Tworzenie entity na kordynatac x/y/z
Najlepsza odpowiedź Indoor 19.07.2016 19:54
Poradziłem sobie
new origin[3] = {1132803993, 1158221893, -1028132864} set_pev(ent,pev_origin,origin)
Kordynaty pobieram poprzez "pev(id,pev_origin,origin)" po czym zapisuje je do pliku .txt a potem dodaje do .sma
Przejdź do postu
Indoor
19.07.2016
Siemka, mam pytanie/problem chcę stworzyć entite(totem) który będzie się respił na mapie "de_dust2" na takich kordynatach:
X: -1775 Y: 68 Z: 976
(Jest to w trupie w ciemni)No i problem w tym, że mi nic nie działa próbowałem tak:
new Float:origins[3]; origin[0] = -1775 //x origin[1] = -68 //y origin[2] = -976 //z set_pev(entit,pev_origin,origin)
NoLiFeR
19.07.2016
Znegowałeś koordynat Y (-68)
I z..
Daj nam cały kod tworzenia totemu.
Użytkownik NoLiFeR edytował ten post 19.07.2016 02:05
Najlepsza odpowiedź
Indoor
19.07.2016
Poradziłem sobie
new origin[3] = {1132803993, 1158221893, -1028132864} set_pev(ent,pev_origin,origin)
Kordynaty pobieram poprzez "pev(id,pev_origin,origin)" po czym zapisuje je do pliku .txt a potem dodaje do .sma
Użytkownik Indoor edytował ten post 19.07.2016 19:55
NoLiFeR
19.07.2016
No.. Ale..
Takie koordynaty są grubo poza mapą.. :v zapewne pobrałeś floata do inta lub inta do floata.. Nie jest to poprawna wartość