yoga
13.08.2016
To główny powód dla którego nie chcesz użyć Engine ?Nie interesuje mnie sprawdzanie odleglosci przez porownywanie classname,
Bo z tego co pamiętam, Engine oferuję funkcję zwracająca id wszystkich bytów w danym promieniu od określonego położenia, także nie musiałbyś bawić się w porównywanie "classname".
Linux'
13.08.2016
To główny powód dla którego nie chcesz użyć Engine ?Nie interesuje mnie sprawdzanie odleglosci przez porownywanie classname,
Bo z tego co pamiętam, Engine oferuję funkcję zwracająca id wszystkich bytów w danym promieniu od określonego położenia, także nie musiałbyś bawić się w porównywanie "classname".
Tak wiem o tym. Engine nie chcialbym uzywac poniewaz w ogole nie korzystam z tego modulu.