←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
Perk dodający za killa xp+lvl/2


Najlepsza odpowiedź vanillah 23.07.2016 09:50

public Death(id)
{
new attacker = read_data(1);
new xp = (10+(cod_get_user_level(attacker))/2); 
if(!is_user_connected(attacker))
return PLUGIN_CONTINUE;
 
if(!ma_perk[attacker])
return PLUGIN_CONTINUE;
 
if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker))
cod_set_user_xp(attacker, cod_get_user_xp(attacker)+xp);
 
ColorChat(attacker, GREEN, "Otrzymales ^x03+%i^x01 dodatkowe expa za fraga!", xp)
 
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Przejdź do postu

  • +
  • -
KtosNieznany - zdjęcie KtosNieznany 22.07.2016

Mam pytanie, zaczynam się tak bawić amxx i nie wiem co robię tutaj źle. Chciałem by gracz po zabiciu przeciwnika otrzymał 10xp+lvl/2, lecz w colorchate ukazuje się tylko 10xp a xp w ogole sie nie dodaje ;/ Wiem, pewnie jest to banalne ale ja jestem jeszcze na to za głupi 

 

Kod perku

 

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <ColorChat>
 
new bool:ma_perk[33];
 
new const perk_name[] = "Blessing Of Godd";
new const perk_desc[] = "Po kazdym fragow otrzymujesz dodatkowe 10 xp | +LVL/2 |";
 
public plugin_init() 
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "Chris")
 
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
 
register_event("DeathMsg", "Death", "ade");
}
 
public cod_perk_enabled(id)
{
ma_perk[id] = true;
}
 
public cod_perk_disabled(id)
{
ma_perk[id] = false;
}
 
public Death(id)
{
new attacker = read_data(1);
new xp = (10+cod_get_user_level(id)/2); 
if(!is_user_connected(attacker))
return PLUGIN_CONTINUE;
 
if(!ma_perk[attacker])
return PLUGIN_CONTINUE;
 
if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker))
cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+(10+cod_get_user_level(id)/2));
 
ColorChat(id, GREEN, "Otrzymales ^x03+%i^x01 dodatkowe expa za fraga!", xp)
 
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Odpowiedz

  • +
  • -
witek95 - zdjęcie witek95 23.07.2016

O to ci chodzi?
 
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
 
new const perk_name[] = "Blessing Of Godd";
new const perk_desc[] = "Po kazdym fragow otrzymujesz dodatkowe 10 xp | +LVL/2 |.";
 
new bool:ma_perk[33];
 
public plugin_init() 
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "Obito");
 
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
 
register_event("DeathMsg", "Death", "ade");
}
 
public cod_perk_enabled(id)
ma_perk[id] = true;
 
public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;
 
public Death(id)
{
new attacker = read_data(1);
if(!is_user_connected(attacker))
return PLUGIN_CONTINUE;
 
if(!ma_perk[attacker])
return PLUGIN_CONTINUE;
 
if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker))
cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+10);
 
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Odpowiedz

  • +
  • -
tytusek - zdjęcie tytusek 23.07.2016

public Death(id)
{
new attacker = read_data(1);

new id = read_data(2);
new xp = (10+cod_get_user_level(id))/2;

if(!is_user_connected(attacker))
return PLUGIN_CONTINUE;
 
if(!ma_perk[attacker])
return PLUGIN_CONTINUE;
 
if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker))
cod_set_user_xp(attacker, cod_get_user_xp(attacker)+xp);
 
ColorChat(attacker, GREEN, "Otrzymales ^x03+%i^x01 dodatkowe expa za fraga!", xp)
 
return PLUGIN_CONTINUE;
}

Odpowiedz

  • +
  • -
Najlepsza odpowiedź vanillah - zdjęcie vanillah 23.07.2016

public Death(id)
{
new attacker = read_data(1);
new xp = (10+(cod_get_user_level(attacker))/2); 
if(!is_user_connected(attacker))
return PLUGIN_CONTINUE;
 
if(!ma_perk[attacker])
return PLUGIN_CONTINUE;
 
if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker))
cod_set_user_xp(attacker, cod_get_user_xp(attacker)+xp);
 
ColorChat(attacker, GREEN, "Otrzymales ^x03+%i^x01 dodatkowe expa za fraga!", xp)
 
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Odpowiedz

  • +
  • -
KtosNieznany - zdjęcie KtosNieznany 23.07.2016

Dzięki wielkie, już kapuje o co kaman :D ^^ Kolegi up działa ślicznie :D

Odpowiedz