public HookPlayerHurt(Handle:event, const String:name[], bool:dontBroadcast)[i]?>
{
new iUserId = GetEventInt(event, "userid");
new client = GetClientOfUserId(iUserId);
switch(klasa_gracza[client])
{
case Medyk:
{
if(g_hRegenTimer[client] == INVALID_HANDLE)
{
g_hRegenTimer[client] = CreateTimer(GetConVarFloat(g_Interval), Regenerate, client, TIMER_REPEAT);
}
}
}
}
public Action:Regenerate(Handle:timer, client)
{
if(IsPlayerAlive(client) && GetClientHealth(client))
{
for(new i = 1; i <= MaxClients; i++)
{
if(maksymalne_zdrowie_gracza[client] > GetClientHealth(client))
{
new heal = 1+maksymalna_inteligencja_gracza[client];
SetEntData(i, FindDataMapOffs(i, "m_iHealth"), GetClientHealth(i)+heal }
}
}
}
Problem w tym że po zabiciu przeciwnika każdy prócz mnie ma 0HP!!
Myślę że problem leży w GetClientHealth
Proszę o pomoc