Perk dodający za killa xp+lvl/2
Najlepsza odpowiedź vanillah 23.07.2016 09:50
public Death(id) { new attacker = read_data(1); new xp = (10+(cod_get_user_level(attacker))/2); if(!is_user_connected(attacker)) return PLUGIN_CONTINUE; if(!ma_perk[attacker]) return PLUGIN_CONTINUE; if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker)) cod_set_user_xp(attacker, cod_get_user_xp(attacker)+xp); ColorChat(attacker, GREEN, "Otrzymales ^x03+%i^x01 dodatkowe expa za fraga!", xp) return PLUGIN_CONTINUE; }Przejdź do postu
KtosNieznany
22.07.2016
Mam pytanie, zaczynam się tak bawić amxx i nie wiem co robię tutaj źle. Chciałem by gracz po zabiciu przeciwnika otrzymał 10xp+lvl/2, lecz w colorchate ukazuje się tylko 10xp a xp w ogole sie nie dodaje ;/ Wiem, pewnie jest to banalne ale ja jestem jeszcze na to za głupi
Kod perku
#include <amxmodx> #include <codmod> #include <fun> #include <ColorChat> new bool:ma_perk[33]; new const perk_name[] = "Blessing Of Godd"; new const perk_desc[] = "Po kazdym fragow otrzymujesz dodatkowe 10 xp | +LVL/2 |"; public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "Chris") cod_register_perk(perk_name, perk_desc); register_event("DeathMsg", "Death", "ade"); } public cod_perk_enabled(id) { ma_perk[id] = true; } public cod_perk_disabled(id) { ma_perk[id] = false; } public Death(id) { new attacker = read_data(1); new xp = (10+cod_get_user_level(id)/2); if(!is_user_connected(attacker)) return PLUGIN_CONTINUE; if(!ma_perk[attacker]) return PLUGIN_CONTINUE; if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker)) cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+(10+cod_get_user_level(id)/2)); ColorChat(id, GREEN, "Otrzymales ^x03+%i^x01 dodatkowe expa za fraga!", xp) return PLUGIN_CONTINUE; }
witek95
23.07.2016
O to ci chodzi?
#include <amxmodx> #include <codmod> #include <fakemeta> new const perk_name[] = "Blessing Of Godd"; new const perk_desc[] = "Po kazdym fragow otrzymujesz dodatkowe 10 xp | +LVL/2 |."; new bool:ma_perk[33]; public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "Obito"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc); register_event("DeathMsg", "Death", "ade"); } public cod_perk_enabled(id) ma_perk[id] = true; public cod_perk_disabled(id) ma_perk[id] = false; public Death(id) { new attacker = read_data(1); if(!is_user_connected(attacker)) return PLUGIN_CONTINUE; if(!ma_perk[attacker]) return PLUGIN_CONTINUE; if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker)) cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+10); return PLUGIN_CONTINUE; }
tytusek
23.07.2016
public Death(id)
{
new attacker = read_data(1);new id = read_data(2);
new xp = (10+cod_get_user_level(id))/2;if(!is_user_connected(attacker))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(!ma_perk[attacker])
return PLUGIN_CONTINUE;
if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker))
cod_set_user_xp(attacker, cod_get_user_xp(attacker)+xp);
ColorChat(attacker, GREEN, "Otrzymales ^x03+%i^x01 dodatkowe expa za fraga!", xp)
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Najlepsza odpowiedź
vanillah
23.07.2016
public Death(id) { new attacker = read_data(1); new xp = (10+(cod_get_user_level(attacker))/2); if(!is_user_connected(attacker)) return PLUGIN_CONTINUE; if(!ma_perk[attacker]) return PLUGIN_CONTINUE; if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker)) cod_set_user_xp(attacker, cod_get_user_xp(attacker)+xp); ColorChat(attacker, GREEN, "Otrzymales ^x03+%i^x01 dodatkowe expa za fraga!", xp) return PLUGIN_CONTINUE; }