Witam, mam problem z misjami od ghost o ile się nie mylę po przerobieniu jest pewien problem a dokładnie w menu misji gdy wybieramy jedną z opcji żeby włączyć misje jest jedna opcja pusta podpisana pod "1."
Pokaże wam o co dokładnie mi chodzi jest coś takiego:
Wybierz misje aby rozpocząć:
1.
2. Zabij 4 osoby
3. Podłóż 4 bomby
itp.
chodzi mi o tą jedynkę na początku jak ją usunąć o to kod:
public menu_first_handle(id, menu, item) { client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select2"); if(item == MENU_EXIT){ menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } new menu2 = menu_create("Wybierz Misje:","menu_handle") new formats[128] for(new i = 0;i<MaxQuest;i++) { if(ArrayGetCell(gPrzedzial, i) == item) { switch(ArrayGetCell(gTyp, i)) { case KILL: formatex(formats, 127, "\yCel: \r[Zabij \w%i \rosob/y] \y | \r[Nagroda: \w- %i - \rexpa]", ArrayGetCell(gIleRazy, i), ArrayGetCell(gNagroda, i)) case HEADSHOT: formatex(formats, 127, "\yCel: \r[Jebnij \w%i \rHeadShotow] \y | \r[Nagroda: \w- %i - \rexpa]", ArrayGetCell(gIleRazy, i), ArrayGetCell(gNagroda, i)) case SUBSTRATES: formatex(formats, 127, "\yCel: \r[Podloz \w%i \rbomb/y] \y | \r[Nagroda: \w- %i - \rexpa]", ArrayGetCell(gIleRazy, i), ArrayGetCell(gNagroda, i)) case RESUCE_HOSTAGES: formatex(formats, 127, "\yCel : \r[Uratuj \w%i \rrazy hosty] \y| \r[Nagroda: \w- %i - \rexpa]", ArrayGetCell(gIleRazy, i), ArrayGetCell(gNagroda, i)) case DISARM: formatex(formats, 127, "\yCel: \r[Rozbroj \w%i \rbomb/y] \y | \r[Nagroda: \w- %i - \rexpa]", ArrayGetCell(gIleRazy, i), ArrayGetCell(gNagroda, i)) case DMG: formatex(formats, 127, "\yCel: \r[Zadaj \w%i \robrazen] \y | \r[Nagroda: \w- %i - \rexpa]", ArrayGetCell(gIleRazy, i), ArrayGetCell(gNagroda, i)) case MAGIK: formatex(formats, 127, "\yCel: \r[Zabij \w%i \rklas/y Magik] \y | \r[Nagroda: \w- %i - \rexpa]", ArrayGetCell(gIleRazy, i), ArrayGetCell(gNagroda, i)) case PIROMAN: formatex(formats, 127, "\yCel: \r[Zabij \w%i \rklas/y PiroMan] \y | \r[Nagroda: \w- %i - \rexpa]", ArrayGetCell(gIleRazy, i), ArrayGetCell(gNagroda, i)) case POLAK: formatex(formats, 127, "\yCel: \r[Zabij \w%i \rklas/y Polak]\y | \r[Nagroda: \w- %i - \rexpa]", ArrayGetCell(gIleRazy, i), ArrayGetCell(gNagroda, i)) case RAMBO: formatex(formats, 127, "\yCel: \r[Zabij \w%i \rklas/y Rambo] \y | \r[Nagroda: \w- %i - \rexpa]", ArrayGetCell(gIleRazy, i), ArrayGetCell(gNagroda, i)) case MAGNETIC: formatex(formats, 127, "\yCel: \r[Zabij \w%i \rklas/y Magnetic] \y | \r[Nagroda: \w- %i - \rexpa]", ArrayGetCell(gIleRazy, i), ArrayGetCell(gNagroda, i)) } menu_additem(menu2, formats); } } iPlayerPrzedzial[id] = item; menu_setprop(menu2, MPROP_PERPAGE, 6); menu_display(id,menu2,0) menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED } public menu_handle(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT){ menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } new ile = 0; for(new i = 0;i<MaxQuest;i++){ if(ArrayGetCell(gPrzedzial, i) != iPlayerPrzedzial[id]) continue; if(ile == item) { item = i; break; } ile++; } if(LoadQuest(id, item)){ QuestMessage(id, "Juz wykonywales ta Misje!. Wybierz Inna."); Menu_Questow(id); return PLUGIN_HANDLED; } ResetQuest(id) iPlayerQuestID[id] = item; ePlayerQuestType[id] = ArrayGetCell(gTyp, item) QuestMessage(id, "\yRozpoczales Misje. \rPowodzenia!"); menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED }
Drugi problem mam z wyświetleniem hud cod moda z informacją o VIPie. Chodzi mi tu dokładnie o to że jak jestem żywy w hud wyświetla mi się dobrze że mam vipa lub nie ale jeśli zginąłem i patrze na jakiegoś gracz to zawsze ma informacje że ma vipa nawet jeśli go nie ma. Oto kod:
public PokazInformacje(id) { id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE; new bool:pytajvip = bool:(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H); if(!is_user_connected(id)) { remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE); return PLUGIN_CONTINUE; } new name[32]; new target = pev(id, pev_iuser2); if(!is_user_alive(id)) { if(!target) return PLUGIN_CONTINUE; new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]),ilePotrzebaBylo = poziom_gracza[target]-1 >= 0 ? PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]-1) : 0; new Float:fProcent = 0.0; fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0; get_user_name(target, name, 31); if(get_user_flags(target) & ADMIN_LEVEL_H) { new hp = get_user_health(target); set_hudmessage(255, 255, 0, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "*Zapraszamy* na | www |^n^n INFO:^n|Gracz: %s^n|Klasa : %s^n|ExP : %i / %i | -%0.1f%%-^n|Poziom : %i^n|Perk : %s^n|Perk2 : %s^n|HP : %d^n|Monety : %i^n^n STATY:^n|Inteligencja : %i^n|Zycie : %i^n|Wytrzymalosc : %i^n|Kondycja : %i^n^n||VIP : %s||", name, nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), fProcent, poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[0][target]], nazwy_perkow[perk_gracza[1][target]], hp, cod_get_user_coins(target), inteligencja_gracza[target], zdrowie_gracza[target], wytrzymalosc_gracza[target], kondycja_gracza[target], pytajvip ? "TAK" : "NIE"); } else { new hp = get_user_health(target); set_hudmessage(255, 255, 0, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "*Zapraszamy* na | www |^n^n INFO:^n|Gracz: %s^n|Klasa : %s^n|ExP : %i / %i | -%0.1f%%-^n|Poziom : %i^n|Perk -1- : %s | Perk -2- !TYLKO dla VIP!^n|HP : %d ^n|Monety : %i^n^n STATY:^n|Inteligencja : %i^n|Zycie : %i^n|Wytrzymalosc : %i^n|Kondycja : %i^n^n||VIP : %s||", name, nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), fProcent, poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[0][target]], hp, cod_get_user_coins(target), inteligencja_gracza[target], zdrowie_gracza[target], wytrzymalosc_gracza[target], kondycja_gracza[target], pytajvip ? "TAK" : "NIE"); } return PLUGIN_CONTINUE; } new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = poziom_gracza[id]-1 >= 0 ?PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1) : 0 new Float:fProcent = 0.0; fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0; if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) { new hp = get_user_health(id); set_hudmessage(255,255,0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[CoD 401]|[Nocny Exp]|[Awanse]|[CoD MoD]^n^n[Klasa : %s] || [Monety : %i]^n[ExP : %i / %i -%0.1f%%-] || [LvL : %i]^n[Perk -1- : %s] || [Perk -2- : %s]^n^n[HP : %d] || [VIP: %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], cod_get_user_coins(id), doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[0][id]], nazwy_perkow[perk_gracza[1][id]], get_user_health(id), pytajvip ? "TAK" : "NIE"); } else { new hp = get_user_health(id); set_hudmessage(255,255,0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[CoD 401]|[Nocny Exp]|[Awanse]|[CoD MoD]^n^n[Klasa : %s] || [Monety : %i]^n[ExP : %i / %i -%0.1f%%-] || [LvL : %i]^n[Perk -1- : %s] || Perk -2- !Tylko dla VIP!^n^n[HP : %d] || [VIP: %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], cod_get_user_coins(id), doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[0][id]], get_user_health(id), pytajvip ? "TAK" : "NIE"); } return PLUGIN_CONTINUE; }
Użytkownik aRrOw edytował ten post 05.05.2016 10:20