Przeróbka pluginu licznik fragów
Aureliusz
02.06.2016
Witam proszę o przerobienie tego pluginu tak aby statystyki resetowały się dopiero po zmianie mapy ,a teraz resetują się po zginięciu
#include <amxmodx> #include <fun> new KILL[33],HS[33]; new SyncHudObj; public plugin_init() { register_plugin("Licznik Fragow", "1.0", "[H]ARDBO[T]"); register_event("DeathMsg", "eDeath", "a"); SyncHudObj = CreateHudSyncObj(); } public eDeath() { new headshot,attacker=read_data(1); new victim=read_data(2); headshot=read_data(3); KILL[attacker]++; if(headshot) HS[attacker]++; KILL[victim]=0; HS[victim]=0; return PLUGIN_CONTINUE; } public client_authorized(id) set_task(1.0,"ShowHud",id,_,_,"b"); public ShowHud(id) { set_hudmessage(52, 114, 53, 0.01, 0.89, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 1); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj,"Fragi:[%i]^nHS:[%i]^nRekord:[%i|%i]",KILL[id],HS[id],KILL[id],HS[id]); }
Załączone pliki
Master Yoga
02.06.2016
Witam proszę o przerobienie tego pluginu tak aby statystyki resetowały się dopiero po zmianie mapy ,a teraz resetują się po zginięciu
[spoiler]#include <amxmodx> #include <fun> new KILL[33],HS[33]; new SyncHudObj; public plugin_init() { register_plugin("Licznik Fragow", "1.0", "[H]ARDBO[T]"); register_event("DeathMsg", "eDeath", "a"); SyncHudObj = CreateHudSyncObj(); } public eDeath() { new headshot,attacker=read_data(1); new victim=read_data(2); headshot=read_data(3); KILL[attacker]++; if(headshot) HS[attacker]++; KILL[victim]=0; HS[victim]=0; return PLUGIN_CONTINUE; } public client_authorized(id) set_task(1.0,"ShowHud",id,_,_,"b"); public ShowHud(id) { set_hudmessage(52, 114, 53, 0.01, 0.89, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 1); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj,"Fragi:[%i]^nHS:[%i]^nRekord:[%i|%i]",KILL[id],HS[id],KILL[id],HS[id]); }[/spoiler]
Skoro statystyki się resetują to zapewne w którymś miejscu zostaje przypisana im wartość neutralna. Wyszukaj linie w pliku gdzie zmienne = 0.
Następnie, aby gracze nie posiadali statystyk innych graczy. Musisz wyzerowywać je w momencie gdy klient rozłącza się z serwerem.
W skrócie:
public client_disconnect(id) { KILL[id] = 0; HS[id] = 0; }
Aureliusz
02.06.2016
Ha ha ha kompletnie nie wiem co do mnie mówisz max moich możliwości to wrzucenie gotowego pluginu na serwer więc jeżeli byś mógł to poproszę już o poprawiony kod
vanillah
02.06.2016
#include <amxmodx> #include <fun> new KILL[33],HS[33]; new SyncHudObj; public plugin_init() { register_plugin("Licznik Fragow", "1.0", "[H]ARDBO[T]"); register_event("DeathMsg", "eDeath", "a"); SyncHudObj = CreateHudSyncObj(); } public eDeath() { new headshot,attacker=read_data(1); new victim=read_data(2); headshot=read_data(3); KILL[attacker]++; if(headshot) HS[attacker]++; KILL[victim]=0; HS[victim]=0; return PLUGIN_CONTINUE; } public client_authorized(id) set_task(1.0,"ShowHud",id,_,_,"b"); public client_disconnect(id){ KILL[id] = 0; HS[id] = 0; } public ShowHud(id) { set_hudmessage(52, 114, 53, 0.01, 0.89, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 1); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj,"Fragi:[%i]^nHS:[%i]^nRekord:[%i|%i]",KILL[id],HS[id],KILL[id],HS[id]); }
credits to master yoga
Master Yoga
02.06.2016
Czyli Kills[victim] = 0 i HS[victim] = 0 do wywalenia.
vanillah
02.06.2016
#include <amxmodx> #include <fun> new KILL[33],HS[33]; new SyncHudObj; public plugin_init() { register_plugin("Licznik Fragow", "1.0", "[H]ARDBO[T]"); register_event("DeathMsg", "eDeath", "a"); SyncHudObj = CreateHudSyncObj(); } public eDeath() { new headshot,attacker=read_data(1); new victim=read_data(2); headshot=read_data(3); KILL[attacker]++; if(headshot) HS[attacker]++; return PLUGIN_CONTINUE; } public client_authorized(id) set_task(1.0,"ShowHud",id,_,_,"b"); public client_disconnect(id){ KILL[id] = 0; HS[id] = 0; } public ShowHud(id) { set_hudmessage(52, 114, 53, 0.01, 0.89, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 1); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj,"Fragi:[%i]^nHS:[%i]^nRekord:[%i|%i]",KILL[id],HS[id],KILL[id],HS[id]); }
racja, tak to powinno wyglądać
karoles357
04.06.2016
A da się tak przerobić aby plugin zapisywał zabójstwa ale tak na zawsze czyli np.Gracz ma 5 fragów po zmianie mapy lub wyjściu i wejściu dalej miał te 5 fragów