←  Prośby o modyfikacje silników/klas/perków

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Silnik
Modyfikacja silnika

  • +
  • -
Toldi - zdjęcie Toldi 03.08.2016

Siema.

 

Mam taką małą prośbę. Otóż chodzi zeby pierwszy byl lvl a potem nazwa klasy. Mi wywala błędy i nw co jest źle.

Załączone pliki

Odpowiedz

Gmailek - zdjęcie Gmailek 03.08.2016

Taka sztuka przelozyc zmienne? 

 

Pewnie nic nie zrobiles w tym silniku, a dopisales sie do autora hmmm

.amxx

http://www36.zippysh...4c05a/file.html

.sma

http://www36.zippysh...YI4Fh/file.html

Odpowiedz

  • +
  • -
Toldi - zdjęcie Toldi 03.08.2016

Taka sztuka przelozyc zmienne? 

 

Pewnie nic nie zrobiles w tym silniku, a dopisales sie do autora hmmm

.amxx

http://www36.zippysh...4c05a/file.html

.sma

http://www36.zippysh...YI4Fh/file.html

Otoz robilem tak jak piszesz ale i tak wywalało błąd a co do autorstwa to gdybym nic w nim nie zmieniał to bym się nie dopisywał żeby sie chwalić przed innymi kogoś pracą.

 

Można wiedzieć gdzie to zmieniałeś bo ja to robiłem w "Zarejestruj klase"

 

I coś to nie działa dzieje się to że po wybraniu klasy nie ma tej klasy mądralo. 


Użytkownik Toldi edytował ten post 03.08.2016 20:29
Odpowiedz

Gmailek - zdjęcie Gmailek 03.08.2016

 

Taka sztuka przelozyc zmienne? 

 

Pewnie nic nie zrobiles w tym silniku, a dopisales sie do autora hmmm

.amxx

http://www36.zippysh...4c05a/file.html

.sma

http://www36.zippysh...YI4Fh/file.html

Otoz robilem tak jak piszesz ale i tak wywalało błąd a co do autorstwa to gdybym nic w nim nie zmieniał to bym się nie dopisywał żeby sie chwalić przed innymi kogoś pracą.

 

Można wiedzieć gdzie to zmieniałeś bo ja to robiłem w "Zarejestruj klase"

 

 

Chlopie, jezeli nie wiesz jak dodac frakcje i dobrze zmienic zmienne to nic na pewno nie zrobiles w tym silniku. 'Izcon dodaje 1-2 linijki i juz sie podpisuje pod autora, ty pewnie tez tak zrobiles

Odpowiedz

  • +
  • -
Toldi - zdjęcie Toldi 03.08.2016

 

 

Taka sztuka przelozyc zmienne? 

 

Pewnie nic nie zrobiles w tym silniku, a dopisales sie do autora hmmm

.amxx

http://www36.zippysh...4c05a/file.html

.sma

http://www36.zippysh...YI4Fh/file.html

Otoz robilem tak jak piszesz ale i tak wywalało błąd a co do autorstwa to gdybym nic w nim nie zmieniał to bym się nie dopisywał żeby sie chwalić przed innymi kogoś pracą.

 

Można wiedzieć gdzie to zmieniałeś bo ja to robiłem w "Zarejestruj klase"

 

 

Chlopie, jezeli nie wiesz jak dodac frakcje i dobrze zmienic zmienne to nic na pewno nie zrobiles w tym silniku. 'Izcon dodaje 1-2 linijki i juz sie podpisuje pod autora, ty pewnie tez tak zrobiles

 

Nie mądruj się tak czego ty nie umiesz bo ta twoja przeróbka nie działa. A co do frakcji to już sb poradziłem geniuszu.


Użytkownik Toldi edytował ten post 03.08.2016 20:32
Odpowiedz

  • +
  • -
Dziobak? - zdjęcie Dziobak? 03.08.2016

 

 

 

Taka sztuka przelozyc zmienne? 

 

Pewnie nic nie zrobiles w tym silniku, a dopisales sie do autora hmmm

.amxx

http://www36.zippysh...4c05a/file.html

.sma

http://www36.zippysh...YI4Fh/file.html

Otoz robilem tak jak piszesz ale i tak wywalało błąd a co do autorstwa to gdybym nic w nim nie zmieniał to bym się nie dopisywał żeby sie chwalić przed innymi kogoś pracą.

 

Można wiedzieć gdzie to zmieniałeś bo ja to robiłem w "Zarejestruj klase"

 

 

Chlopie, jezeli nie wiesz jak dodac frakcje i dobrze zmienic zmienne to nic na pewno nie zrobiles w tym silniku. 'Izcon dodaje 1-2 linijki i juz sie podpisuje pod autora, ty pewnie tez tak zrobiles

 

Nie mądruj się tak czego ty nie umiesz bo ta twoja przeróbka nie działa. A co do frakcji to już sb poradziłem geniuszu.

 

 

Kolego, nie opisałeś dokładnie swojego problemu to jak ma ci ktoś udzielić pomocy ? gdzie chcesz aby pierw pokazywało level a potem nazwę klasy ?

Odpowiedz

  • +
  • -
RomanHardcor - zdjęcie RomanHardcor 04.08.2016

Dokładnie, gdzie mamy to zrobić??...

 

Tu

	if(!HudGracza[id][Typ])
	{
		set_hudmessage(HudGracza[id][R], HudGracza[id][G], HudGracza[id][B], float(HudGracza[id][X])/100,float(HudGracza[id][Y])/100, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
		ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Godzina : %s]^n[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i (%0.1f%%)]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Zdrowie : %d]^n[KillStreak : x%d]^n[DeathStreak : x%d]^n[Monety : %i]^n[Forum : %s]",
		Time, nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], hp, licznik_zabiccod[id], licznik_smiercicod[id], player_coins[id], forum);
	}
	else
	{
		set_hudmessage(HudGracza[id][R], HudGracza[id][G], HudGracza[id][B], float(HudGracza[id][X])/100,float(HudGracza[id][Y])/100, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
		ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Poziom : %i (%0.1f%%)]^n[Perk : %s]^n[Zdrowie : %d]^n[Monety : %i]^n[Forum : HiperGame.pl]",
		nazwy_klas[klasa_gracza[id]], poziom_gracza[id], fProcent, nazwy_perkow[perk_gracza[id]], hp, player_coins[id]);
	}

Czy tu?...

		if(!HudGraczaO[id][Typ])
		{
			set_hudmessage(HudGraczaO[id][R], HudGraczaO[id][G], HudGraczaO[id][B], float(HudGraczaO[id][X])/100,float(HudGraczaO[id][Y])/100, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
			ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Godzina : %s^nNick : %s^nKlasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i (%0.1f%%)^nPoziom : %i^nPerk : %s^nZdrowie : %d^nKillStreak : x%d^nDeathStreak : x%d^nMonety : %i^nForum : %s",
			Time, name, nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), fProcent, poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]], hp2, licznik_zabiccod[target], licznik_smiercicod[target], player_coins[target], forum);
		}
		else
		{
			set_hudmessage(HudGraczaO[id][R], HudGraczaO[id][G], HudGraczaO[id][B], float(HudGraczaO[id][X])/100,float(HudGraczaO[id][Y])/100, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
			ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Godzina : %s^nNick : %s^nKlasa : %s^nPoziom : %i (%0.1f%%)^nPerk : %s^nZdrowie : %d^nMonety : %i^nForum : HiperGame.pl",
			Time, name, nazwy_klas[klasa_gracza[target]], poziom_gracza[target], fProcent, nazwy_perkow[perk_gracza[target]], hp2, player_coins[target]);
		}
		return PLUGIN_CONTINUE;

Nie opisałeś czy ktoś ma widzieć to niżej czy osoba która gra.

 

Odpowiedz

  • +
  • -
Toldi - zdjęcie Toldi 04.08.2016

Przy wyborze klasy. Sorry że nie dopisałem od razu bo pisałem na szybko żeby przez ten czas kiedy mnie nie będzie ktoś być może pomógł mi rozwiązać problem. Gdy zamieniam zmienne w public Zarejestruj klase i oczywiście później ten tekst w "Klasa %s Poziom %i" zamieniam na odwrót to potem na serwerze przy wyborze klasy tej klasy po prostu nie ma tak jak bym jeszcze nie wybrał żadnej klasy. Szukałem w innych publicach ale nic tam nie widzę żeby coś dotyczyło o kolejności wyświetlania klasy i poziomu. Próbowałem każdej możliwej konfiguracji oczywiście na moje doświadczenie w pawnie ale i tak coś jest źle i już sam nw czemu.

Odpowiedz

  • +
  • -
Toldi - zdjęcie Toldi 10.08.2016

Ok już sb poradziłem temat do zamknięcia. :)

Odpowiedz