←  Tutoriale

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CS:GO
[CoD Nowy] Przypisanie umiejetnosci uzycia...

  • +
  • -
Linux''s Photo Linux' 19.05.2016

W tym prostym tutorialu pokaże w jaki sposób przypisać użycie umiejętności klasy i itemu po naciśnięciu przycisku E.

 

Na początku otwieramy nasz silnik a następnie przechodzimy do public Action:UsunZadania(client) i gdzieś pod nim dodajemy:

public Action:OnPlayerRunCmd(client, &buttons, &impulse, Float:vel[3], Float:angles[3], &weapons)
{
	if(!IsValidClient(client) || !IsPlayerAlive(client))
		return Plugin_Continue;

	static bool:oldbuttons[65];
	if(!oldbuttons[client] && buttons & IN_USE)
	{
		UzyjKlasy(client, 0); // wymusza public odpowiadający za funkcje wywołującą forward użycia klasy
		UzyjItemu(client, 0); // wymusza public odpowiadający za funkcje wywołującą forward użycia itemu

		oldbuttons[client] = true;
	}
	else if(oldbuttons[client] && !(buttons & IN_USE))
		oldbuttons[client] = false;

	return Plugin_Continue;
}

teraz wystarczy już zapisać i ponownie skompilować silnik by cieszyć się dodatkiem.

 

 

 

Silnik wraz z paczką modyfikacji, można nabyć wyłącznie poprzez kontakt ze mną. Więcej o tym w sygnaturze.

Quote

  • +
  • -
andrzejkarakan's Photo andrzejkarakan 07.04.2018

Jest możliwość przypisania użycia umiejętności i perku na różne przyciski? Np. umiejętność klasy pod E, a perk pod H, chyba, że jest lepsze rozwiązanie :)

Quote