Jump to content


Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Posted Image Posted Image

Guest Message by DevFuse
 

Jak oddalić model broni?


  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic
5 replies to this topic

#1 rzeznik9871

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

  • Reputacja: 80
    Zaawansowany

  • Postów:260
Offline

Posted 21.06.2016 14:25

chodzi mi o taki efekt jak np maja zombie w zp (rece sa bardzo dlugie mimo ze standardowo model jest krótszy)

probowalem znalezc na internecie ale bez skutecznie pomyslalem tez ze moze zerkne w silnik zp ale jak zobaczylem ze zp ma 10k lini to sobie odpuściłem ktos zna jakis sposob na to?


  • +
  • -
  • 0

Cześć


#2 Epal

    I love Virtus.pro

  • Power User

  • Reputacja: 235
    Wszechwidzący

  • Postów:530
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Sanok
Offline

Posted 21.06.2016 19:35

musisz zdekompilować model i dodać do qc  to:

$origin 0.0 2.5 0.0

wtedy pozycja oczu w modelu cofnie się o 2.5 do tyłu (ta wartosć to tylko przykład mozesz dać mniej lub więcej)


  • +
  • -
  • 1

Jeśli czegoś potrzebujesz to Rozwiń spoiler:

Spoiler

                                              

 

#3 rzeznik9871

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

  • Reputacja: 80
    Zaawansowany

  • Postów:260
Offline

Posted 21.06.2016 20:17

musisz zdekompilować model i dodać do qc  to:

$origin 0.0 2.5 0.0

wtedy pozycja oczu w modelu cofnie się o 2.5 do tyłu (ta wartosć to tylko przykład mozesz dać mniej lub więcej)

w zp jest to robione raczej przez plugin bo model rąk jest taki sam jak w biohazardzie (do biohazardu mi jest to potrzebne) ale jezeli jest to mozliwe do zrobienia z poziomu edycji  modelu to moze by bylo prosciej. moglbys mi to zrobic? jezeli chodzi o modele to kompletnie nie mam pojecia jak to zdekompliwac itd a z tego co kojarze to sie calkiem na tym znasz

 

http://speedy.sh/Af8...nife-zombie.mdl


Edited by rzeznik9871, 21.06.2016 20:19.

  • +
  • -
  • 0

Cześć


#4 Epal

    I love Virtus.pro

  • Power User

  • Reputacja: 235
    Wszechwidzący

  • Postów:530
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Sanok
Offline

Posted 21.06.2016 20:48

dobra oddaliłem ci go maksymalnie jeśli byś chciał jescze dalej to musiał bym troche wydłużyć model

Attached Files


  • +
  • -
  • 1

Jeśli czegoś potrzebujesz to Rozwiń spoiler:

Spoiler

                                              

 

#5 rzeznik9871

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

  • Reputacja: 80
    Zaawansowany

  • Postów:260
Offline

Posted 21.06.2016 21:09

wielkie dzięki mozna zamknac


  • +
  • -
  • 0

Cześć


#6 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

  • Reputacja: 549
    Wszechwiedzący

  • Postów:1,501
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Posted 22.06.2016 08:33

Poczytaj o fov.


  • +
  • -
  • 1

b35020692_qesnxqa.png





  


1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Coinsy CSGOPolygon Za SMS, PSC , Przelew - CoinSell.pro
Skiny do CS:GO za SMS, PSC, Przelew - CSGOPaka.com
Automatyczny Bot Levelowania Steam - LVLUPSteam.com
CSGO Gambling Sites and Free Betting Codes - DreamCodes.gg

Sign In