←  Inne

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Wlasne dzwieki na mapie

  • +
  • -
knd121's Photo knd121 07.05.2016

Witam. Chce się dowiedzieć w jaki sposób mogę podmienić muzykę a właściwie kawałek jakiegoś tam utworu na przykłądowej mapie de_westwood, na której na początku każdej rundy jest przygrywany utwór w stylu "łestłudzkim".

 

Od razu dodaje że robiłem coś takiego jak podmiana pliku na FTP, lecz to działa tylko w przypadku gdy ktoś pierwszy raz wchodzi na dana mapę (pliki przecież sie nie pobierają za każdym razem wchodząc na ta sama mape czy serwer)

Quote

  • +
  • -
NiczegoWinien's Photo NiczegoWinien 07.05.2016

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "NiczegoWinien"


public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    
    register_forward(FM_EmitSound, "EmitSound");
}
public EmitSound(id, iChannel, szSound[], Float:fVol, Float:fAttn, iFlags, iPitch )
{
    if(equal(szSound, "SCIEZKA DO PLIKU Z WESTWOOD")) /// BLOKADA ODGRYWANIA TEGO DZWIEKU
        return FMRES_SUPERCEDE;
        
        
    return FMRES_IGNORED;
}
  

 

A odgrywanie twojego dzwieku to juz zalezy od ciebie jaki i kiedy.


Edited by NiczegoWinien, 07.05.2016 12:18.
Quote

  • +
  • -
knd121's Photo knd121 07.05.2016

Czy będzie to aktywowało sie co rundę?

 

Jeżeli nie to jak to zrobić oraz czy będzie to działało jedynie na konkretnej mapie? 

Quote

  • +
  • -
NiczegoWinien's Photo NiczegoWinien 07.05.2016

Ten plik "blokuje" sie przy jego odtwarzaniu.

Wiec to tylko to bedzie mialo miejsce na westwood chyba ze inne mapy korzystaja z tego samego pliku.

Quote

  • +
  • -
NacpanyKsiaze's Photo NacpanyKsiaze 07.05.2016

Zrób poprostu tak

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "NiczegoWinien"

public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    
    register_forward(FM_EmitSound, "EmitSound");
}
public EmitSound(id, iChannel, szSound[], Float:fVol, Float:fAttn, iFlags, iPitch )
{
    if(equal(szSound, "sound/nm_goodbadugly.wav")) /// BLOKADA ODGRYWANIA TEGO DZWIEKU
        return FMRES_SUPERCEDE;
        
        
    return FMRES_IGNORED;
}

Skompiluj i wgraj na serwer :)

Quote

  • +
  • -
knd121's Photo knd121 07.05.2016

no wszystko fajnie ładnie, tylko jak zrobić aby ten nowy utwor lecial na poczatku mapy? 

Quote