Jump to content


Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Posted Image Posted Image

Guest Message by DevFuse
 

Noktowizor


Best Answer rzeznik9871 , 13.05.2016 20:15

zamiast

give_item(id, "item_nvgs")

daj

cs_set_user_nvg(id,1)
Go to the full post


  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic
9 replies to this topic

#1 Aramis

    Życzliwy

  • Użytkownik

  • Reputacja: 1
    Nowy

  • Postów:28
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Posted 13.05.2016 20:03

Mam taki kod:

 

if(kasa2 >= 16000)
            {
                    cs_set_user_money(id, kasa2-16000);

                    give_item(id, "item_nvgs");

                    client_print(id, print_chat, "[MOD] Kupiles Noktowizor!");
                }        
                        
            else
                client_print(id, print_chat, "[MOD] Niestety, ale nie masz tyle pieniedzy.");
                }

 

Wszystko pięknie i ładnie, hajs odejmuje, ale niestety noktowizora do ekwipunku nie dodaje. Leo, why?


  • +
  • -
  • 0

#2 rzeznik9871

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

  • Reputacja: 80
    Zaawansowany

  • Postów:260
Offline

Posted 13.05.2016 20:15   Best Answer

zamiast

give_item(id, "item_nvgs")

daj

cs_set_user_nvg(id,1)

Edited by rzeznik9871, 13.05.2016 20:16.

  • +
  • -
  • 1

Cześć


#3 Robiin

    Godlike

  • Support Team

  • Reputacja: 1,108
    Super Hero

  • Postów:2,061
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Online

Posted 13.05.2016 20:36

Mam taki kod:

if(kasa2 >= 16000)
            {
                    cs_set_user_money(id, kasa2-16000);

                    give_item(id, "item_nvgs");

                    client_print(id, print_chat, "[MOD] Kupiles Noktowizor!");
                }        
                        
            else
                client_print(id, print_chat, "[MOD] Niestety, ale nie masz tyle pieniedzy.");
                }

Wszystko pięknie i ładnie, hajs odejmuje, ale niestety noktowizora do ekwipunku nie dodaje. Leo, why?

 

Polecam też sprawdzanie czy gracz jest żywy.

 

 

 

 

zamiast

give_item(id, "item_nvgs")

daj

cs_set_user_nvg(id,1)

Domyślam się że nie zadziała give_item, bo nie jest on ustawiony dla klasy coda?


  • +
  • -
  • 1

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.


#4 rzeznik9871

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

  • Reputacja: 80
    Zaawansowany

  • Postów:260
Offline

Posted 13.05.2016 20:44

 

Mam taki kod:

if(kasa2 >= 16000)
            {
                    cs_set_user_money(id, kasa2-16000);

                    give_item(id, "item_nvgs");

                    client_print(id, print_chat, "[MOD] Kupiles Noktowizor!");
                }        
                        
            else
                client_print(id, print_chat, "[MOD] Niestety, ale nie masz tyle pieniedzy.");
                }

Wszystko pięknie i ładnie, hajs odejmuje, ale niestety noktowizora do ekwipunku nie dodaje. Leo, why?

 

Polecam też sprawdzanie czy gracz jest żywy.

 

 

 

 

zamiast

give_item(id, "item_nvgs")

daj

cs_set_user_nvg(id,1)

Domyślam się że nie zadziała give_item, bo nie jest on ustawiony dla klasy coda?

 

To nie działa samo z siebie nie mam pojęcia czemu ktoś to dodał do tego tematu https://amxx.pl/topi...ive-item-speed/skoro biblioteka fun sypie błędem

L 05/13/2016 - 21:15:02: [FUN] Item "item_nvgs" failed to create

Możliwe że zadziała w fm ale nie sprawdzałem tego ja zawsze daje noktowizor przez cs_...


  • +
  • -
  • 0

Cześć


#5 Robiin

    Godlike

  • Support Team

  • Reputacja: 1,108
    Super Hero

  • Postów:2,061
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Online

Posted 13.05.2016 20:49

 

 

Mam taki kod:

if(kasa2 >= 16000)
            {
                    cs_set_user_money(id, kasa2-16000);

                    give_item(id, "item_nvgs");

                    client_print(id, print_chat, "[MOD] Kupiles Noktowizor!");
                }        
                        
            else
                client_print(id, print_chat, "[MOD] Niestety, ale nie masz tyle pieniedzy.");
                }

Wszystko pięknie i ładnie, hajs odejmuje, ale niestety noktowizora do ekwipunku nie dodaje. Leo, why?

 

Polecam też sprawdzanie czy gracz jest żywy.

 

 

 

 

zamiast

give_item(id, "item_nvgs")

daj

cs_set_user_nvg(id,1)

Domyślam się że nie zadziała give_item, bo nie jest on ustawiony dla klasy coda?

 

To nie działa samo z siebie nie mam pojęcia czemu ktoś to dodał do tego tematu https://amxx.pl/topi...ive-item-speed/skoro biblioteka fun sypie błędem

L 05/13/2016 - 21:15:02: [FUN] Item "item_nvgs" failed to create

Możliwe że zadziała w fm ale nie sprawdzałem tego ja zawsze daje noktowizor przez cs_...

 

 

 

give_item zawsze używałem w ruletce, z używaniem fun, ale zawsze działało. Miałem nadzieję że to przez klasy, w których nie ma określonych broni, a w nich noktowizora?


  • +
  • -
  • 0

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.


#6 rzeznik9871

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

  • Reputacja: 80
    Zaawansowany

  • Postów:260
Offline

Posted 13.05.2016 20:55

@asik hmm to ciekawe myślałem że to zwyczajnie nie działa i jest niedopatrzeniem w tamtym temacie ponieważ tak jak podałem wcześniej u mnie wyskakuje wyżej podany błąd tak czy inaczej cs_set_user_nvg powinno działać nawet w przypadku coda (choć nie jestem pewien)


  • +
  • -
  • 0

Cześć


#7 Robiin

    Godlike

  • Support Team

  • Reputacja: 1,108
    Super Hero

  • Postów:2,061
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Online

Posted 13.05.2016 21:03

@asik hmm to ciekawe myślałem że to zwyczajnie nie działa i jest niedopatrzeniem w tamtym temacie ponieważ tak jak podałem wcześniej u mnie wyskakuje wyżej podany błąd tak czy inaczej cs_set_user_nvg powinno działać nawet w przypadku coda (choć nie jestem pewien)

 

Ja mówię o tym, że jeżeli w klasie coda nie masz zadeklarowanej broni np. HE, a dodasz ją np. dla vipa, to gracz z tą klasą i vipem, nie będzie mógł korzystąć z HE, bo mu go usunie. I myślałem że na tym samym polega błąd z noktowizorem ^^

 

A cs_set_user_ngv moim zdaniem zadziała, bo nie działa w sposób taki że dodaje graczowi noktowizor, tylko mu go dodaje i włącza, a przynajmniej jakoś tak to rozumiem ^^


  • +
  • -
  • 0

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.


#8 Aramis

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

  • Reputacja: 1
    Nowy

  • Postów:28
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Posted 13.05.2016 21:51

Pomogę Wam - nie używam CODa, to osobny plugin sklepu :)

 

Zmiana opisana w pierwszym poście mi pomogła, plugin działa poprawnie, bardzo dziękuję.

 

Przy okazji pytanie - mam również plugin który na początku pozwala wybrać graczowi broń jaką chce posiadać. Jeśli jednak przeżyje, to zostaje mu broń, a menu pozwala mu wybrać inną, przez co nosi dwie. Domyślam się, że można zrobić całkowity drop playera na początku rundy, tylko co musiałbym dodać do kodu? Nie chciałbym zaspamować kolejnym tematem.


  • +
  • -
  • 0

#9 rzeznik9871

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

  • Reputacja: 80
    Zaawansowany

  • Postów:260
Offline

Posted 13.05.2016 21:55

Pomogę Wam - nie używam CODa, to osobny plugin sklepu :)

 

Zmiana opisana w pierwszym poście mi pomogła, plugin działa poprawnie, bardzo dziękuję.

 

Przy okazji pytanie - mam również plugin który na początku pozwala wybrać graczowi broń jaką chce posiadać. Jeśli jednak przeżyje, to zostaje mu broń, a menu pozwala mu wybrać inną, przez co nosi dwie. Domyślam się, że można zrobić całkowity drop playera na początku rundy, tylko co musiałbym dodać do kodu? Nie chciałbym zaspamować kolejnym tematem.

https://amxx.pl/doku...84/stripweapons


  • +
  • -
  • 0

Cześć


#10 Aramis

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

  • Reputacja: 1
    Nowy

  • Postów:28
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Posted 13.05.2016 22:03

Skompilowałem dodając w pluginie linijkę:

#include StripWeapons.inc

Kompilacja bez błędów, ale nic się nie zmieniło. Coś jeszcze w kodzie muszę dziabnąć? Wiem że to podstawowe pytania, ale nie jestem ogarnięty w tym temacie, a jednak wolę maksymalnie samemu coś dostosować do swoich potrzeb niż zawracać innym d**ę bo mi się nie chce :)

 

@Edit: Dobra, chwila, może mi się uda ;)


Edited by Aramis, 13.05.2016 22:11.

  • +
  • -
  • 0




  


1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Coinsy CSGOPolygon Za SMS, PSC , Przelew - CoinSell.pro
Skiny do CS:GO za SMS, PSC, Przelew - CSGOPaka.com
Automatyczny Bot Levelowania Steam - LVLUPSteam.com
CSGO Gambling Sites and Free Betting Codes - DreamCodes.gg

Sign In