Pytanie dotyczące menu
1stADXionC
13.06.2016
Witam, stworzyłem menu i chce z niego wywalić opcje "Exit"
public OpisRuny(id, runa, wartosc) { hud_znika[id]=1; new opis_runy[MAX_WIELKOSC_OPISU]; new losowa_wartosc[15]; if(wartosc > -1) num_to_str(wartosc, losowa_wartosc, 14); else format(losowa_wartosc, charsmax(losowa_wartosc), "%i-%i", min_wartosci_runy[runa], max_wartosci_runy[runa]); format(opis_runy, charsmax(opis_runy), opisy_runy[runa]); replace_all(opis_runy, charsmax(opis_runy), "LW", losowa_wartosc); new czasjaki,minuty,godziny czasjaki = wytrzymalosc_runy[id] godziny = czasjaki/3600 minuty= (wytrzymalosc_runy[id]-godziny*3600)/60 new Time[128] if (godziny>= 1) { format(Time, charsmax(Time), "%d godzin. ",godziny) } if (minuty>= 1) { format(Time, charsmax(Time), "%d minut. ", minuty) } new tytul[128], ulepszanie[64], przedluzanie[64], wyjscie[64]; format(tytul, charsmax(tytul), "\yRuna:\w %s^n\yCzas Do Konca:\w %s^n\yPoziom rozwoju:\w 1^n\ySpecyfikacja:\w %s", nazwy_runy[runa], Time, opis_runy); format(ulepszanie, charsmax(ulepszanie), "\wUlepsz rune\r [\y 150 Zlota\r ]"); format(przedluzanie, charsmax(przedluzanie), "\wPrzedluz dzialanie\r [\y 60 Zlota\r ]"); format(wyjscie, charsmax(wyjscie), "\wWyjdz"); new menu = menu_create(tytul, "runa_handle"); menu_additem(menu, ulepszanie); menu_additem(menu, przedluzanie); menu_addblank(menu, 2); menu_additem(menu, wyjscie); menu_setprop(menu, MPROP_NUMBER_COLOR, "\y"); menu_display(id, menu); }
Linux'
14.06.2016
Typ sposobem, tworzonego menu tego nie dokonasz. Musisz stworzyc menu tzn, starym sposobem. Wiecej o tym tu: https://amxx.pl/topi...tworzenie-menu/
1stADXionC
14.06.2016
Mam problemy podczas kompilacji:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler. Copyright (c) 1997-2013 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team Error: Argument type mismatch (argument 4) on line 616 Warning: Loose indentation on line 617 1 Error. Could not locate output file C:\Users\1stADXionC\Desktop\AleLulaaaa\cod\scripting\cod_silnik.amx (compile failed).
public OpisRuny(id, runa, wartosc) { hud_znika[id]=1; new opis_runy[MAX_WIELKOSC_OPISU]; new losowa_wartosc[15]; if(wartosc > -1) num_to_str(wartosc, losowa_wartosc, 14); else format(losowa_wartosc, charsmax(losowa_wartosc), "%i-%i", min_wartosci_runy[runa], max_wartosci_runy[runa]); format(opis_runy, charsmax(opis_runy), opisy_runy[runa]); replace_all(opis_runy, charsmax(opis_runy), "LW", losowa_wartosc); new czasjaki,minuty,godziny czasjaki = wytrzymalosc_runy[id] godziny = czasjaki/3600 minuty= (wytrzymalosc_runy[id]-godziny*3600)/60 new Time[128] if (godziny>= 1) { format(Time, charsmax(Time), "%d godzin. ",godziny) } if (minuty>= 1) { format(Time, charsmax(Time), "%d minut. ", minuty) } show_menu(id, MYMENU_KEYS, "\yRuna:\w %s^n\yCzas Do Konca:\w %s^n\yPoziom rozwoju:\w 1^n\ySpecyfikacja:\w %s^nw1. \wUlepsz rune\r [\y 150 Zlota\r ]^n^t2. \wPrzedluz dzialanie\r [\y 60 Zlota\r ]", nazwy_runy[runa], Time, opis_runy, -1, "opisruny"); return PLUGIN_HANDLED; }
Użytkownik 1stADXionC edytował ten post 14.06.2016 12:59
Robiin
14.06.2016
Warning: Loose indentation on line 617
Oznacza złą tabulację (czyli "spacja" w złym miejscu)
Error: Argument type mismatch (argument 4) on line 616
a tutaj podaj która to linijka 616, bo będzie w ten sposób łatwiej? ._.
Error: Argument type mismatch (argument 4) on line 616
1stADXionC
14.06.2016
show_menu(id, MYMENU_KEYS, "\yRuna:\w %s^n\yCzas Do Konca:\w %s^n\yPoziom rozwoju:\w 1^n\ySpecyfikacja:\w %s^nw1. \wUlepsz rune\r [\y 150 Zlota\r ]^n^t2. \wPrzedluz dzialanie\r [\y 60 Zlota\r ]", nazwy_runy[runa], Time, opis_runy, -1, "opisruny");
Amaroq
14.06.2016
Typ sposobem, tworzonego menu tego nie dokonasz
W nowym menu można to zrobić w bardzo prosty sposób.
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_NEVER);
1stADXionC
14.06.2016
Typ sposobem, tworzonego menu tego nie dokonasz
W nowym menu można to zrobić w bardzo prosty sposób.
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_NEVER);
Dzięki działa!
Lecz gdy, wybieram opcje "1", "2", "3" nic się nie dzieje.
public OpisRuny(id, runa, wartosc) { hud_znika[id]=1; new opis_runy[MAX_WIELKOSC_OPISU]; new losowa_wartosc[15]; if(wartosc > -1) num_to_str(wartosc, losowa_wartosc, 14); else format(losowa_wartosc, charsmax(losowa_wartosc), "%i-%i", min_wartosci_runy[runa], max_wartosci_runy[runa]); format(opis_runy, charsmax(opis_runy), opisy_runy[runa]); replace_all(opis_runy, charsmax(opis_runy), "LW", losowa_wartosc); new czasjaki,minuty,godziny czasjaki = wytrzymalosc_runy[id] godziny = czasjaki/3600 minuty= (wytrzymalosc_runy[id]-godziny*3600)/60 new Time[128] if (godziny>= 1) { format(Time, charsmax(Time), "%d godzin. ",godziny) } if (minuty>= 1) { format(Time, charsmax(Time), "%d minut. ", minuty) } new tytul[128], ulepszanie[64], przedluzanie[64], wyjscie[64]; format(tytul, charsmax(tytul), "\yRuna:\w %s^n\yCzas Do Konca:\w %s^n\yPoziom rozwoju:\w 1^n\ySpecyfikacja:\w %s", nazwy_runy[runa], Time, opis_runy); format(ulepszanie, charsmax(ulepszanie), "\wUlepsz rune\r [\y 150 Zlota\r ]"); format(przedluzanie, charsmax(przedluzanie), "\wPrzedluz dzialanie\r [\y 60 Zlota\r ]"); format(wyjscie, charsmax(wyjscie), "\wWyjdz"); new menu = menu_create(tytul, "runa_handle"); menu_additem(menu, ulepszanie); menu_additem(menu, przedluzanie); menu_addblank(menu, 2); menu_additem(menu, wyjscie); menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_NEVER); menu_setprop(menu, MPROP_NUMBER_COLOR, "\y"); menu_display(id, menu); } public runa_handle(id, menu, item) { hud_znika[id]=0; if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } switch(item) { case 0: { KomendaOpisRuny(id) } case 1: { KomendaOpisRuny(id); } case 2: { KomendaOpisRuny(id); } } return PLUGIN_HANDLED; }
Asiap
14.06.2016
Typ sposobem, tworzonego menu tego nie dokonasz. Musisz stworzyc menu tzn, starym sposobem. Wiecej o tym tu: https://amxx.pl/topi...tworzenie-menu/
bzdura
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_NEVER);
1stADXionC
15.06.2016
Typ sposobem, tworzonego menu tego nie dokonasz. Musisz stworzyc menu tzn, starym sposobem. Wiecej o tym tu: https://amxx.pl/topi...tworzenie-menu/
bzdura
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_NEVER);
"Exit" został już usunięty, lecz nie dziala klawisz "1", "2", "3".