W ramach nauki javascript napisałem grę tetris.
Za wszelkie uwagi, poprawki, pomysły będę bardzo wdzięczny.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 04.03.2016 02:10
Popularny
W ramach nauki javascript napisałem grę tetris.
Za wszelkie uwagi, poprawki, pomysły będę bardzo wdzięczny.
Napisano 05.03.2016 12:05
Fajne ;D taka mała uwaga - ten pomarańczowy kolor jakoś tak bije mnie po oczach ;<
P.S.
Czy w grze tetris nie było tak, że z każdym poziomem klocki spadały coraz szybciej?
Użytkownik sharkowy edytował ten post 05.03.2016 12:08
Napisano 05.03.2016 20:55
Kłamiesz, bo jquery używasz, a to duże ułatwienieW ramach nauki javascript napisałem grę tetris.
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Napisano 06.03.2016 21:45
Właśnie nie mam talentu estetycznego
taka mała uwaga - ten pomarańczowy kolor jakoś tak bije mnie po oczach ;<
Gradienty nie chcą działać nie wiem czemu, skopiowany kod działający na innej stronie u mnie nie działa.
Czy w grze tetris nie było tak, że z każdym poziomem klocki spadały coraz szybciej?
co 50 linii poziom wzrasta a z nim predkosc, ktora zawsze wynosi level/sekunde wiec dla ostatniego poziomu bedzie to 10 ruchow na sekunde
Kłamiesz, bo jquery używasz, a to duże ułatwienie
uzywam tylko $ zamiast document.getElementById
Napisano 07.03.2016 13:45
a tu kolejna rzecz jaką piszę, na razie wciąż na etapie testów i w sumie tylko się da chodzić lewo prawo, ale stopniowo będę dorabiał różne nowe funkcje jak skakanie czy byty blokujące ruch no i brakuje mi pomysłu co z tego zrobić, żeby miało sens.
Użytkownik grankee edytował ten post 07.03.2016 13:47
Napisano 11.03.2016 20:35
a tu kolejna rzecz jaką piszę, na razie wciąż na etapie testów i w sumie tylko się da chodzić lewo prawo, ale stopniowo będę dorabiał różne nowe funkcje jak skakanie czy byty blokujące ruch no i brakuje mi pomysłu co z tego zrobić, żeby miało sens.
dodaj np latające przeszkody pod którymi trzeba kucnąć i turlające się przeszkody nad którymi trzeba podskoczyć na mapie rozmieść tez dodatkowe punkty by wykorzystać chodzenie i nie stać cały czas w miejscu
Napisano 12.03.2016 00:12
fajny efekt z tym ludzikiem ale strasznie dużo kodu i staraj się korzystać z requestAnimationFrame
Napisano 13.03.2016 22:31
No krócej za bardzo się nie dało. Tzn mogłem, ale patrząc w przyszłość wolałem to rozbudować, żeby później nie przerabiać jak przyjdą kolejne pomysły.
Można było 'animować' bez tych wszystkich obliczeń, wtedy byłoby mniej kodu, ale za to każdą klatkę animacji musiałbym obliczyć ręcznie, żeby nagle noga czy ręka nie wydłużyła się o 20%, a to oznacza w ciul kodu z kolei. Tak to ruch dzielę na 4 i pętlą robię animację. Mam gwarancję, że wszystkie części ciała zachowają swój rozmiar itd
Muszę ogarnąć to requestAnimationFrame
Javascript
Grawitacja i kolizje w grze.Napisany przez grankee, 21.03.2016 javascript |
|
||||
Javascript
Wyświetlanie danychDynamiczne dodawanie pól formularzy - odczyt danych Napisany przez kijkol, 03.02.2016 javascript |
|
||||
|
Javascript
[KOSZ] Problem daje ++++Napisany przez uniq1, 20.08.2015 javascript |
|
|||
|
Javascript
[ROZWIĄZANE] Unexpected token varNapisany przez Fili:P, 22.12.2013 javascript |
|
|||
Javascript
Pobieranie danych z sqlNapisany przez mimo114, 21.04.2013 javascript |
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych