Siemka, mam problem z pluginem, poniżej przedstawię wycinek kodu oraz błędy które się pojawiają na serwerze.
Liczę na pomoc, nie mam pomysłów jak to zrobić. Dzięki!
L 02/02/2016 - 18:54:23: Info (map "jail_anka_v1") (file "addons/amxmodx/logs/error_20160202.log") L 02/02/2016 - 18:54:23: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "jail_api_jailbreak.amxx") L 02/02/2016 - 18:54:23: [AMXX] Run time error 3: stack error L 02/02/2016 - 18:54:23: [AMXX] [0] jail_api_jailbreak.sma::ForwardDayStartPre (line 2927) L 02/02/2016 - 18:54:23: [AMXX] [1] jail_api_jailbreak.sma::PreRoundStart (line 2712) L 02/02/2016 - 18:54:23: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "jail_api_jailbreak.amxx") L 02/02/2016 - 18:54:23: [AMXX] Run time error 3: stack error L 02/02/2016 - 18:54:23: [AMXX] [0] jail_api_jailbreak.sma::msg_TextMsg (line 2517) L 02/02/2016 - 18:54:23: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "jail_api_jailbreak.amxx") L 02/02/2016 - 18:54:23: [AMXX] Run time error 3: stack error L 02/02/2016 - 18:54:23: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "jail_api_jailbreak.amxx") L 02/02/2016 - 18:54:23: [AMXX] Run time error 3: stack error L 02/02/2016 - 18:54:23: [AMXX] [0] jail_api_jailbreak.sma::msg_TextMsg (line 2517)
Za każdym razem jest ten sam zestaw błędów, występuje to od razu po zmianie mapy.. i nie zawsze. Czasami. Do kilku razy dziennie.
public msg_TextMsg() { new message[32]; // (line 2517) get_msg_arg_string(2, message, 31); if(equal(message, "#Game_teammate_attack") || equal(message, "#Killed_Teammate")) return PLUGIN_HANDLED; if(equal(message, "#Terrorists_Win")) { set_msg_arg_string(2, "Wiezniowie dojechali klawiszy!"); return PLUGIN_CONTINUE; } else if(equal(message, "#CTs_Win")) { set_msg_arg_string(2, "Straznicy dobrze wykonali swoja robote!"); return PLUGIN_CONTINUE; } else if(equal(message, "#Round_Draw")) { set_msg_arg_string(2, "Runda remisowa!") return PLUGIN_CONTINUE; } else if(equal(message, "#Only_1_Team_Change")) { set_msg_arg_string(2, "Druzyne mozesz zmienic tylko raz!") return PLUGIN_CONTINUE; } else if(equal(message, "#Switch_To_SemiAuto")) { set_msg_arg_string(2, "Zmieniono na tryb pol-automatyczny") return PLUGIN_CONTINUE; } else if(equal(message, "#Switch_To_BurstFire")) { set_msg_arg_string(2, "Zmieniono na tryb serii") return PLUGIN_CONTINUE; } else if(equal(message, "#Switch_To_FullAuto")) { set_msg_arg_string(2, "Zmieniono na tryb automatyczny") return PLUGIN_CONTINUE; } else if(equal(message, "#Game_Commencing")) { set_msg_arg_string(2, "Za chwile rozpozcznie sie gra! Milej zabawy:-)"); return PLUGIN_CONTINUE; } else if(equal(message, "#Cannot_Be_Spectator")) { set_msg_arg_string(2, "Nie mozesz byc obserwatorem!"); return PLUGIN_CONTINUE; } return PLUGIN_HANDLED; } [...] public PreRoundStart() { ClearSyncHud(0, SyncHudObj1); ClearSyncHud(0, SyncHudObj2); ClearSyncHud(0, SyncHudObj3); lr_started = false; g_DuelA = 0; g_DuelB = 0; nr_duel = 0; nozoom = false; head = false; UsuwanieWydarzen(); end_usun = true; szInfo = ""; szInfo2 = ""; szPoszukiwani = ""; szFreeday = ""; prowadzacy = 0; obsluga_dala = false; otwarte = false; pokaz_raz = false; czas_bronie = false; zabawa_wybrana = false; mode_gracza[WALKA] = false; mode_gracza[MIKRO] = false; mode_gracza[FF_TT] = false; mode_gracza[TT_GOD] = false; mode_gracza[CT_GOD] = false; mode_gracza[CT_NIE_MOZE_TT] = false; mode_gracza[TT_NIE_MOZE_CT] = false if(task_exists(ID_DZWIEK_POSZ)) remove_task(ID_DZWIEK_POSZ); if(task_exists(ID_LOS_PROWADZACY)) remove_task(ID_LOS_PROWADZACY); if(task_exists(ID_POJEDYNEK)) remove_task(ID_POJEDYNEK); if(task_exists(ID_BONUS)) remove_task(ID_BONUS); if(task_exists(ID_FREZZ)) remove_task(ID_FREZZ); if(task_exists(2761234, 1)) remove_task(2761234, 1); if(task_exists(ID_TASK_CELL)) remove_task(ID_TASK_CELL); if(task_exists(ID_DOLACZ)) remove_task(ID_DOLACZ); if(!czas_dolacz && ilosc_graczySAVE > 7 && jail_day > 1) { //ColorChat(0, 0, "^4[JailBreak]^3 Musicie wytrwac runde conajmniej 2 minuty! Nadal jest ^4 %s", dni_tygodnia[jail_day%7]); } else { jail_day++; } for(new i=0; i<=10; i++) { dane_dnia[i] = 0; } czas_dolacz = false; if(jail_day) { gTimeStart = get_systime(); ForwardDayStartPre(jail_day%7); // (line 2712) } } [...] ForwardDayStartPre(zabawa) { new iRet new is_frezz = g_FreezeTime-(get_systime()-gTimeStart); new czas = g_RoundTime+min(is_frezz, 0); // (line 2927) ExecuteForward(fDayStartPre, iRet, zabawa, PrepareArray(szInfo, 256, 1), PrepareArray(szInfo2, 512, 1), PrepareArray(dane_dnia, 10, 1), czas); id_zabawa = zabawa; new dane[1] dane[0] = zabawa; if(is_frezz) set_task(is_frezz+0.1, "ForwardDayStartPost", ID_FREZZ, dane, 1); else ForwardDayStartPost(dane); }