Błąd przy kompilacji i pare wyjaśnień dla...
FasT2
21.01.2016
Czytałem poradnik z aliedmods i robiłem to o co proszono a jednak kompilator odmawia posłuszeństwa wie ktoś dlaczego?
Wewnątrz pluginu jest jeszcze jedna rzecz które mnie zdziwiła i jej nie rozumiem, mianowicie dlaczego autor pluginu (tut. na aliedmods) użył 2 argumentów, ale to w środku. Mógłby ktoś mi wyjaśnić pokrótce dlaczego?
Pozdrawiam i miłego wieczoru.
Attached Files
grankee
28.01.2016
Ciężko to wszystko wypisać, ale kod jest bardzo krótki, porównaj sobie swój z tym poprawionym i wyciągnij wnioski
#include <sourcemod> #include <sdktools> public Plugin:myinfo = { name = "New Plugin", author = "Unknown", description = "Poczatek końca", version = "1.0", url = "<- URL ->" } public OnPluginStart() { PrintToServer("Witam, i o co chodzi pytam"); RegAdminCmd("sm_myslap",CmdMySlap,ADMFLAG_SLAY) } public Action:CmdMySlap(client, args) { new String:arg1[32] , String:arg2[32];//tak deklarujemy tablicę znaków new damage;//tak deklarujemy zmienną int /* pierwszy argument slapa, wprowadzenie tekstu z konsoli */ GetCmdArg(1,arg1,sizeof(arg1)); /* DLACZEGO SĄ 2 ARGUMENTY? W TYM KODZIE? */ if (args >= 2) { GetCmdArg(2,arg2,sizeof(arg2)) damage = StringToInt(arg2); } /* wyszukiwanie gracza */ new target=FindTarget(client,arg1,true,true); if(target == -1) { return Plugin_Handled /* nie znajduje gracza, wraca do menu wyboru */ } SlapPlayer(target,damage); new String:name[MAX_NAME_LENGTH] GetClientName(client,name,sizeof(name)); ReplyToCommand(client,"[SM] Uderzyles %s zadajac %d obrazen",name,damage); return Plugin_Handled; }