W tym tutorialu opisze w jak prosty sposób możemy ustawić bonusowe bronie w wybranym przez nas itemie. Na poczatku musimy posiadać gotowy item, następnie pod zmienną String:opis dodajemy:
new const String:bronie[] = "#bronie";
a następnie uzupełniamy. Wpisujemy nazwy broni, które muszą być poprzedzone #, by były prawidłowo zczytywane przez silnik. Teraz do public cod_item_enabled(client) dodajemy ustawianie nowych bonusowych broni:
new String:weapons[256]; cod_get_user_bonus_weapons(client, weapons, sizeof(weapons)); new String:weapons2[256]; Format(weapons2, sizeof(weapons2), "%s%s", weapons, bronie); cod_set_user_bonus_weapons(client, weapons2);
oraz do public cod_item_disabled(client) resetowanie broni:
new String:weapons[256]; cod_get_user_bonus_weapons(client, weapons, sizeof(weapons)); ReplaceString(weapons, sizeof(weapons), bronie, ""); cod_set_user_bonus_weapons(client, weapons);
I to by było na tyle, pożniej to kompilujemy i wrzucamy. Niżej gotowy kod itemu, który daje ak47 oraz he:
#include <sourcemod> #include <sdkhooks> #include <sdktools> #include <cstrike> #include <codmod> new const String:nazwa[] = "Zestaw alkaida"; new const String:opis[] = "Dostajesz ak47 oraz he"; new const String:bronie[] = "#weapon_ak47#weapon_hegrenade"; public OnPluginStart() { CreateConVar(nazwa, "1.0", "Linux`"); cod_register_item(nazwa, opis, 0, 0); } public cod_item_enabled(client) { new String:weapons[256]; cod_get_user_bonus_weapons(client, weapons, sizeof(weapons)); new String:weapons2[256]; Format(weapons2, sizeof(weapons2), "%s%s", weapons, bronie); cod_set_user_bonus_weapons(client, weapons2); } public cod_item_disabled(client) { new String:weapons[256]; cod_get_user_bonus_weapons(client, weapons, sizeof(weapons)); ReplaceString(weapons, sizeof(weapons), bronie, ""); cod_set_user_bonus_weapons(client, weapons); }
Silnik wraz z paczką modyfikacji, można nabyć wyłącznie poprzez kontakt ze mną. Więcej o tym w sygnaturze.