←  Poradniki, Łatki oraz Pluginy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
CoD Weapon Zoom - Tworzenie nowych celowni...

  • +
  • -
Linux' - zdjęcie Linux' 08.06.2016

opis

Jest to prosty tut obrazujacy, sposob w jaki mozemy zmieniac weaponorigin w modelach broni. Przydaje nam sie to jezeli chcemy np dodac celowniki do pluginu cwz: https://amxx.pl/topi...weapon-zoom-15/.

 

konfiguracja

A wiec na poczatku musimy posiadac jakis model z przedrostkiem v_. Otwieramy go za pomoca programu Jed's Half-Lie Model Viewer a nastepnie decompilujemy nasz model. By to zrobic, musimy pierw skonfigurowac w poprawny sposob program, wskazujac lokalizacje do compilatora oraz decompilatora (Tools>Configure Tools i wskazujemy sciezki).

 

Okej, jezeli posiadamy juz zdekompilowany model, otwieramy jego plik .qc (Tools>Edit QC File, badz otwieramy go po prostu notatnikiem). Klikamy teraz w programie na zakladke "Weapon Origin" i zaznaczamy ptaszkiem "Show Crosshair". Nastepnie zmieniamy weaponorigin X/Y/Z na nasze wlasne. Po tej edycji musimy zapisac zmiany w naszym otwartym pliku qc. A wiec gdzies na gorze dodajemy $origin i wpisujemy wartosc x/y/z (np $origin 2.800000 1.000000 -1.000000). Juz wystarczy tylko nadpisac zmiany w pliku a nastepnie skompilowac plugin (Tools>Compile Model).

 

Jezeli zrobilismy wszystko w prawidlowy sposob, od teraz bedziemy mogli cieszyc sie naszym nowym celownikiem. Nizej wersja ilustrowana.

 

screenshot

Spoiler

 

download

Załączone pliki

Odpowiedz