Problem z modelem
omom
20.03.2016
Witam, podmieniłem model granatów w, v i p.
Wszystkie ładnie się podmieniły przez plugin GW tylko nie w, bodajże od widoku pierwszoplanowego.
Po rzuceniu model jest podmieniony tylko nie w he, fb i sg działa poprawnie.
W czym problem?
EDIT: Teraz to już granat nie wybucha jak na PB tylko normalnie, help me/
Użytkownik omom edytował ten post 20.03.2016 22:37
wiwi249
20.03.2016
Paintball mod, z tego co pamiętam, wychwyca spawn bytu który ma model granata i od tej pory ustawia mu nowe "zachowanie", że tak to ujmę. Jeśli zmieniasz jego model, nie ma co się dziwić że PB go nie wychwytuje, bo oczekuje modelu domyślnego z CS, a dostaje jakiś inny, więc go ignoruje.
Wniosek jest jeden - jeśli chcesz zmienić model granata, trzeba to zmienić w silniku PB.
OKCancel
omom
21.03.2016
Wiem, że napisał w czym problem ale to wyższa szkoła jazdy.
Pytam czy ktoś by umiał to zrobić.
wiwi249
21.03.2016
Myślę że jak ktoś jest w stanie wytłumaczyć w czym tkwi taki problem, to jest też w stanie go naprawić.
OKCancel
grankee
22.03.2016
GHW_replacement daj na liscie pluginów ponizej paintballa
W teorii painball powinien wtedy zadzialac szybciej i wylapac granata zanim GHW podmieni jego model. W praktyce nie wiem co wychwytuje paintball, bo nie znam pluginu, jesli wybuch na podstawie modelu to kicha, trzeba zmienic model w sma, jesli spawn to powinno zadzialac umieszczenie na liscie w odpowiedniej kolejnosci
omom
23.03.2016
Dobra, dałem 3 SMA
Dodają się automatycznie .amxx
Załączone pliki
Użytkownik omom edytował ten post 23.03.2016 11:31
grankee
23.03.2016
Po przepatrzeniu kodów uważam, że coś przeoczyłem. Jeżeli granat jest używany przez mod painball i ten mod ustawia model pewnie na jakąś kulkę to po co podmieniasz go jeszcze innym pluginem? Jeśli jednak musisz to podmień model w pluginie painballnade a nie przez ghw i problem z bani. Zrobisz to w tej funkcji
public ev_curweapon(id) { new model[25]; pev(id, pev_viewmodel2, model, 24); if (equali(model, "models/v_hegrenade.mdl")) { set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_pbnade.mdl");//tutaj set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/p_pbnade.mdl");// i tutaj } }
wiwi249
30.03.2016
@grankee
Nie mam za bardzo w tym momencie możliwości sprawdzić kodu, ale z tego co rozumiem po treści posta, problemem jest model w_ granatu.
OKCancel