←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Problem z modelem

  • +
  • -
omom - zdjęcie omom 20.03.2016

Witam, podmieniłem model granatów w, v i p.

Wszystkie ładnie się podmieniły przez plugin GW tylko nie w, bodajże od widoku pierwszoplanowego.

Po rzuceniu model jest podmieniony tylko nie w he, fb i sg działa poprawnie.

W czym problem?

 

EDIT: Teraz to już granat nie wybucha jak na PB tylko normalnie, help me/


Użytkownik omom edytował ten post 20.03.2016 22:37
Odpowiedz

  • +
  • -
wiwi249 - zdjęcie wiwi249 20.03.2016

Paintball mod, z tego co pamiętam, wychwyca spawn bytu który ma model granata i od tej pory ustawia mu nowe "zachowanie", że tak to ujmę. Jeśli zmieniasz jego model, nie ma co się dziwić że PB go nie wychwytuje, bo oczekuje modelu domyślnego z CS, a dostaje jakiś inny, więc go ignoruje.

Wniosek jest jeden - jeśli chcesz zmienić model granata, trzeba to zmienić w silniku PB.

Wireshark Cookie Dump:

OKCancel
Odpowiedz

  • +
  • -
omom - zdjęcie omom 21.03.2016

Zna się ktoś dokładniej na tym?

Odpowiedz

  • +
  • -
grankee - zdjęcie grankee 21.03.2016

No wiwi sie zna, napisal Ci w czym prawdopodobnie tkwi problem.

Odpowiedz

  • +
  • -
omom - zdjęcie omom 21.03.2016

Wiem, że napisał w czym problem ale to wyższa szkoła jazdy.

Pytam czy ktoś by umiał to zrobić.

Odpowiedz

  • +
  • -
wiwi249 - zdjęcie wiwi249 21.03.2016

Myślę że jak ktoś jest w stanie wytłumaczyć w czym tkwi taki problem, to jest też w stanie go naprawić.

Wireshark Cookie Dump:

OKCancel
Odpowiedz

  • +
  • -
grankee - zdjęcie grankee 22.03.2016

GHW_replacement daj na liscie pluginów ponizej paintballa

W teorii painball powinien wtedy zadzialac szybciej i wylapac granata zanim GHW podmieni jego model. W praktyce nie wiem co wychwytuje paintball, bo nie znam pluginu, jesli wybuch na podstawie modelu to kicha, trzeba zmienic model w sma, jesli spawn to powinno  zadzialac umieszczenie na liscie w odpowiedniej kolejnosci

Odpowiedz

  • +
  • -
omom - zdjęcie omom 22.03.2016

Mam niżej niż silnik.

Odpowiedz

  • +
  • -
grankee - zdjęcie grankee 23.03.2016

no to musisz dać oba sma

Odpowiedz

  • +
  • -
omom - zdjęcie omom 23.03.2016

Dobra, dałem 3 SMA

 

Dodają się automatycznie .amxx

Załączone pliki


Użytkownik omom edytował ten post 23.03.2016 11:31
Odpowiedz

  • +
  • -
grankee - zdjęcie grankee 23.03.2016

Po przepatrzeniu kodów uważam, że coś przeoczyłem. Jeżeli granat jest używany przez mod painball i ten mod ustawia model pewnie na jakąś kulkę to po co podmieniasz go jeszcze innym pluginem? Jeśli jednak musisz to podmień model w pluginie painballnade a nie przez ghw i problem z bani. Zrobisz to w tej funkcji

public ev_curweapon(id)
{
	new model[25];
	pev(id, pev_viewmodel2, model, 24);
	if (equali(model, "models/v_hegrenade.mdl"))
	{
		set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_pbnade.mdl");//tutaj
		set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/p_pbnade.mdl");// i tutaj
	}
}

Odpowiedz

  • +
  • -
wiwi249 - zdjęcie wiwi249 30.03.2016

@grankee

Nie mam za bardzo w tym momencie możliwości sprawdzić kodu, ale z tego co rozumiem po treści posta, problemem jest model w_ granatu.

Wireshark Cookie Dump:

OKCancel
Odpowiedz