Witam.
Czy jest możliwość dodania tekstu:
- "Nie udało Ci się ulepszyć"
Do tej pozycji:
szansa=random_num(1, 4); if(szansa==1) { poziom_runy_gracza[id]++; }
Użytkownik 1stADXionC edytował ten post 07.08.2016 13:14
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 07.08.2016 13:10
Witam.
Czy jest możliwość dodania tekstu:
- "Nie udało Ci się ulepszyć"
Do tej pozycji:
szansa=random_num(1, 4); if(szansa==1) { poziom_runy_gracza[id]++; }
Użytkownik 1stADXionC edytował ten post 07.08.2016 13:14
DiabloMod - 10%
COD:MW3 - BETATESTY
Napisano 07.08.2016 14:34
szansa=random_num(1, 4); if(szansa==1) { poziom_runy_gracza[id]++; } else { client_print(id, print_chat, "Nie udało Ci się ulepszyć" ) }
★ HTML ★ CSS ★ JAVASCRIPT ★ AJAX ★ JQUERY ★ PHP ★ C++ ★ PAWN ★ SQL ★ Objective-C++
Napisano 09.08.2016 11:45
szansa=random_num(1, 4); if(szansa==1) { poziom_runy_gracza[id]++; } else { client_print(id, print_chat, "Nie udało Ci się ulepszyć" ) }
Czyli dobrze zrobiłem:
case 0: { if(runa_gracza[id]) { if(zloto >= 15) { if(poziom_runy_gracza[id]<3) { zloto -= 15; szansa=random_num(1, 4); if(szansa==1) { poziom_runy_gracza[id]++; ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW3]^x01 Uleprzyles rune na poziom:^x04 %i!", poziom_runy_gracza[id]); } else ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW3]^x01 Nie udalo Ci sie ulepszyc!"); } else { ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW3]^x01 Masz maksymalny poziom runy!"); } } else ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW3]^x01 Masz za malo zlota!"); } else ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW3]^x01 Najpierw zdobadz rune!"); }
DiabloMod - 10%
COD:MW3 - BETATESTY
Napisano 28.08.2016 04:38
Nie zrobiłeś tego dobrze ponieważ skąd plugin ma wiedzieć o co ci chodzi z tą runą i co kiedy ma wyświetlić, musisz to zrobić tak
case 0: { if(runa_gracza[id]) { if(zloto >= 15) { if(poziom_runy_gracza[id]<3) { zloto -= 15; szansa=random_num(1, 4); if(szansa==1) { poziom_runy_gracza[id]++; ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW3]^x01 Uleprzyles rune na poziom:^x04 %i!", poziom_runy_gracza[id]); } else ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW3]^x01 Nie udalo Ci sie ulepszyc!"); } else if(get_user_runa(id) == 200) // nie wiem jak to tam jest musisz sam dostosowac { ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW3]^x01 Masz maksymalny poziom runy!"); } } else if(get_user_runa(id) <200) ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW3]^x01 Masz za malo zlota!"); } else if(get_user_runa(id) < 100) ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW3]^x01 Najpierw zdobadz rune!"); }
też nie jestem pewien bo jest 5:40, ale wydaje mi sie że tak będzie poprawnie
Napisano 29.08.2016 18:04
Nie zrobiłeś tego dobrze ponieważ skąd plugin ma wiedzieć o co ci chodzi z tą runą i co kiedy ma wyświetlić, musisz to zrobić tak
case 0: { if(runa_gracza[id]) { if(zloto >= 15) { if(poziom_runy_gracza[id]<3) { zloto -= 15; szansa=random_num(1, 4); if(szansa==1) { poziom_runy_gracza[id]++; ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW3]^x01 Uleprzyles rune na poziom:^x04 %i!", poziom_runy_gracza[id]); } else ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW3]^x01 Nie udalo Ci sie ulepszyc!"); } else if(get_user_runa(id) == 200) // nie wiem jak to tam jest musisz sam dostosowac { ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW3]^x01 Masz maksymalny poziom runy!"); } } else if(get_user_runa(id) <200) ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW3]^x01 Masz za malo zlota!"); } else if(get_user_runa(id) < 100) ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW3]^x01 Najpierw zdobadz rune!"); }też nie jestem pewien bo jest 5:40, ale wydaje mi sie że tak będzie poprawnie
1. Mógłbyś mi wytłumaczyć to:
2. Nie wyświetla tego tekstu:
3. Nie zabiera złota za ulepszanie
4. Czy jest możliwość zrobienie, że gdy ulepszamy z poziomu pierwszego na drugi to jest 50% szansy na ulepszenie, a gdy ulepszamy z drugiego na trzeci poziom to mamy 25% na ulepszenie?
szansa=random_num(1, 4); if(szansa==1) { poziom_runy_gracza[id]++; ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW3]^x01 Uleprzyles rune na poziom:^x04 %i!", poziom_runy_gracza[id]); } else ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW3]^x01 Nie udalo Ci sie ulepszyc!");
Użytkownik 1stADXionC edytował ten post 29.08.2016 18:05
DiabloMod - 10%
COD:MW3 - BETATESTY
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych