←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Tworzenie entity na kordynatac x/y/z


Najlepsza odpowiedź Indoor 19.07.2016 19:54

Poradziłem sobie

new origin[3] = {1132803993, 1158221893, -1028132864}
set_pev(ent,pev_origin,origin)

Kordynaty pobieram poprzez "pev(id,pev_origin,origin)" po czym zapisuje je do pliku .txt a potem dodaje do .sma

Przejdź do postu

  • +
  • -
Indoor - zdjęcie Indoor 19.07.2016

Siemka, mam pytanie/problem chcę stworzyć entite(totem) który będzie się respił na mapie "de_dust2" na takich kordynatach: 

X: -1775 Y: 68 Z: 976

(Jest to w trupie w ciemni)No i problem w tym, że mi nic nie działa próbowałem tak:

new Float:origins[3];
origin[0] = -1775 //x
origin[1] = -68 //y
origin[2] = -976 //z
 
set_pev(entit,pev_origin,origin)
Odpowiedz

  • +
  • -
NoLiFeR - zdjęcie NoLiFeR 19.07.2016

Znegowałeś koordynat Y (-68)
I z..

Daj nam cały kod tworzenia totemu.


Użytkownik NoLiFeR edytował ten post 19.07.2016 02:05
Odpowiedz

  • +
  • -
Najlepsza odpowiedź Indoor - zdjęcie Indoor 19.07.2016

Poradziłem sobie

new origin[3] = {1132803993, 1158221893, -1028132864}
set_pev(ent,pev_origin,origin)

Kordynaty pobieram poprzez "pev(id,pev_origin,origin)" po czym zapisuje je do pliku .txt a potem dodaje do .sma


Użytkownik Indoor edytował ten post 19.07.2016 19:55
Odpowiedz

  • +
  • -
NoLiFeR - zdjęcie NoLiFeR 19.07.2016

No.. Ale..
Takie koordynaty są grubo poza mapą.. :v zapewne pobrałeś floata do inta lub inta do floata.. Nie jest to poprawna wartość :/

Odpowiedz