[Szukam] Plugin , który blokuje ludzi na p...
Matheu
08.03.2016
Witam , szukam pluginu takiego , który w nowej rundzie blokuje/zamraża/spowalnia wszystkich na ok 5 sekund a najlepiej tylko dla TT
Matheu
08.03.2016
Nie działa , chodzi mi o to żeby ich zatrzymać na 10 sekund i potem żeby molgi znowu biegać i wogóle :_:
Użytkownik Matheu edytował ten post 08.03.2016 22:11
wonsz żeczny
09.03.2016
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fakemeta> #include <fakemeta_util> #define PLUGIN "Stop Player" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Kowalsky" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_logevent("RoundStart", 2, "1=Round_Start") } public RoundStart() { new Players[32], Num; get_players(Players, Num); for(new i=0; i < Num; i++) { new id=Players[i]; if(!is_user_alive(id)) continue; if(get_user_team(id) == 1) { fm_set_user_maxspeed(id, 0.1) set_task(10.0, "NormalSpeed", id) } } } public NormalSpeed( id ) { if(!is_user_alive(id)) continue; if(get_user_team(id) == 1) fm_set_user_maxspeed(id, -1.0) }
??
Użytkownik wonsz żeczny edytował ten post 09.03.2016 14:35
Asiap
10.03.2016
plugin wyrzej musi dzialac ale gdy gracz kupi bron lub ja zmieni to ustawiana jest predkosc broni wiec beda mogli sie znow ruszac
najlepiej jest graczy zamrazac aby nie robic kolejnej funkcji do resetowania speeda
#include <amxmodx> #include <fakemeta> const Float:fTime = 10.0; // czas zamrozenia public plugin_init() { register_plugin("Freeze Ts Players at Start", "0.1", "asiap"); register_logevent("RoundStart", 2, "1=Round_Start"); register_event("DeathMsg" , "DeathMsg", "a"); } public DeathMsg() { static iVictim; if(!is_user_connected((iVictim = read_data(2))) || ~pev(iVictim, pev_flags) & FL_FROZEN) return; set_pev(iVictim, pev_flags, pev(iVictim, pev_flags) & ~FL_FROZEN); } public RoundStart() { set_task(fTime, "UnFreezePlayers"); static szPlayers[32], iNum, id; get_players(szPlayers, iNum, "aceh", "TERRORIST"); for(--iNum; iNum >= 0; iNum--) { id = szPlayers[iNum]; set_pev(id, pev_flags, pev(id, pev_flags) | FL_FROZEN); } } public UnFreezePlayers() { static szPlayers[32], iNum, id; get_players(szPlayers, iNum, "aceh", "TERRORIST"); for(--iNum; iNum >= 0; iNum--) { id = szPlayers[iNum]; set_pev(id, pev_flags, pev(id, pev_flags) & ~FL_FROZEN); } }
Użytkownik Asiap edytował ten post 10.03.2016 02:12
Kowalsky
11.03.2016
plugin wyrzej musi dzialac ale gdy gracz kupi bron lub ja zmieni to ustawiana jest predkosc broni wiec beda mogli sie znow ruszac
Przez to, że w SourceModzie nie ma takich problemów to zapomniałem o tym